Sunday, December 30, 2007

Call me wrong when you're gone



Ακολουθώντας την παράδοση από πέρυσι, λέω να κάνω μια λίστα απαντώντας στην ερώτηση «Τι δεν μπορείτε να αφήσετε πίσω με την χρονιά που φεύγει; Τι δεν σας επιτρέπεται να ξεχάσετε;» Παίρνοντας ως δεδομένο ότι το 2007 παίρνει το κύπελλο για την χειρότερη χρονιά που έχω ζήσει μέχρι στιγμής η λίστα φέτος δεν είναι πολλά υποσχόμενη. Με κοινό παρονομαστή αυτο, έχουμε και λέμε.

[έχω γράψει τον πρόλογο εδώ και 10' και ακόμα δεν μου έρχεται μία εξαιρετική στιγμή. Θα μπορούσα να σβήσω το ποστίδιον αλλά όχι, το 'χω.]

- Παρόλο που όπως προείπα η χρονια που σε λίγο θα πάει στον αγύριστο δεν ήταν καλή, και στο κύριο μέρος της αποτελείται από αναποδιές και πολλές άσχημες στιγμές, μου πρόσφερε το μάθημα ζωής Νο 1. also known as "τι κάνουμε όταν τρώμε τα μούτρα μας στο ταρτάν". Οι εκδοχές είναι δύο. Ή μένουμε στο πάτωμα και κλαίμε τη μοίρα μας ή σηκωνόμαστε και πάμε για απολύμανση. Eγώ σηκώθηκα μεν, η απολύμανση όμως άργησε πολύ να γίνει αφήνοντας ένα σημάδι από αυτά που μόνο ο κάτοχος τους γνωρίζει ότι υπάρχουν.

-Αξέχαστη, μοναδική, χαραγμένη στην μνήμη μου η αποφοίτηση του αδελφού μου.Κάθε μέρα με κάνει όλο και πιο περήφανη, είναι δίπλα μου όταν τον χρειάζομαι, στις λύπες και στις χαρές μου, είμαι ευτυχισμένη και μόνο που υπάρχει στη ζωή μου.

-'Ομορφες στιγμές με τα παιδιά εδώ όλο το χρόνο, που χωρίς αυτά η φοιτιτική ζωή μου θα ήταν αλλιώς, πολλά βελάσματα στη μέση του δρόμου όλες τις ώρες της ημέρας, πολλά γέλια.

- Η αέναη υποστήριξη και αγάπη που λαμβάνω από τον λατρεμένο μου Sd54 .

- Η ενδιαφέρουσα γνωριμία με 4 φοβερά παιδιά, σε παράσταση του Αλκίνοου στο Ζυγό. :)

- Ο γάμος της καθηγήτριάς μου στην Κέρκυρα με τον επί σειρά ετών αγαπημένο της. Μια πάρα πολύ όμορφη τελετή, και με τους 2 τους να λάμπουν με έκανε να αναθεωρήσω (προς στιγμήν :ρ) περί της λέξης "γάμος" !

-Μια άρρωστη από την φύση της κατάσταση που όσο περίεργο και αν ακούγεται, 1ον δεν μετανιώνω που βρέθηκα σε αυτήν και 2ον κατά κάποιο τρόπο είμαι ευγνώμων που τα πράγματα ήρθαν έτσι, ασφαλώς με όλες τις συνέπειες.

- Οι συναυλίες και οι μουσικές παραστάσεις που όλο τον χρόνο παρακολούθησα μόνη ή με παρέα!
[Είμαι από αυτούς που για να μην χάσουν μια συναυλία προτιμούν να πάνε μόνοι τους όταν λείπει η παρέα (διαφορετικές προτιμήσεις/βαρεμάρα/υποχρεώσεις) , δεδομένου ότι οι μέρες μου στην Ελλάδα είναι μετρημένες και προσπαθώ να εκμεταλλεύομαι στο έπακρο κάθε ευκαιρία. ]

Ελπίζω το 2008 να είναι πολύ πιο ευτυχισμένο για όλους αλλά φυσικά και για μένα!!
Καλή Πρωτοχρονιά!


P.S:H φώτο από το www.dpgr.gr

12 comments:

Anonymous said...

Ekei stin ksenitia.. na thimasai oti osoi eimaste edo se skeftomaste kai sou stelnoume tin agapi mas alla kai tis thermoteres evxes mas gia ti nea xronia pou mpainei se liges ores...


