Saturday, March 01, 2008

Me loves sins !

H Μεγαλειοτάτη Λουκρητία με κάλεσε προσωπικά σε παίγνιον αμαρτημάτων και δεν έχω παρά να νιώσω βαθειά τιμή και να σπεύσω να ανταποκριθώ.

•Λαγνεία (luxuria) Αυτό δεν είναι αμάρτημα, αυτό είναι προτέρημα!!

• Oργή (ira) Τσαντίζομαι πανεύκολα μα ο θυμός μου κρατάει μόλις λίγα δευτερόλεπτα, αλλά για να οργιστώ θα πρέπει να υπάρχει σοβαρός λόγος. Νομίζω σε αυτό δεν είμαι πολύ αμαρτωλή!

• Λαιμαργία (gula) Όταν έχει να κάνει με brioche και βελγικές ή ελβετικές σοκολάτες αναγκάζομαι αχεμ να κάνω indulge ...

• Αλαζονεία (superbia) Χμου... νομίζω ότι αλαζόνας δεν είμαι .. αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά!

• Oκνηρία (acedia) Αχεμ ...βαριέμαι να γράψω... επόμενη ερώτηση;

• Ζήλεια (invidia) Όχι σε μεγάλο βαθμό και με τραγικές εξάρσεις, αλλά! …dont try this at home! Θα φύγουν βάζα προς διάφορες κατευθύνσεις!

• Aπληστία (avaritia) αν εξαιρέσεις ένα φετίχ με τα παπούτσια ,τα αρώματα, τα καλλυντικά και τα gadgets, νομίζω ότι δεν είμαι καθόλου μα καθόλου άπληστη!


Και επειδή τι να μου κάνουν εμένα 5 co-bloggers, καλώ τους Sd
54, Doodleraki, Μοο, Nina, Μαντζαλίνα, Beniamin, Yo!Reeka, Nanako, Suigenerisav, Fevis, Mad , Σοφία, Revqueer, X-Ouranou, KitsοMitsο, Ammο sta mallia τou και Equilibrium να μας πουν τα δικά τους θανάσιμα αμαρτήματα!

9 comments:

revqueer said...

Είσαι αμαρτωλήηηηηηηηηηηηη!

Θα απαντήσω λίαν συντόμως!

Equilibrium said...

Ειδικά αυτό με τη βελγικη σοκολάτα είναι μεγάαααλη η αμαρτία!...

(τσέκαρε τη δ/νση mail μου και κάποια ποστς μου όταν βρεις χρόνο και θα καταλάβεις ποιο το πάθος μου με Βέλγιο :)

Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση! Με τιμά! Θα απαντήσω όσο πιο σύντομα μπορώ (συνήθως ΣβΚ παίρνω e-ρεπό :PPP)

kiss

Είδωλο said...

ετοιμη η απαντηση σας
Ευχαριστω πολυ για την προσκληση :)

Anonymous said...

τουλάχιστον θα είμαστε όλοι μαζί στην κόλαση

soon

Dr_MAD said...

Κι άλλο χώσιμο. Και δε μου έφτανε αυτό, ο πανέξυπνος x-oyranoy με ξανακάλεσε. Ουφ! Μισώ τα παιχνίδια!

σσ όταν δε φτιάχνω τους κανόνες εγώ

Καλή εβδομάδα :-)

Equilibrium said...

mission accomplished από χθες!

kiss

alienlover said...

αγόρια, σας μερσώ για την ανταπόκριση! σμουτς!

μαντ, για κανόνισε να γράψεις και άσε τις αντιρρήσεις, ΛΕΜΕ!

KitsosMitsos said...

Ώστε αυτές είναι οι θανάσιμες αμαρτίες σου... Θα καείς στην κόλαση βρε!
Τς τς τς!!!

Anonymous said...

akolouthw to paradeigma sou... filakia pollaaaa!!!
thanks gia tin prosklisi ;)