Friday, April 18, 2008

40 ways to know us bettah

Βαριόμουν και είπα να παίξω κι εγώ. Ιδού λοιπόν..

1)
Όνομα: Alienlover, κατά κόσμον Ιωάννα
2) Γενέθλια: 30.04
3) Ζώδιο: Ταύρος
4) Χρώμα μαλλιών: Καστανά
5) Χρώμα ματιών: Καστανοπράσινα
6) Αν έχω ερωτευτεί ποτέ?: Ω ναι!!
7) Είδος μουσικής που ακούω: Ελληνικά έντεχνα,Instrumental,Ξένες Μπαλάντες
8) Χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων: Αν και τα άνιμε δεν είναι κινούμενα σχέδια, κατ'εξαίρεση βάζω τον Gats από το Berserk.
9) Ποιος φίλος μου μένει πιο μακριά?! Ο Ντάνιελ, στην Αργεντινή!
10) Πρώτο πράγμα που σκέφτομαι μόλις ξυπνήσω: όχι ρε π**στη!!
11) Κάτι που έχω πάντα μαζί μου και δεν το αποχωρίζομαι: Κινητό/Κλειδιά/Lipstick
12) Τι έχω στον τοίχο μου? Τίποτα!!Μόλις μετακόμισα..
13) Τι έχω κάτω απ’το κρεβάτι μου? Σκόνη
14) Αν ήμουν μόνος στο σπίτι και άκουγα ένα βάζο να σπάει τί θα έκανα?Θα φώναζα ΌΟΟΟΟΛΕΕΕ!
15) Αγαπημένος αριθμός: 1
16) Αγαπημένο όνομα: 'Αγγελος
17) Τα χόμπι μου: Βιολί και σινεμά.Το internet δεν θεωρείται χόμπυ αλλά απαραίτητο συμπλήρωμα διατροφής.
18) Πού θα ήθελα να ήμουν τώρα? Στο PlayHouse με το Σταύρο και τη Χριστίνα.Δαγκωτό!
19) Μια ευχή για το μέλλον: Υγεία!
20) Αν μπορούσα να ταξιδέψω στο χρόνο και να γυρίσω πίσω,σε ποια εποχή θα πήγαινα? Στην εποχή του Έλβις, να τον γνώριζα κιόλας!
21) Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Βιολί και θήκη
22) Αγαπημένο λουλούδι: Τριαντάφυλλα και λίλιουμ
23) Αγαπημένη σειρά: House M.D. & Είμαστε στον Αέρα. (τα έχουμε πει, έχω ψύχωση με το ραδιόφωνο)
24) Αγαπημένη ταινία:Finding Neverland, The red violin
25) Αγαπημένο τραγούδι: Τι ερώτηση είναι αυτή;Μέχρι αύριο θα γράφω..τέσπα! Ας πούμε Μusica e (Ramazzotti&Bocelli) & Βυθός (Ιωαννίδης)
26) Aγαπημένο βιβλίο:To όνομα του Ρόδου
27) Αγαπημένο ζώο: Σκύλος
28) Αγαπημένο ρούχο: Ένα ανοιχτό μπλε ντίζελ τζην.Το έχω λιώσει λέμε.
29) Αγαπημένος καλλιτέχνης: Έλα τώρα..αυτό είναι δύσκολο. Ιωαννίδης /Πασχαλίδης /Μάλαμας /Θ.Παπακωνστανίνου/Κραουνάκης/ Φραγκούλης/../../..
30) Αγαπημένο χρώμα:Κόκκινο-Μωβ-Μαύρο
31) Αγαπημένο φαγητό:Κατόπιν ωρίμου σκέψεως, σουβλάκια!(πίτα/γύρο)
32) Με ποιον χαρακτήρα από cartoon ταυτίζομαι:Ε με τον Ταζ φυσικά! Καταστροφέας (ρωτήστε τον αδελφό μου..)
33) Κακή συνήθεια: To msn ανοιχτό όοοολη μέρα..
34) Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς μου που μ'αρέσει: είμαι control freak ... big time!
35) Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς μου που δε μ'αρέσει: είμαι control freak... BIG TIME!
36) Συνηθισμένη ατάκα:HELL, YEAH!!!
37) Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις, αν δεν έκανες αυτήν που κάνεις τώρα: :Με δουλεύεις; Ακόμα στην προσπάθεια είμαι..(γιατρός) .. εναλλακτικά επαγγελματίας μουσικός ή διερμηνέας.
38) Μεγαλύτερος φόβος:Να πάθουν κάτι τα αγαπημένα μου πρόσωπα.
39) Η καλύτερη pizza:Pizza Hut super supreme, με ζύμη cheesy crust!
40) Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…:Κομμάτι της οικογένειας.

Μοο παίξε κι εσύ!

11 comments:

Hfaistiwnas said...

Πλησιάζουν τα γενέθλιά σου Ιωάννα ε;;; Είσαι γιατρός τελικά η δεν είσαι;

Dr_MAD said...