Na prosexeis ti fili mu kalo mu....

Εξύμνoς said...

Νομιζω πως σου κανω ποδαρικο...
αν αυτο ειναι καλο θα το δουμε...
Καλη χρονια γεματη εμπειριες και οτι εσυ επιθυμεις!

alienlover said...

σε ευχαριστώ πολύ Σταυρούκο μου ... ευχές για ό,τι καλύτερο και από μένα.. χιονίζει απίστευτα αυτόν τον καιρό,έπρεπε να είσαι εδώωωωω!!!!!!.. θα τα πουμε συντομα και απο κονταα καλό μουουουου!!!

εξύμνε..καλή χρονιά με υγεία και όλα τα ωραία να σε βρουν φέτος!

jojo said...

Εύχομαι ο καινούριος χρόνος να δανειστεί όνειρα απο τον προηγούμενο και ελπίδες απο τον επόμενο και να φέρει πιο κοντά ότι αγαπάς!
Καλή χρονιά να έχεις!

νερα'ι'δάκι .... said...

Kalh xronia kalo moy! Me ygeia , omorfes kai dhmiourgikes stigmes! Na omorfopernas ekei sta ksena!!!
Filia polla! :-)

KitsosMitsos said...

Καλή χρονιά να είναι και αυτή. Τις θερμές ευχές μου.
Καλησπέρα.

Anonymous said...

kali xronia kai xronia polla iwannaki mou!!! sou euxomai to 2008 na sou ferei o,ti sou exei sterisei o palios o xronos...! metaksu mas pantws, emena de mou fainetai pws to 2007 itan mia kaki xronia gia sena. skepsou ti exeis zisei, ti exeis mathei, poso dunati eisai twra kai poso exeis wrimasei... oi duskolies den einai panta autes pou mas asximainoun ti zwi. auto pou mas kanei na aisthanomaste xalia einai to gegonos pws den mporoume na suneiditopoiisoume pws o,ti ginetai, sumvainei gia kalo, estw ki an auto epelthei makroprothesma... einai dedomeno auto! na pernas omorfa kai kali dunami sto diavasma kai stin prospatheia sou! se perimenoume me to stauro gia kafedaki...!!!

filakia pollaaaaa!!!

alienlover said...

jojo μου, καλή χρονιά και σε σένα! σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και εύχομαι και για σένα ό,τι το καλύτερο!

(μια) σταλιτσα μου, καλως ήρθες καλό μου μετά από τόσο καιρο.. Καλή χρονιά και σε σένα με υγεία και πολλές ευτυχισμένες στιγμές!!

Κίτσομήτσο: ευχές και από μένα, με χαμόγελα και δημιουργικές ημέρες

Doodleraki μου γλυκό, το 2007 είχε όμορφες στιγμές,αλλά είχε και πολλές στεναχώριες, απογοητεύσεις, περισσότερο από ανθρώπους και λιγότερο από γεγονότα. Ασφαλώς ό,τι γίνεται, αφού δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς που λέει και το τραγούδι, αλλά αυτό παίρνει καιρό για να το συνειδητοποιήσουμε. Σε λίγες μέρες θα είμαι εκεί και θα τα πούμε εκτενώς και από κοντά!! Καλη χρονιά και σε σένα με υγεία και πολλές ευτυχισμένες στιγμές!
φιλάκια πολλά καλό μουουουου!!!!

Σοφία said...

Εύχομαι το 2008 να ξεπεράσει τις καλύτερες προσδοκίες σου! Καλή χρονιά!

alienlover said...

Ευχαριστώ πολύ κι ανταποδίδω :) Να περιμένεις το ποστάκι για την Ουγγαρία, θα το γράψω το μεσημεράκι!

Provato said...

γιορτάζεις σήμερα. δεν θα πρωτοτυπήσω. θα σου ευχηθώ την αγαπημένη σου ευχή.

γρήγορα να σε καμαρώσουμε διευθύντρια αυστηρή σε ίδρυμα που οι άνθρωποι κλείνουν παρά την θέλησή τους τους ηλικιωμένους και μη συγγενείς τους για να τους φάνε την περιουσία!

χρόνια πολλά! :-))

alienlover said...

προβατάκι μου, σε ευχαριστώ για την γλυκιά και συγκινητική ευχή σου... να είσαι καλά και όλα τα όμορφα να σου υποκλιθούν..
φιλάκια πολλά :)) :****