Monday, March 10, 2008

Στιγμές Ανίας - Updated


Εμεις εδώ στα ξένα Καθαρά Δευτέρα δεν είχαμε. Αυτό που ΣΙΓΟΥΡΑ είχαμε ήταν πολλούς τόνους βαρεμάρας, και έπρεπε να βρω τρόπους να την ξορκίσω.Να βγω βαριόμουν, να διαβάσω βαριόμουν, να δω καμιά ταινία ή να κοιμηθώ, το ίδιο. Οπότε τι μένει; Το ίντερνετ. Μικρή εισαγωγή.

Έχω μια πολύ καλή φίλη, με την οποία έχουμε περάσει στιγμές απείρου κάλλους.
Είμαστε στο σπίτι της κάποιες μέρες πριν, και μου βάζει να ακούσω ένα άσμα, και παρόλο που μου άρεσε πολύ ξεχνώ να ρωτήσω τον τίτλο.Κατα καιρούς η μια αποκαλεί την άλλη με διάφορα χαρακτηριστικά - κοσμητικά επίθετα (καρναβάλι, κουτούτσικο κλπ), τον τελευταίο καιρό όμως, έχουμε σχεδόν εκτροχιαστεί με αποτέλεσμα, να λάβει χώρα μέσω msn η εξής συνομιλία.

Εγώ: Δε μου λες, εκείνο το τραγούδι που ακούγαμε σπίτι σου τις προάλλες πως λέγεται;

Φίλη (μετά από ολιγόλεπτη παύση): Ανήσυχο αλάνι.

Εγώ: Έτσι λέγεται το τραγούδι ή έτσι λες εμένα;

(ΓΕΛΙΑ)

  • Αναγκάστηκα να καθαρίσω το σπίτι πατόκορφα για να περάσει η ώρα. Αυτό από μόνο του είναι ανησυχητικό σημάδι, ΜΑΑΑΑD βοήθειαααα!!!
  • Έφτιαξα τα πιο αποτυχημένα cookies του σύμπαντος κόσμου, από συνταγή secret combination που ακόμα και να θες είναι αδύνατο, το τονίζω αδύνατο, να αποτύχει.Εδώ να σημειώσω πως αν υπάρχει κάτι για το οποίο φημίζομαι σ'αυτόν τον κόσμο είναι οι επιδόσεις μου στην ζαχαροπλαστική. Οπότε καταλαβαίνετε το μέγεθος της ήττας..don't ya?
  • Είδα μια ολόκληρη σαιζόν Six Feet Under που ο σεναριογράφος της έχει γίνει γνωστός με το Όσκαρ Αργής Πλοκής που κέρδισε επάξια τις χρονιές 2001-2005. Eάν δεν είχε ενδιαφέρων πρωταγωνιστή θα την έτρωγαν εναλλάξ η μαύρη τρύπα του λάπτοπ και η Μαγδάλω με το στόμα το μεγάλο.(Εδώ να σημειωθεί ότι το Όσκαρ τις επόμενες χρονιές μέχρι και σήμερα επάξια λαμβάνουν οι δημιουργοί του Lost).
  • Παρόλο που έλαβαν χώρα κι άλλα περιστατικά, βαριέμαι να τα διηγηθώ. Πρέπει να βγω από το λήθαργο. Άμεσα.
  • Update. Λέω να γράψω και τα υπόλοιπα. Είδα την πιο βαρετή ταινία ΟΛΩΝ των εποχών. Όλων όμως! Και το όνομα αυτής "Πυρετός το Σαββατόβραδο" που θα μπορύσε να μετονομαστεί και σε "κτηνώδης αυτοκτονία σε πόλη της Ουγγαρίας". Σιγά τον σούπερ γκόμενο Τραβόλτα, σιγά και τις χορευτικές του ικανότητες, μπλιαχ.
  • Είδα όμως και το κα-τα-πλη-κτι-κό Freedom Writers που πρωταγωνιστεί η Hillary Swank η οποία πολύ μου αρέ και θα την παρακολουθώ από δω και πέρα
  • Τελείωσα και το Ινσταμπούλ του Ορχάν Παμούκ, το οποίο μεν είχα αρχίσει με πολύ ενθουσιασμό, αλλά στην πορεία με κούρασε πολύ. Δεν ξέρω αν έφταιξε η ψυχολογία του Σαββατοκύριακου ή παραήταν δοκιμιακού χαρακτήρα για τα γούστα μου, πάντως για να είμαι ειλικρινής τέτοια περιγραφικότητα με έκανε να δυσανασχετήσω. Το μόνο που το έσωσε από το να το παρατήσω ήταν η αρχή μου να τελειώνω τα βιβλία που πιάνω στα χέρια μου.
  • Βγήκαμε με τα παιδιά για φαγητό την Παρασκευή το βράδυ στο στέκι και παρόλο που δεν ήμασταν στα κέφια μας, γελάσαμε αρκετά και περάσαμε πολύ ωραία. Το φαγητό έκανε αιώνες να έρθει (περιέργως) και με την αχεμ δεδομένη ασυνέπεια των Ελλήνων (πήγαμε και ολίγον τι αργά) καταλήξαμε να φύγουμε με τη μπουκιά στο στόμα μιας και το μαγαζί ήθελε να κλείσει (12 δατ ιζ! Ξέρετε εσείς κανένα εστιατόριο στην Ελλάδα να κλείνει στις 12; Οχι, γιατί άμα ξέρετε να μου πείτε κι εμένα!). Δεν ξέρω για σας, εγώ πάντως ξενέρωσα! Για να μην πω ότι μόλις βρήκα την αιτία πτωματίλας του Σαββατοκύριακου!!!
Υ.Γ. Το εν λόγω τραγούδι τελικά ήταν το Πόσο Ακόμα από τους Stavento. Δείτε το εδώ




