Saturday, March 01, 2008

Bloggoπαίγνιον, σελίς 123

Άργησα αλλά τα κατάφερα. Ο τρόμος της απειλής των δεινών που με περίμεναν ήταν ανασταλτικός παράγοντας για να ανασκουμπωθώ (τι ωραία λέξη!!) να γράψω κι εγώ για την σελίδα 123. Τους κανόνες τους ξέρετε, δεν τους γράφω. Είναι κοινό το παίγνιον, ψάξτε γι'αυτούς σε οποιοδήποτε άλλο μπλογκ. Απαντώντας στην πρόσκληση του ρήτορα Suigi, το βιβλίο που διάλεξα είναι του αγαπημένου φίλου Γιάννη Φιλιππίδη και ο τίτλος "Η μυρωδιά σου στα σεντόνια μου".





Ιδού λοιπόν:

"Μια χούφτα βρύα άγγιξε ερωτικά το γυμνό μπράτσο μου. Μείναμε λίγη ώρα σιωπηλοί. Φεύγαν όλοι".

Δεν δίνω πάσα, όσοι ενδιαφερόμενοι ας γράψουν!

Τώρα περιμένω τις ευλογίες που θα μου χτυπήσουν την πόρτα, ΛΕΜΕ!!

4 comments:

Equilibrium said...

Και το απόσπασμα αυτό δικαιώνει νομίζω την επιλογή σου απόλυτα. Το έχω διαβάσει του αγαπητού μας Γιάννη και είναι εξαιρετικό και πολύ ταξιδιάρικο κατά πολλές έννοιες.

Καλώς σε βρήκα :)
(αν και πρέπει να 'χουμε συν-σχολιάσει σε αρκετά ποστς e-φίλων μας)

Καλό μήνα και καλό ΣβΚ

Dr_MAD said...

Χμου! Μου αρέσει το support προς τον συνονόματό (μας) και συν-blogger. Δυστυχώς δεν το έχω διαβάσει φάτσα. Για να το προτείνεις εσύ, κάτι θα ξέρεις. Ξέρουμε εμείς από βιβλία... χεχε. Καλό μήνα κούκλα ;-)

γιάννης φιλιππίδης said...

σ’ ευχαριστώ θερμά που ως καλή και πιστή φίλη, ψαχούλεψες … πρώτο το δικό μου πρώτο μυθιστόρημα στο δημοφιλές παιχνίδι βιβλίων της σελίδας 123 κλπ …

και πάλι ευχαριστώ…

φιλι φιλι

alienlover said...

equi: το βιβλίο είναι καταπληκτικό! καλώς ήρθες στις Περιπέτειες!

Τρελό αγόρι, αν ξέρουμε λέει; :))))
Να το διαβάσεις το βιβλίο γιατρέ μου, η επιλογή σου θα σε ανταμείψει!

Γιάννη μου, εγώ σε ευχαριστώ για το υπέροχο δώρο που μου έκανες :) Φιλάκια!