Wednesday, August 10, 2005

Σας έχω μιλήσει για τη νονά μου; Φοβάμαι πως όχι. Λοιπόν η νονά μου είναι ένας φοβερός άνθρωπος . Είναι καθηγήτρια Αγγλικών , έχει τρέλα με τον Χάρρυ Πόττερ, και αν δεν είχε σημαντική υποχρέωση , θα πήγαινε Αγγλία για να πάρει υπογεγραμμένο βιβλίο απο την Ρόουλινγκ. Δηλαδή μαζί θα πηγαίναμε , αλλά τέσπα.Επίσης έχει φοβερές ιδέες και σε μία ώρα γενέθλια. Μου έφτιαξε και το μενταγιόν-περιστέρι που φοράω που του έλειπε ένα κρικάκι. Περιστέρι ή χελιδονι είναι τελικά; Δεν διελευκάνθηκε αυτό. Πάντως του έβαλε ένα και τώρα στέκεται όμορφα κι ωραία. Άντε γιατί πολύ καζούρα έπεσε στη Ζάκυνθο για το περιστέρι μου. Πόπο είναι πολύ μούρικο τώρα. Και πριν ήτανε δηλαδή , αλλά τώρα είναι ακόμα πιο πολύ.
Σήμερα πρωί πρωί πρόσεξα ότι το Σούνιο έχει πολλά πεύκα. Και ότι αν είχα αλλεργία στα πεύκα θα χα πεθάνει μεμιάς. Και ότι επειδή έχει πολλά πεύκα θα έχει και πάρα πολλές κάμπιες την Άνοιξη. Δηλαδή αν ένα πεύκο έχει περίπου 10^3 κάμπιες (βλέπε Βιολογία Γ.Π.) και η περιοχή έχει 200 πεύκα τουλάχιστον , εκεί κάθε Άνοιξη μπορούμε να βρούμε approximately 2 x 10^5 κάμπιες. Θαύμα!

1 comment:

alienlover said...

Βιολογία rulezzzzzzz