Saturday, June 13, 2009

Μείγμα

Περίεργη βραδιά η αποψινή.. μετά από μια πολύ ωραία βόλτα - από τις σπάνιες των τελευταίων ημερών - ήρθε αυτό το αξεπέραστο κομμάτι και μου θύμισε μικρά γλυκόπικρα περιστατικά του παρελθόντoς, μια επιθυμία που ορθώς δεν έγινε πράξη για ένα ταξίδι, μια συζήτηση και πολλά άλλα μικρά αλλά τεχνηέντως κρυμμένα βαθειά στη μνήμη "πραγματάκια".






Υ.Γ.: Το ραδιοφωνικό ποστ που έγινε εχθές βράδυ, σήμερα το πρωί και με τη τσίμπλα εις μάτι κατά λάθος διαγράφηκε, και λόγω μεγέθους και έλλειψης χρόνου δεν δύναμαι να το ξαναγράψω. Ζητώ συγγνώμη από Ηφαιστίωνα και *Γης που τα σχόλια τους από το αντίστοιχο ποστ παρασύρθηκαν από την πρωινή μαστούρα.

Υ.Γ2: Καλή Κυριακή!

11 comments:

Hfaistiwnas said...

Δεν πειράζει βρε! Μην κάθεσαι να σκας! Ωραίο κομμάτι αυτό.. λίγο μελαγχωλικό.. μάλλον γι'αυτό σου θυμίζει πράγματα...

Sweet and bitter said...

Αυτό με τα "πραγματάκια" που ενώ τα έχεις καταχωνιάσει πολύυυυυ βαθιά και ξαφνικά κάνουν ένα τσουπ και ξαναβγαίνουν στην επιφάνεια, είναι από τα πιο ενοχλητικά πράγματα ever...

*gis said...

Den peirazei... :)

@Sweet and bitter
PARA POLY...

Unknown said...

Μμμμ
Εκτελούνται ανασκαφές;

KitsosMitsos said...

Όντως ωραίο κομμάτι...

alienlover said...

hf,να 'σαι καλά καλό μου!
μελαγχολικό; θα έβαζα εγώ, η προσωποποίηση της χαράς και της αισιοδοξίας, μελαγχολικό κομμάτι; Μα για ποια με πέρασες; :ρ

Γλυκόπικρη, ναι ρε γμτ, τι κακό είναι αυτό; γρουμφφφ :s

*Γης, να'σαι καλά κ εσύ!! μα τι εευγενικά πλάσματα κυκλοφορούν στη μπλογκόσφαιρα; :D

Νταρδιίρ ή Νταρθιίρ διαβάζεται το όνομά σου; καιρό το'χω απορία.
Ανασκαφές δε λες τίποτα, και you just nailed it, γιατί αν δεις στο σημερινό ποστ σκέφτομαι να μετακομίσω!

Κίτς/Μητς: Οι γείτονες μου πια με σιχαίνονται. Το έχω παίξει ν φορές και τόσο δυνατά ώστε βάζω στοίχημα πως ακούγεται σε ακτίνα 500μ.
οπότε ΝΑΙ !!! ΩΡΑΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!:D

xxxx @ ya all!

Unknown said...

Νταρδίιρ καλή μου, νταρδίιρ...
(Βρε κάτσε στ' αυγά σου!)

alienlover said...

ιιιι τόσο καιρό το'λεγα λάθος!! ελπίζω να μη με (νταρ)δίιρεις :ρ

(λες ε;)

Unknown said...

Χμμμμ
Μου πέρασε η ιδέα να σε κάνω πιτσιλωτό βάτραχο για μερικές ώρες αλλά ΟΚ, αφού ζητάς συγνώμη ας φανώ μεγαλόψυχος!

alienlover said...

το ήξερα ότι τελικά είσαι καλό παιδί, και ας υπάρχουν απειλες για fiery demi-god dragons ;)

Unknown said...

Όχι, όχι, παρεξήγησες, το αγαπημένο μου είναι το "spotted frog polymorph other spell"!