Sunday, April 30, 2006

Nothing special

Αφού με πρόδωσε ο Νικόλας , ας το κάνω και επίσημο ποστ .
Σήμερα έχω γενέθλια. Ο Νικόλας πιστεύει πως γίνομαι 18 ,εγώ πάλι προτιμώ το 19 :ρ:ρ !

Τι άλλαξε από πέρυσι μέχρι φέτος;

1. Τελείωσα το χαζοσχολείο . ΟΟΟΟΛΕΕΕΕΕ!! Μόνο μια καταπληκτική 5ήμερη μου χάρισε. Οι καλύτερες φιλίες έγιναν λόγω φροντιστηρίου (δε θέλω σχόλια για το τι καλό που κάνει το σημερινό "σχολείο" στην μαθητική κοινότητα). Παραδέχομαι ευθαρσώς ότι δεν μου λείπει καθόλου.

2. Πέρασα στο παν/μιο οπότε και μετακόμισα. ( Οh, yeah!! )

3. Έγινα πιο αισιόδοξη και νομίζω οφείλεται στο ότι κάνω κάτι που πραγματικά με γεμίζει.

Αυτά.

9 comments:

νερα'ι'δάκι .... said...

Xρόνια σου Πολλά Ιωάννα, με υγεία , επιτυχίες και πολλά πολλά χαμόγελα! :-))))

hobgoblin said...

χρονια καλά κορίτσι!

:)

Neilys said...

Xronia polla! Sta prolava kai sto gmail alla as sou ta pw ki apo konta!
Best wishes!

Stelios F. said...

XRONIA POLLA WHITEFIRE!!!! Oti epithimeis stin aggalia sou na to vreis! :)

alienlover said...

ευχαριστώ πολύ!

nanakos said...

Μωρούλίνι, μόλις τώρα είδα το ποστ! Να τα εκατοστήσεις γλυκιά μου, να ζεις πάντα γελαστή, ευτυχισμένη και γεμάτη χαρά, φως και αγάπη! Να σε χαιρόμαστε!

Ο Φοβερός said...

Xronia polla!!!! :-)
Alithia pote einai to party? ;-)

alienlover said...

euharistooooooo :D:D

to party (tis katastrofis) egine. anamenetai ki allo otan ksanakatevo ellada :)

mirelen said...

Έφτιαξες και αυτό το όμορφο blog μέσα σε αυτόν τον χρόνο! Βάλτο κι αυτό στη λίστα!