Thursday, May 11, 2006

..

Ανησυχώ. Δεν μπορώ να το κρύψω, δεν μπορώ να το αρνηθώ,απλά δεν στο λέω για να μην σε ανηυχήσω κι άλλο.
Ξέρω πως δεν μου το είπες νωρίτερα γιατί ξέρεις πόσο πολύ σ'αγαπώ, και πόσο θα ανησυχούσα αν μάθαινα οτι δεν είσαι καλά. Ξέρω οτι μ'αγαπας κι εσύ το ίδιο και θες να είμαι καλά.
Θα ρωτήσω να μάθω τα πάντα γι αυτό. Κι αν χρειαστεί θα έρθω να σε βρω και δεν με νοιάζει ούτε η εξεταστική, ούτε τίποτα. Θέλω μόνο να είσαι καλά, και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου γι'αυτό. Είσαι το άλλο μου μισό. Είσαι κάτι παραπάνω από αυτό.
Από σένα θέλω μόνο να 'σαι ψύχραιμος. ΟΛΑ τα άλλα άστα πάνω μου. Σ'αγαπώ.

6 comments:

ka8y said...

Αν και προσωπικό το Post, και ας προορίζεται για κάποιον συγκεκριμένο...

Είναι ταυτόχρονα ευλογία και κατάρα να αγαπάς τόσο πολύ...

(πολύ μου άρεσε το Blog σου, σήμερα το πρωτοπέτυχα...)

Stelios F. said...

Ego to mono pou efxome ine to atomo sto opio apefthinese na to diavasi. :) Pragmati ine tixeros toso aftos pou agapaei se tetoio vathmo oso kai aftos pou einai dektis mias toso megalis agapis.

nanakos said...

Κοριτσάκι μου γλυκό :-)

. said...

δύναμη....

αυτό μόνο

snikolas said...

Θα συμφωνήσω με την ka8y. Είναι ταυτόχρονα ευλογία και κατάρα να αγαπάς τόσο πολύ...

Να προσέχεις μικρό…

alienlover said...

καλως ηρθες Κάθυ, ευχαριστώ

κίλλογκ,ο άνθρωπος στον οποίο απευθύνομαι το ξέρει καλά..

νανάκο μου.. :***

sd μου.. :)

μαριλίνα και νικόλα, ευχαριστώ πολύ..

νικόλα να προσέχεις κι εσύ..