Wednesday, April 23, 2008

Ύπνε που παίρνεις τα παιδιά



σήκω και ξεκουμπήσου. Ε μα δεν είναι κατάσταση αυτή.

Έχει μια εβδομάδα που νυστάζω φριχτά όλες τις ώρες της ημέρας. Νυστάζω όταν ξυπνάω,μετά τον καφέ, μετά τον δεύτερο καφέ, στο δρόμο, στο σπίτι, στο τραμ, παντού και συνέχεια. Δεν ξέρω τι φταίει, δεδομένου ότι κοιμάμαι όσο και πριν, πάντως ότι κι αν είναι με έχει αποδιοργανώσει εντελώς.Δεν μπορώ να κάνω τίποτα έτσι και φυσικά δεν μπορώ να διαβάσω! Και δε μου φταίει το αίσθημα της νύστας, χασμουριέμαι κιόλας, δηλαδή εκτός από χώμα γίνομαι και αντιαισθητική (βάζω το χεράκι μου μπροστά στο στόμα, αλλά 40 φορές τη μέρα νομίζω είναι από μόνο του too much).Άσε που έχω πιάσει τον εαυτό μου να τρίβω και τα μάτια μου για να ξυπήσω, να έτσι:

Δίνω δύο εκδοχές , τις εξής τρεις.

Α. Στον ύπνο μου σηκώνομαι και σκάβω λαγούμια, γιαυτό και δεν ξεκουράζομαι .

Β. Φταίει η Άνοιξη, την οποία σιχένομαι έτσι κι αλλιώς, και είναι ζήτημα χρόνου να ανακαλύψω ότι είμαι αλλεργική στην εποχή ολόκληρη. (τελευταία έχω και ευσυγκίνητα ματάκια και ελαφρώς μπουκωμένη μύτη όταν ξυπνάω) ΜΑΑΑΑΑΝΤ!!! Τι έχω;

Γ. Με έχει τσιμπήσει η μύγα Τσε Τσε η οποία προκαλεί την ασθένεια του ύπνου. Δεν έχει σημασία το ότι βρίσκεται στην Αφρική, με βρήκε στας Ευρώπας και με τσίμπησε.

Καμιά βοήθεια; Please? Pretty please?



4 comments:

Hfaistiwnas said...

Καλησπέρα!!!!
Μάλλον είναι λόγω της εποχής. Αλλά ρώτα και το γιατρό μας το Μάντ, κάτι θα ξέρει!
Φιλάκια!!!

Dr_MAD said...

Μήπως έχουμε καμιά αναιμιούλα βρε Ιωάννα μου? Γιατί οι αλλεργίες αυξανουν τη σεροτονίνη και την ισταμίνη (=εγρήγορση). Τι κάθομαι και λέω πασχαλιάτικα ο άνθρωπος!?

Καλή Ανάσταση φάτσα :-D

και να ξέρεις πως ο ύπνος φέρνει ύπνο. Προσπάθησε να κοιμηθείς προγραμματισμένα σε πολλαπλάσια του 45λέπτου και να πάρεις και λίγο σίδηρο (μπόλικο κρέας και συκωτάκια -άντε ευκαιρία είναι μέρες που έρχονται!)

alienlover said...

Ax γιατρέ μου, τι να σου πω.. Η αλήθεια είναι ότι το'χω κόψει το κρέας προ πολλού, αλλά προκειμένου να ξενυστάξω,θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα το φάω!
Νυστάζω μεν, αλλά δεν κοιμάμαι διότι έχομεν και υποχρεώσεις, αλλά αυτό για τον τριτετάρτιο ύπνο θα το έχω υπ όψην!
(τα ξέρω κι εγώ αυτά για τη σερο/ιστα , αμέ! τι νόμιζες! απλά τι άλλο να σκεφτόμουν η άμοιρη; :ρ)

Ευχαριστώ πολύ πολύ για την άμεση ανταπόκριση!!

Καλή Ανάσταση τρελό αγόρι, φιλιά πολλά!!

Ηφ,χεχε, να το το παληκάρι που έσπευσε να μου δώσει ένα σωρό συμβουλές! :))) Καλημέρα και καλές γιορτές!

Είδωλο said...

O υπνος ειναι ο,τι πιο ιερο και ο,τι πιο μαγικο