Saturday, June 18, 2005

Ακυρος-Ακυρη-Ακυρο

Ναι καλα καταλαβατε, για τα παιδια λεω και οτι κανουμε .Ειμαστε ακυροι και ειμαι πολυ περηφανη γι αυτο! :D:D Τα καλυτερα ειναι αυτα που ερχονται τωρα. Δεν υπαρχουν υποχρεωσεις, σπιτι δεν παταω, κανω (σχεδον) οτι θελω , δεν δινω λογαριασμο πουθενα και δεν μπορουνε να μου πουνε και τιποτα. Και αυτο ειναι το καλυτερο. Ο πατερας μου παιρνει τηλεφωνο, νεκρα.Ενας δεν εχει μπαταρια , του αλλου δεν το ξερει,(οχι ενταξει, το μαθε , μετα απο μισο χρονο -καραλολ!) τι να κανει ο δολιος , αναγκαζεται να παρει σπιτι. Λοοοοοοοοοοοολ . Κριμα βεβαια, αλλα τι να κανουμε.. αυτα εχουν οι γονεις :ρ Τα παιδια στο αυτοκινητο λεγανε τις ακυροσινες ολων των εποχων (καλα κι εγω δεν παω πισω , ειμαι καμμενη εντελως) . Το φοβερο ειναι οτι οποιοσδηποτε προσπαθισει να καταλαβει τι λεμε ειναι αδυνατο να το καταφερει.Χρειαζεται μεταφραση πολλων ωρων και βαριεμαι να μεταφραζωωωωωω . Οποτε μην προσπαθησετε ποτε να αποκωδικοποιησετε τα λεγομενα μας. Ο Νικος ειναι βλαξ.Μα γιατι καμαρι μου ? Δεν εχουμε πει ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ? ΠΟΤΕΕΕΕΕΕ. Ο Τεο σαπιζει μπροστα στο WoW και χαιρεται."Σηκω παιδι μου να παμε βολτα " "Μπααααα βαριεμαι, θελω να παιξω λιγο.Θα κανω μπανιο, θα παρω ταξι και θα ρθω σε λιγο.".Ακομα περιμενουμε.... Αντε ρε Παρηηηηηηη ελααααααααααααα . Καταραμενη εξεταστικη!
Μεχρι να παω Θεσ/νικη θα σκασω. Ολο κατι συμβαινει.Ελεος.Να ναι καλα ο Johnny boy που εδωσε λυση.
Πηγα και κομμωτηριο σημερα. Τα μαλλια μου μου αρεσουνε παρα πολυ ισια( δε σχολιαζω το γεγονος οτι δεν ειχανε περασει 2 ωρες που ειχα βγει απο το κομμωτηριο και οι ακρες ειχανε αρχισει να σπανε!!!!!). Μηπως να κανω ισιωτικη; Η να αφησω τη μαμα φυση ησυχη;Κανω γκαλοπ. Βοηθηστε μεεεεεεε
Ο σκυλος πηγε να μας γαυγισει και αρχισαμε με τον μπρο να τραγουδαμε still loving you (οπως το πουλι) και σου λεει απο αυτους δε βλεπω φως, τι να γαυγισω ? Ειχε παρει μια φατσα το καημενο....
Ειμαι πολυ χαπυ(βεβαια θα ημουν πιο χαπυ αν ερχοσουν κι εσυ..αλλα ανωτερα βια....:( ). Το βραδυ εχει συναυλια. Επιτελους! Λες να μη βρουμε εισιτηρια ?? Ανησυχω λιγο, πρωτη φορα παω σε συναυλια χωρις να εχω τα εισιτηρια 2 βδομαδες τουλαχιστον πριν....Φφφφφφφφφ...... Αυτα τα ολιγα λοιπον .. Χαιρετώ.. Γειαααααααααααααααααααααααααα

2 comments:

Συνήθης Ύποπτη said...

Πρώτον να αφήσεις τη μαμά φύση ήσυχη γιατί το μαλλί κατά τα τέλη Αυγούστου θα είναι μια άχρηστη περούκα (εκτός κι αν το προσέχεις σαν διαμάντι που και πάλι θα χαλάσει).

Επίσης, για τα εισιτήρια μην σκας. Εννοείται ότι πας στο συναυλιακό χώρο χωρίς τα εισιτήρια και μπαίνεις μέσα άνετα. (Ακολούθησε κάτι τύπους με ταμπέλες στο στήθος και προσφέρσου να τους βοηθήσεις να κουβαλήσουν. Αυτό είναι! Μπήκες τσάμπα!)

alienlover said...

ok ok den paw gia isiotiki.
hahah!! kali idea, an kai tin eida oligon ti kathisterimena. tha tin exo up opsin mou gia mellontikes sunaulies :-D . an po to onoma sou mesa, les na mpaino eukola:p ( ta kone vlepeis....:p)
krima pou den paizei kai o miltos pia gamwto. toulahiston tha einai o tasos... loipon, ante, tha ertheis patra?? toses files sou tha einai ekei! thnx gia to sxolio. filiaaaa