Saturday, August 13, 2005

Προειδοποίηση: Να μην διαβαστεί

Ξυπνάς , πηδάς και σκοτώνεσαι. Δεν έχει τέτοιο στίχο ο Φοίβος, αλλά μη μου φέρνετε αντίρρηση, δαγκώνω.

Θέλω να καταστρέψω τον αγγλικό μίντια πλέιερ .-

Σήμερα που μου ρθε η όρεξη να παίξω βιολί, πριν καλά καλά ξυπνήσω(το βλεπα στον ύπνο μου, γι'αυτό), διαπιστώνω ότι δεν γίνεται γιατί η αδελφή ψυχή κοιμάται , οπότε δεν κάνει να την ξυπνήσω.Λέω να γίνω καλός άνθρωπος λοιπόν και ανοίγω πισί. Συναντώ πολύ καλό μου φίλο, που λόγω των περιστάσεων κλείνει το πισί του κλαίγοντας, οπότε με μιας καταστρέφεται η καλή μου διάθεση.

Πώς έχουμε το Πάσχα την Εβδομάδα των Παθών, ε , εδώ έχουμε τις Εβδομάδες των Αποχαιρετισμών. Το Πάσχα όμως η εβδομάδα ξεκινάει κάπως ομάλά,ας πούμε. Εμείς εδώ προτιμάμε τα σκληρά ναρκωτικά με το καλημέρα σας .

Άιντε και καλή τύχη μάγκες! που λέει και το τραγούδι.

No comments: