Tuesday, June 07, 2005

Αφορισμοί και βραβεία

Χαιρετώ σας και φιλώ σας! Μάρω θέλω τον ευχούλη σουυυυυυυυυυυυ ! !Δεν είναι δυνατόν να μου 'ρχεσαι σήμερα κουνάμενη- λυγάμενη και να μου λες ότι θα γράψεις με το στυλό που έχεις από πάνω του ευχούλη! Θέλω κι εγώωωωωωωωω! Καλά , μόλις τελειώσουν οι εξετάσεις θα πάω να πάρω κι εγώ! Ορίστε μας!:p Πάντως του αξίζει βραβείο για τα κορυφαία μαλλιά του και τις αντιδράσεις που αυτά προκαλούν :D:D:D
Λοιπόν, καλό μου , πολύ λυπάμαι αλλά θα σε αφορίσω! Είναι δυνατόν να νομίζεις ότι κάθε τρεις και λίγο τσαντίζομαι ;; Είπαμε, είμαι λίγο ευέξαπτη, λίγο μη μου άπτω αλλά όχι κι έτσι! :P:P:P:P:P
Αφορίζω επίσης την υπερένταση που δεν μ'αφήνει τα βράδια να κοιμάμαι και το πρωί στις εξετάσεις νυστάζω και δεν γράφω καλα! Μετά θα μου λένε δε διάβασες. Πού να πιστέψουν ότι διάααααβασαααααααααα:'( (ωραία δικαιολογία πάντως :ρ)
Που λες, όχι εντάξει, αντέχω ακόμα. Δεν μπορώ να πω ότι έχω φρικάρει ιδιαίτερα.. Εντάξει, σίγουρα ανησυχώ λίγο γιατί θέλω το όνειρο να γίνει πραγματικότητα, αλλά είμαι ψύχραιμη. Δεν κερδίζω τίποτα με το να αγχώνομαι , γι'αυτο το παίζω αναίσθητη και όλα καλά. :D:D:D:D:D:D:D:D (να τα ακούς κι εσύ αυτά! που τρέμεις ολόκληρη με την ιδέα και μόνο ;) )
Βραβείο απ'τα λίγα στον Τέρρυ για την πρωινή ατάκα! "Ποια αδελφή με παίρνει τηλεφωνο ;; ^ο)^ο)^ο)" ! αχαχαχαχαχχ! ΕΥΓΕ!
Τα λέμεε !!!

No comments: