Thursday, October 06, 2005

Με τις υγείες μας!

Τα μαζεμένα διαγωνίσματα (Βιολογία,Χημεία,Ανατομία γραπτά και προφορικά-φυσικά) έχουν αρχίσει να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Με τις υγείες μας!
Κυριακή βράδυ μου 'ρθε η όρεξη να πάω βόλτα στο ποτάμι. Ε τι να κάνω, είχα διαβάσει σαν καλό κορίτσι, καλό ρομαντικό καιρό είχε, τη δέχτηκα την πρόσκληση!Τι το ΄θελα;Πάω να κατεβώ τα σκαλοπάτια να πάω στην όχθη και εκεί στο τελευταίο σκαλί κραααακ ο αστράγαλος(αααααααααααααααααααααααααααααααααα, από μέσα μου βέβαια- κοιμάται ο κόσμος!) , ο δεξής βέβαια. Πώς αλλιώς θα κάνουμε χειρότερα τα ήδη ταλαιπωρημένα, από το σπάσιμο κόκκαλα; Αλοίμονο! Πήγαμε στην κλινική για να το δει κανένας γιατρός, ναι πως το θες;Δεν διανυκτερεύουμε απόψε.Να πάρει ευχή, να πάρει! Τουλάχιστον ο ρεσεψιονίστας μίλαγε Γερμανικά. Κάαατι είναι κι αυτό.Γελάσαμε πάντως. Την άλλη μέρα το πρωί πήγα για ακτινογραφία(είχε πριστεί πολύ και ήταν μωβ), ευτυχώς βρήκαμε τον καθηγητή που μας κάνει πρώτες βοήθειες και με βοήθησε αυτός. Πάλι καλά. Έτσι, αποφεύγω να περπατάω πολύ , ακόμα πονάει βλέπεις.
Μετά τα διαγωνίσματα θα καλέσω τα παιδία σπίτι μου για μαμ, είναι η σειρά μου.Ήδη πολλοί από τους φίλους μου έχουν κανει μαμ-νάιτ σπίτια τους.Θα φτιάξω ελληνικές λιχουδιες και ότι άλλο μου κατέβει στο κεφάλι.Πλάκα θα 'χει.
Ξεκίνησα γιόγκα. Καλά, άλλη αίσθηση. It feels sooooooooo good , που λέει και η Sonique. Νιώθεις ανανεωμένη ρε παιδί μου. Αυτά είναι.
Εχθές πήγαμε στο σπίτι ενός παιδιού που είχε φτιάξει λαν και παίζαμε Quake 3 (νομίζω:-ρ) .Ήταν αυτός που έλεγε " α είσαι κορίτσι και είσαι στους προχωρημένους κλπ κλπ". Τελικά , καλό παιδάκι είναι, τον είχα παρεξηγήσει.(Έλενα δεν χρειάζεται να του πω αυτά που έλεγες, έστρωσε από μόνος του :-)) Βέβαια, πάλι είχαμε σχόλια του τύπου "ωωω έχει Alienwaaaaare" από τους υπόλοιπους, αλλά εντάξει, τα θεωρώ καλοπροαίρετα και γελάω. Όπως βλέπετε, καλά περνάμε, παράπονο εν έχω.

Σήμερα και αύριο εδώ έχουν αργία, να 'ναι καλά οι άνθρωποι!Έτσι ευχαριστήθηκα έναν 12ωρο ύπνο. Αυτά είναι..
27 γυρίζω στη μαμά πατρίδα και πολύ χαίρομαι. Θέλω να πάω στο Μοναστηράκι. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου χει κάτσει εδώ και μέρες. Και θέλω και παρέα. Ποιος καλός άνθρωπος ενδιαφέρεται;;

3 comments:

mn8 said...

Περαστικα :) Σιδερενια να'ρθεις παλι πισω!

alienlover said...

Να 'σαι καλά!!

alienlover said...

@ helena : to en to xrisimopoioume polu twra teleutaia, vlepeis i parea me kuprious me epireazei. ase pou mou fainetai pws exo arxisei na xrisimopoio tin profora tous otan eimai mazi tous... drama :P
gia to poses meres tha katso nomizo ksereis idi tin apantisi . opote no need to worry .. ;)