Saturday, May 13, 2006

Ηθικό; Ακμαιό-τά-τό!

Διανύω εποχή εξεταστικής που σημαίνει ότι η βιβλιθήκη γίνεται το δεύτερο σπίτι μου, πιο σπίτι μου κι απ'το σπίτι μου δηλαδή, αφού εκεί περνάω ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του 24ωρου. Και επειδή εδώ και κάτι μέρες είμαι κατά βάση άυπνη (κοιμάμαι όσο προλαβαίνω), σήμερα με έπιασε μια φρίκη άνευ προηγουμένου. Αποφασίσαμε με τους φίλους μου, λοιπόν, που βρίσκονται στην ίδια φάση με μένα, να μην κλειδώσουμε εμείς σήμερα τη βιβλιοθήκη, αλλά να φύγουμε λίγο νωρίτερα, για να πάμε να φάμε παγωτό. Τίποτα το σουπερ-γουάου δηλαδή, απλά να ξεμπλοκάρουμε λιγάκι...

Βλέπαμε τον κόσμο να κάθετε αραχτός ΚΑΙ λάιτ στις καφετέριες, στα πεζούλια , στο συντριβάνι, και λιώναμε. Εν τω μεταξύ, είχε τον τέλειο καιρό, όχι πολύ ήλιο, ένα δροσερό αεράκι, εεε.. δε θέλει πολύ ο άνθρωπος.. Σχεδόν ταυτόχρονα είπαμε τι καλά που θα ήταν να πιάναμε μια γωνία, και να μείνουμε εκεί μέχρι αύριο. Όνειρα θερινής νυκτός ..

Είμαι πεπεισμένη ότι ο Θεός, ή όπως αλλιώς λέγεται, είναι κατά των μαθητών και φοιτητών όλου του κόσμου και έχει φτιάξει την Άνοιξη με μοναδικό βρώμικο σκοπό να τους βασανίζει και να τους αποσυντονίζει. Ως αντίδραση λοιπόν, (που δεν θα βγάλει πουθενά, παρά μόνο αναπτερώνει το ηθικό μου), αύριο θα κλείσω όλα τα πατζούρια και τις κουρτίνες, και θα ανάψω το πορτατίφ μου και θα χαίρομαι γιατί δεν θα έχω τίποτα να με αποσπάσει.

ΖΗΤΩ ο χειμώνας!

ΖΗΤΩ η βροχή!

ΖΗΤΩ τα χιόνια!

ΖΗΤΩΩΩΩ!!!

8 comments:

Neilys said...

Εγώ λέω ζήτω ο Ιούλιος και ο Αύγουστος! Κάνε κουράγιο Ιωάννα όσο μπορείς, τελειώνει όπου να ναι κι αυτό! Σε λίγο καιρό θα είσαι στην Ελλάδα , στις παραλίες και δε θα έχεις έγνοιες!

snikolas said...

Αντηλιακό, φραπεδιά, γυαλιά ηλίου, παγωτό, ξαπλώστρα, θάλασσα, μαγιό, Bacardi Breezer, ζέστη, βραδινή βόλτα δίπλα στο κύμα, βραδινό μπάνιο, άμμος στα παπούτσια, μεγάλη μέρα, βόλτα με σκάφος…

Όλα αυτά και άλλα πολλά όταν τελείωσες την εξεταστική. Αν το καλοσκεφτείς, δεν μένει πολύ.
:)

alienlover said...

ωραία ακούγονται όοολα αυτα, αλλά αυτή τη στιγμή σε μισώ ( ΣΕ ΜΙΣΩ, ΣΕ ΜΙΩ, ΣΕ ΜΙΣΩ!!!)

ΥΓ.: μέχρι και το word verification είναι εναντίον μου: manikiur!! ΕΕ ΟΧΙ!

snikolas said...

Σου είχα υποσχεθεί σε προηγούμενο post πως θα δοκιμάσω τις αντοχές σου υπό πίεση! Βλέπω δεν αντέχεις πολύ! :)

alienlover said...

δε θα σε ξαναδώ; θα σε ξαναδω... κακομοίρη μου..

snikolas said...

hahahaha... Πιάσε με αν μπορείς! :)

nanakos said...

Agapimeni mou mikroula, kali epityxia!!! Poso tha thela na ta ksana ekana ki egw ola afta...an kai gia na eimai eilikrinis, oute mpatsouria ekleina. Isa isa evgaza ta ixeia sto parathyro kai paizame Gershwin ta apogevmata trwgontas pagwta (!)... Panta yparxei xronos gia diavasma, legame. Ta pagwta an ta afiseis poly tha liwsoun.
Se filw poly

alienlover said...

Γλυκέ μουυ.. σ'ευχαριστώ πολύ!
Τα παγωτά αν τ'αφήσεις πολύ όντως θα λιώσουν, αλλά και τα δικά μου βιβλία μπαγιατεύουν εύκολα τ'άτιμα !! Τόσες προσπάθειες έχω κάνει να κρατάνε λίγο παραπάνω φρέσκα αλλά είναι κακομαθημένα! Νισάφι!

Μεγάλη αγκαλιά!