ή κατεβάστε το από εδώ.

11 comments:

Σοφία said...

Καλά, σχολείο δεν είχατε σήμερα; Πώς και τόση βαρεμάρα; Εγώ έτρεχα όλη μέρα...

Γκρινιάρης said...

Καλησπέρα alinelover, καλή εβδομάδα και καλή Σαρακοστή!

Unknown said...

Όλα αυτά την Καθαρά Δευτέρα τα έκανες;

:ο

Dr_MAD said...

ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!
Το ξέρω απ'έξω φυσικά!
Υπάρχει και σε version με C:Real "Πόσο Ακόμα-Επικίνδυνα σε θέλω" από τα MAD VMA 2007. Επίσης οι Stavento βγάλαν καινούριο cd και το πρώτο σινγκλάκι που καθόλου δε με χαλάει είναι το "Μέσα σου". Δεν ξεκίνησαν και τελείωσαν με το Ομορφη βλέπεις :-)

PS: Αν θες οποιοδήποτε κομμάτι trash ειδοποίησε. Σε αυτά (εκτός των ιατρικών του τομέα μου) είμαι μανούλα

alienlover said...

Σοφία, είχαμε καλέ, αλλα αυτός είναι ένας έξτρα λόγος να βαριέμαι θανάσιμα. Άλλωστε η βαρεμάρα ήταν το ΠΣΚ.

Γκρινίαρη,επίιισης!!!

Νταρθ, όχι βρε, το ΠΣΚ, απλά τη Δευτέρα αξιώθηκα να γράψω!

Μαντ, τρελό αγόρι, έχουνε γνώση οι φύλακες! Το Όμορφη είναι καλό, αλλά δεν έπαθα παροξυσμό όπως πολλές κορασίδες ούτε ξημεροβραδιαζόμουν με την ελπίδα να μου το αφιερώσουν, χαχα :D Θα emailιαστούμε σύντομα, μιας και είδα ότι ζωγραφίζεις στο Trash me.
Φιλάκια γιατρέ μου :***

KitsosMitsos said...

Για βαρεμάρα, μια χαρά σε βρίσκω με τόσα πράγματα που έκανες! Μήπως είναι απλώς πεσμένη διάθεση λόγω καιρού;
Την καλησπέρα μου.

Είδωλο said...

Πρωτιστως Καθαρα Δευτερα Sucks!
Δευτερον, οι Stavento αλλαξαν vocalist και ξενερωσα

Equilibrium said...

Ανία το λες εσύ αυτό?

Εμ δεν ήσουν κρεβατωμένη γι'αυτό μιλάς :PP

φιλάκια!

Νικόλας Παπανικολόπουλος said...

:)) Κι ούτε χαρταετό ούτε τίποτα δηλαδή;:)) Την καλησπέρα μου!

YO!Reeka's said...

κι εμένα με κούρασε το ισταμπουλ. από ένα σημείο και έπειτα δεν προχωρούσε το γαμημένο. το διάβασα πέρισυ στην παραλία

alienlover said...

ΚήτσεΜήτσε,ήταν και πεσμένη διάθεση, ήταν και ο καιρός, όλα μου φταίγαν/φταίνε..

x-oyranoy, δεν θα μπορούσαμε να συμφωνούμε περισσότερο..!!

equilibrium, ναι η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν κρεβατωμένη, αλλά αυτό δεν λέει τίποτα, βαριόμουν φριχτά φριχτά φριχτά

ανεμοσκορπίσματα,καλώς ήρθες στις Περιπέτειες! Εμείς εδώ στα ξένα δεν εχουμε Καθαρά Δευτέρα, ως εκ τούτου ούτε χαρταετούς ούτε και τηγανητά καλαμαράκια..

Γιο!Ρίκα, γιατί αγόρι μου καλό πήρες αυτό το βιβλίο στην παραλία; Απαπαπα.... θα το είχα πετάξει στην θάλασσα..!! Τέτοια ανιαρή ανακύκλωση πρώτη φορά συνάντησα σε βιβλίο..