Monday, January 14, 2008

7+1=4


Ο καλός μου ο Etalon με προσκάλεσε να παίξω το παιγνίδι με τα 7+1 γεγονότα του (six six six απεταξάμειν) 2007 . Παρόλο που παρόμοιο ποστ έκανα λίγες μέρες πριν μπει το αγαπητό 8, θα δεχτώ την πρόσκληση και θα βασιστώ στη συμπάθειά σας για να γράψω μόνο 4.

1. ‘Οπως έχω γράψει και σε προηγούμενο ποστ, γεγονός Νο1 στην ζωή μου ήταν η αποφοίτηση της ιδιοφυΐας της οικογένειας . Περαιτέρω εγκώμια έχω πλέξει tête-à-tête στον μικρό Einstein [το μόνο που μένει είναι μια ευχή από μένα για μένα: Άντε και στα δικά μας οι λεύτερες! :ρ]

2. Όπως πρόδιδε το παλιό διαδυκτιακό μου ψευδώνυμο, αγαπάω πάρα μα πάρα πολύ το ραδιόφωνο, και το θεώρω λέξη και ιδέα ιερή. Τα εφηβικά μου χρόνια τα πέρασα ακούγοντας πάρα μα πάρα πολύ μουσική μέσω αυτού, πολλούς σταθμούς, νόμιμους ή πειρατικούς σε βαθμό εξάρτησης και ονειρευόμουν κάποτε να κάνω κι εγώ τη δική μου εκπομπή. Αυτό βέβαια δεν έχει γίνει (ακόμα, θα γίνει όμως είμαι σίγουρη), αλλά για να έρθω πιο κοντά σε αυτή την βαθιά μου επιθυμία σκέφτηκα το 2007 να παίζω μουσική σαν να με άκουγε και κάποιος άλλος . Έτσι η πιο συναρπαστική εμπειρία μου ήταν οι 365 playlists που έφτιαξα, μία για κάθε ημέρα, σαν να έκανα μια τρίωρη εκμπομπή 6-9 μμ. Παρόλο βέβαια που η αγαπημένη μου ώρα είναι 12-6 πμ διάλεξα την παραπάνω ζώνη που επιτρέπει τους συνδυασμούς πολλών διαφορετικών ειδών αναίμακτα.

3. Το τρίτο γεγονός που με συγκλόνησε με την πολύ θλιβερή έννοια ήταν οι φωτιές του καλοκαιριού. Όχι τόσο για την ανικανότητα της κυβέρνησης να καταφέρει να καταπολεμήσει την ανεξέλεγκτη κατάσταση (όποιος κι αν ήταν στη θέση τους σε αυτόν τον πανικό δεν θα δρούσε καλύτερα), αλλά κυρίως για την διαστροφή της ανθρώπινης ιδιοσυγκρασίας που βάζει πάνω από την Φύση οποιαδήποτε επιθυμία ή συμφέρον.

4 .Το τέταρτο και τελευταίο γεγονός που νιώθω ότι πρέπει να αναφέρω, είναι η προς το τέλος του χρόνου ανακάλυψη του ραδιόφωνου του Ιανού. Την δράση του βιβλιοπωλείου λίγο πολύ όλοι τη γνωρίζετε, αλλά οι μουσικές του περιπλανήσεις είναι το_κάτι_άλλο! Συντονιστείτε!

Καλώ τα κοριτσάκια μου Νίνα και Ματζαλίνα,τον Γιάννη Φιλιππίδη, τον ibt, τον Βόργιο Οίκο , τη Σοφία και όποιον άλλον θέλει, να κάνει παιγνίδι.

*H φώτο αν θυμάμαι καλά από το flickr

4 comments:

Sandy Cheeks said...

Αγαπητή alienlover, διάβασα το ποστ σου και θα ήθελα να σε παρακαλέσω να μην ξεχάσεις ποτέ από αυτά που γράφεις, το νούμερο 3.

Το Παπάκι / The Ducky said...

AAAAAAAAAA!!!! Loipon to diko mou comment einai auto:
Wraio!!!
Gia antipoina pou ths Matzalinas to comment htan 7 paragrafoi kai to diko mou oute mia grammh!!!! :P
Thanks gia to invitation boubou!!! Na'maste kala na kanoume kai to 8+1....

alienlover said...

Νινάκι...
άπαπαπαπα...παράποναα... τι υπερβολικι(ά) που είσαι!!!

και του χρόνου ακόμα καλύτερα :)

Sandy, ήταν και είναι τέτοια η στεναχώρια μου, που δεν θα το ξεχάσω, να είσαι σίγουρος/η...

Σοφία said...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση :-)
Παρόλο που το 2007 ήταν για μένα ένα σχετικά αδιάφορο έτος, θα προσπαθήσω να κάνω μια αναδρομή και να γράψω δυο λόγια μέσα στο σ/κ. Φιλιά!