ΕΙΝΑΙ!

χαχαχα βιάζομαι, αλλά είμαι σίγουρος ότι κάποτε θα μου αποδείξεις ότι είχα δίκαιο στις φιλοφρονησεις που έχω πετάξει κατά καιρους!

Anonymous said...

Sagapameee to ksereis, e?????????!


Na prosexeis ti fili mu...

:)

Σοφία said...

Περισσότερο απ' όλα μου άρεσε το σχόλιό σου για το ίντερνετ ;-)

alienlover said...

hf: για να μη στεναχωρήσουμε και τον Μαντ, τον επίσημο τρελογιατρό της καρδιάς μας, θα είμαι γιατρός σε λίιιγο καιρό.

Μαντ,αγαπητέ συνάδελφε(χαχα)κι εγώ είμαι σίγουρη ότι θα σου αποδείξω ότι έχεις δίκιο :))))))) όλα είναι θέμα ελάχιστου χρόνου ^_^

Sd54 mouuuuuuu, κι εγώ σας αγαπώωω!!! κοίτα μη με δεις μπροστά σου καμιά μέρα ...χεχεχε

Σοφία, μα πες μου,δίκιο δεν έχω; :)))

Anonymous said...

vriskomai stin ksanthi, ksereis, pasxa, xwrio kai ta gnwsta... diavazw to blog sou kai ekei pou eimai sti mauri maurila, suneiditopoiw pws:
1)uparxoun kai xeirotera(px i peripeteia pou perigrafeis se progenestero post)
2)den eimai i moni pou nostalgw toso to Playhouse kai to Stauro, xaxaxaxa!!!

emathes ta euxarista gia to Stauro mas, epomenws ofeilw na se proetoimasw kai na sou pw oti otan ertheis back me to kalo, exoume na kanonisoume ena swro activities, giati tha mou leipete se ligo kairo kai oi 2...! s'agapame, take care ti fili mas kai suntoma na pinoume to kafedaki mas sto play sxoliazontas opws mono emeis kseroume...... filakiaaaa! :D

revqueer said...

Pizza Hut!!!! Yummy!

Το Παπάκι / The Ducky said...

Loipon, tha sxoliasw MONO 4 pragmata pou eipes!!!
Gia to noumero 10: H AISIODO3IA H IDIA!!! Thumhse mou na mhn kanoume putzama partu mazi....:P
Noumero 11: Milas sovara??? Tha eixes kouragio na peis kati?!?!?!?
Noumero 21: ....to Alien-aki??? Pou toso polu sou sta8hke olon auto ton kairo???
Noumero 37: M'aresei pou einai tairiasta ta epaggelmata meta3u tous, alla den 8a'8eles kai mai ekpompoula sto radiofwno...?:P

KitsosMitsos said...

Τα επιφωνήματα μου άρεσαν! Δίνουν έμφαση!
Την καλημέρα μου.

alienlover said...

Doodleraki μουυ, ναιιιιιι νοσταλγώ και αγαπώ Playhouse!!!!
Tα 'μαθα, τα 'μαθα, αλλά δεν εκπλίσσομαι καθόλου, ήμουν ΣΙΓΟΥΡΗ ότι θα τα κατάφερνε, αφου είναι αστέρι ρε, τι να λέμε!! :))) Μου λείπετε ρε γμτ :(
Καλά να περάσεις καλό μου στο σπίτι, καλές γιορτές και να προσέεχεις!!!

Revqueerouli, ω ναι!!!!!!!! πώπω τώρα που το σκέφτομαι, υποπτεύομαι ότι απόψε θα ενδώσω και ναι! θα φάω Pizza Hut!!!

Ninaki mou, αφού με ξες τώρα, δεν είμαι για πρωινό ξύπνημα. Αλλά άμα είναι να κάνουμε παρτάκι με πυτζαμούλες και νυχτερινά κοινωνικά σχόλια, τότε θα γίνω το καλύτερο παιδί (το πρωί)

Για το 11, γιατί ρε, μπορεί να έπεσε από τον αέρα, σιγά το τραγικό!!
Το Αλιενάκι αντικαθίσταται,ενώ το βιολάκι μου, ΝΟ! Ομιλούμε για φωτιά άρα πρέπει να είμαι σύντομη. Αν είναι από τις φωτιές που έχεις χρόνο, ε τότε θα πάρω αλιεν και φορτιστή, τους σκληρούς, κάτι βιβλία, το βιός μου γενικά :D
Γκρρρ ναι θα'θελα, έχεις να προτίνεις τίποτα; !!

ΚίτσεΜήτσε, Καλημέρα και σε σένα, ε , κάπως πρέπει να σας δώσω να καταλάβετε το πως τα λεω (πως τα λέω :ρ) !

bluesmartoula said...

Έλβις δαγκωτό Ιωαννίτσα μου!
Καλορίζικο το νέο σου σπίτι...
Το μέϊλ σου ήταν θεϊκό!
Φιλιά