Saturday, August 20, 2005

Προτελευταίο βράδυ στην Ελλάδα. Ένα ήσυχο, φωτεινό βράδυ. Τ'αυγουστιάτικο φεγγάρι απόψε βάλθηκε να μας τρελάνει.Άλλωστε εχθές είχε την τιμητική του.Φόρεσε τα καλά του, και άρχισε να χορεύει με τ'άστρα. Ήταν τόσο χαρούμενο που ολοκληρώθηκε, που η λάμψη του φώτισε και ομόρφυνε ακόμα και τα πιο θλιμμένα πρόσωπα.

Η γιαγιά , εχθές μόλις , ζήτησε οι τελευταίες αυτές μέρες να 'ναι μέρες χαράς, και δεν θα της χαλάσω χατίρι, ποτέ δεν το έκανα άλλωστε. Έτσι, σαν τελευταίο ευχαριστώ για ό,τι έκανε για εμάς, σαν τελευταία χάρη ας πούμε.

Τα πιο πολλά πράγματα βρίσκονται ήδη στην βαλίτσα.Λάπτοπ και βιολί στις θήκες τους. Παντελόνια , χειμωνιάτικες μπλούζες, λίγα κοντομάνικα, η μπλούζα του Αλκίνοου, το φόρεμα, αξεσουάρ, αρώματα, ορός , υγρά , η μελισσούλα, το σκουλήκι και το βιολάκι, λίγα παπούτσια, το ανεκτίμητο φολντεράκι (δώρο με αγάπη) με τα dvd και τα cd που δεν μπορώ να αποχωριστώ, όλα στη θέση τους. Μένουν μόνο τα βιβλία-γουρούνια Ανατομίας, Βιολογίας και Χημείας , το λεξικό και η κούπα των Αστροδολαρίων. Το πρωί αυτά.

Αύριο θα ξυπνήσω πρωί πρωί για να αναστατώσω την Goldair. Θα τους ταλαιπωρήσω αρκετά , αλλά ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Μάλλον θα έχω κάποια κιλά παραπάνω και θέλω να μάθω πόσο πάει το κιλό για φοιτητές.Ή μάλλον , για να είμαι πιο ακριβής, δεν θέλω να πληρώσω καθόλου :ρ . Έχω φτιάξει τον διάλογο στο μυαλό μου. Χτυπάει το τηλέφωνο και το σηκώνει μια κοπέλα.
- Goldair , καλημέρα σας.
-Καλημέρα σας. Καφέ ήπιατε;
- Εεε....Ναι..
-Ωραία. Κάθεστε;
-Εεε..Μάλιστα...
- Τσιγάρα έχετε κοντά σας;
- Δεν σας καταλαβαίνω. Γι αυτό τηλεφωνήσατε;
-Μάλιστα. Τ'ονοματάκι σας;
- Τάδε τάδε.
- Χαίρω πολύ. Ιωάννα Τάδε. Θα πάω πρώτη φορά Ουγγαρία για σπουδές. Ξέρετε, Ιατρική. Το ήθελα πολύ άλλωστε. Οι γονείς μου βέβαια ήθελαν Οδοντιατρική, αλλά δεν πτοούμαι γλυκιά μου. Που λέτε, οι βαλίτσες μου με κάποιο πολύ μυστήριο τρόπο γέμισαν. Να, πήρα 28 παντελόνια.Είναι πολλά; Εσείς που είστε κοπέλα με καταλαβαίνετε.Το ξέρω, δεν είναι. Πήρα 32 μπλούζες, είναι βαρύς ο χειμώνας εκεικαι όλα μου τα κοντομάνικα. Ε ΤΙ ; ΓΥΜΝΗ ΘΑ ΠΑΩ ;; Πήρα και 12 ζευγάρια παπούτσια. Τα 4 ζευγάρια αθλητικά μου , 5 απο τα ζευγάρια γόβες μου, τις 2 παντόφλες μου και κάτι πολύ σίκ πέδιλα . Ε τι; Ξυπόλυτη θα με στέλναν οι γονείς μου; 'Απαπαπα !!!! Επίσης πήρα κάτι θαυμάσια.....αλλά να μην σας κουράσω από τώρα. Δεν θυμάμαι τι μου είπατε, καφέ έχετε πιεί; Συνεχίζω. Που λέτε, όπως καταλαβαίνετε , δεν είναι δυνατόν να μην πάρω μία δεκάκιλη βαλίτσα με τα απολύτως απαραίτητα αξεσουάρ και αρώματά μου. Μερικοί με λένε φετιχίστρια και σπάταλη.. Τς τς τς τι χαρακτηρισμοί ! Καθόλου επιπέδου!Πήρα επίσης μαζί μου το πορτρέτο μου διαστάσεων 40x70 , δώρο από έναν καλλιτέχνη,πολύ φίλο. Χρυσό παιδί!!! Ε δεν θα μπορούσε αυτό το αριστούργημα να μείνει στο δωμάτιο μου εδώ. Διαφωνείτε;

(Ωστόσο απο το τηλέφωνο ακούγονται κάποιες διαμαρτυρίες της τηλεφωνήτριας , αλλά ακάθεκτη συνεχίζω την πρωινή μου πάρλα)

Έτσι που λέτε, μου είπανε πως έχω κάποια παραπάνω κιλά. Προς στιγμήν νόμισα πως εννοούσαν τη σιλουέτα μου και ταράχτηκα, αλλά ένα κοκτέιλ από ηρεμιστικά έκαναν θαυμάσια τη δουλειά τους. Είδατε τι κάνει η Επιστήμη; Θαύματα αγάπη μου, θαύματα! Μόλις μου εξηγήσαν τι εννοούσαν με τον τρομακτίκό όρο " παραπάνω κιλά" αποφάσισα να σας τηλεφωνήσω. Ξέρετε, είναι άδυνατον να αφήσω οτιδήποτε από αυτά που μπήκαν στις βαλίτσες μου , όπως έπίσης και να πληρώσω για τα επιπλέον κιλά. Ως εκ τούτου , αύριο τα ξημερώματα θα επιβιβασθώ στο αεροπλάνο χωρίς χρηματική επιβάρυνση. Μην διανοηθεί κανένας υπάλληλος της Malev να ανοίξει το θέμα , γιατι ξέρω το ονοματάκι σου και θα βάλω να σου κάψουν το σπίτι με σένα μέσα χρυσό μου. Καλή σου μέρα!
(Τουτ , τουτ, τουτ,τουτ...)

No comments: