Friday, May 19, 2006

Laugh or cry... feels the same

Πριν από μερικές μέρες έβαλα ένα στοίχημα με τον εαυτό μου ... Το πρώτο μέρος του (αυτό ολοκληρώθηκε μέχρι στιγμής) δεν μπορώ να πω πως το κέρδισα στο έπακρο.. αλλά ήμουν ανάμεσα στα ελάχιστα άτομο που πέρασαν (μέσα σε δύο μέρες πέρασαν οι 5 από τους 76). Εξετάστηκα από την πιο ^&*(*&^** καθηγήτρια που διαθέτει το dptm της Ανατομίας και μου έπεσαν ΟΛΑ τα θέματα που παρακαλούσα να μην μου πέσουν :( (πάντα συμβαίνει αυτό). Θα ήθελα να το ξαναδώσω για άριστα, αλλά οι μεγαλύτεροι φίλοι μου μου έριξαν ένα περιποιημένο κράξιμο :( .. Θεωρείται λέει απίστευτο να ξεμπερδέψω από Ανατομία από την πρώτη εβδομάδα της εξεταστικής και μάλιστα με την συγκεκριμένη καθηγήτρια και να κάτσω στ'αυγά μου, συνεχίζοντας με τα επόμενα.
Θα δω πως θα 'μαι τελειώνοντας και τα άλλα μαθήματα... και άμα έχω αντοχές θα πάω να το παλέψω.
Πάμε για το επόμενο τώρα! Ούφ!

7 comments:

snikolas said...

Πέρασες; Και με καλό βαθμό; Δηλαδή οι κόποι μου να σε αποπροσανατολίσω και να είναι αδύνατο να διαβάσεις δεν έπιασαν; Μου φαίνεται τελικά πως όταν αποφοιτήσεις θα γίνω πελάτης σου! Για να σε κάνω να σκίσεις τα πτυχία σου!!! :)

alienlover said...

Χαχαχα :) Δεν προσπαθήσατε αρκετά, γι'αυτό !
Πελάτης μου;; Μα το ρισκάρετε; :ρ

enteka said...

αν και δεν σε ξέρω όσο οι φίλοι σου (δεν σε ξέρω καθόλου εδω που τα λέμε) συμφωνώ μαζί τους. Να κάτσεις στα αβγά σου και να χαρείς την επιτυχία σου! Μπράβο!! :)

suigenerisav said...

congratulationes academicae...!

alienlover said...

11 ευχαριστώ!! αυτό θα κάνω μάλλον .. ;)

suigenerisav: ευχαριστώω :)
Πως πήγε η συνάντηση με τον μέγα μάγιστρο Αθήναιο;; :D

suigenerisav said...

Χα χα ..
Έχουμε καλή μνήμη βλέπω.. ;-)

Ήταν -από κάθε άποψη- μια συνάντηση γιγάντων .. lol
Νομίζω ότι μας σφράγισε και τους δυό. Μερικά πράγματα απλώς _δεν_γίνονται ..
Να με καταλάβει ο μάγιστρος από το 'στυλ' γραφής ..;;
Δεν παίζειιι.. :-)

Anyway, μιας και ο διάσημος σεφ και σεβαστός συμφοιτητής δεσμεύτηκε να αφηγηθεί μια ωραία ιστορία 'από τα παλιά' [μεταξύ πολλών..], θύμησε του το να κάνει τον κόπο να τη γράψει..
Χωρίς περικοπές όμως..
Θα βγάλει γέλιο!

Εσύ πως τα πας στη χώρα που δεν έχει ούτε ένα ρημαδο-Σταρμπακς; Μα είναι δυνατοοόν;
Δηλαδή ώρες-ώρες απορώ πως ζείτε εκεί πέρα. Τι τραβάει κι αυτή η ελληνική φοιτητιώσα νεολαία της Διασποράς πια .. :-)

alienlover said...

Είναι φοβερός.. είχα μείνει άγαλμα που έβλεπα τα ποστ του που προσπαθούσαν να σας κάνουν να τον θυμηθείτε.. Απλά απίστευτο.
Για την ιστορία , θα του θυμήσω να τη γράψει :ρ
Όσο για το πως τα πάω στη χώρα-που-δεν-έχει-ούτε-ένα-Στάρμπακς, μια χαρά είναι αλλά στο Παν/μιο we have a hard time ..
Aααα!! Ξέχασα να σας καλωςορίσω! Καλώς ήρθατε στα μέρη μας :)