Thursday, June 16, 2005

Απολύθηκα :D

Δηλαδή εγώ τώρα δεν θα ξαναπάω ποτέ σχολείο ως μαθήτρια ??????????? Ναιιιιιιιιιιιι Τι καλααααάαα!! Απολύομαι , απολυομαιιιιιιιιιιιιι που λεει και το άσμα. Απολύθηκα λοιπόν και είναι μία από τις ωραιότερες μέρες που έχω ζήσει! Όχι , δε θα μου λείψει! Οι πλάκες και η 5ήμερη σίγουρα(καλά , αυτή μου άρχισε να μου λέιπει απο την ώρα που μπήκαμε στο πλοίο για Πειραιά.. ) , αλλά το σχολείο σαν φορέας κοινωνικοποίησης (είδατε όποιος διαβάζει κοινωνιολογία...(εδω γελάμε) δε θα μου λείψει καθόλου! Κοινωνικοποιήθηκα
Σήμερα ξανάκανα βιολί μετά από πάααααααρα πολύ καιρό και πολύ χάρηκα ! Καλά ο μάστερ κορυφή!
Μα γιατί να μη σου δίνει το μηχανογραφικό μουυυυυυυυυυυ? Τώρα θα πρέπει να πάω ΠΑΛΙ στο σχολέιο, για να το πάρω ?? φφφφφφ.
Σήμερα ξεκινάνε και officially όλα τα καλά!! Βόλτες , μπάνιο με τα παιδιά, συναυλιές χωρίς την κλασσική ερώτηση του περσινού καλοκαιριού: Έχεις φροντιστήριο το πρωί ? (Ναι, έχω, αλλά στη συναυλία θα πάω :ρ) , και δίαφορα άλλα.'Ασωτη ζωή δηλαδή :ρ .Καιρός ήτανε, 12 χρόνια το ίδιο σκηνικό. Φτάνει πια!Άντε ,με τις υγείες μου!:D:D:D

No comments: