Thursday, February 16, 2006

μην ασχολείστε,προσπεράστε το

Δεν έχω τι να τραγουδήσω , τι να πω, και βαριέμαι και να διαβάσω, οπότε τι μένει; Μπλογκί. Πολύ δυναμικά άρχισε το εξάμηνο και δε μ'αρέσει :ρ. Έχω αρχίσει να μισώ τη Χημεία, πλήγμα πολύ μεγάλο για μένα , καθώς ήταν από τα αγαπημένα μου.
Και τι δεν έχουνε δει τα ματάκια μου σ'εκείνη την αίθουσα των πρακτικών της Ανατομίας.. με αποκορύφωμα την Δευτέρα που μας πέρασε (ρωτήστε τον Παναγή να σας πει :ρ:ρ:ρ) .Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί πληρώνονται αδρά οι γιατροί :ρ.

Έχω και τα νεύρα μου, δε δουλεύει και το dc++ , έχω να πληρώνω και αμαρτίες που δεν ξέρω πότε τις έκανα.. χρωστάω της Μιχαλούς φαίνεται.

Έφαγα και μια ονειρεμένη σάρδα πρωί πρωί από αυτές που καραδοκεί στην γωνία ο πιτσιρικάς της γειτονίας με την κάμερα για να τις ανεβάσει στο νετ... ε που να φανταστώ ότι το χιόνι είχε γίνει πάγος στην επιφάνεια; Αφού εχθές ήταν αφράτο- αφράτο (χρρρρ).. Φαίνεται πιάνουν οι κατάρες του Σταύρου - να προσέχω τις παρέες μου πιο πολύ στο εξής.

Και το αίσθημα του ανικανοποίητου καλά κρατεί. Με τις υγείες μας.

2 comments:

snikolas said...

Ψυχραιμία. Τίποτα άλλο.

Αμάν… παρά λίγο να το ξεχάσω! Τελικά το video με την αγορά του αγροτεμαχίου υπάρχει; :)

alienlover said...

xaxa, ohi den uparxei.. :p sorry, next time!! :)