Tuesday, November 20, 2007

Καλά Χριστούγεννα!! Vol.1

Μιας και το μισητό προβατίνι δεν σταματάει να μας υπενθυμίζει πως έρχονται Χριστούγεννα, σκέφτηκα να παρουσιάσω τα δώρα που θα ήθελα να λάβω φέτος. Πολύ προσγειωμένο και λογικό ποστ όπως θα διαπιστώσετε, αφού θα είμαι μόνο μου εδώ στη μαύρη ξενητιά.

Εν συντομία λοιπόν, θα ήθελα τα εξής βιβλία:

-Γιάννης Φιλιππίδης, Η μυρωδιά σου στα σεντόνια μου , εκδ. Άγκυρα


- Λίλη Ζωγράφου , Η αγάπη άργησε μια μέρα, εκδ. Αλεξάνδρια


-Φραντς Κάφκα , Η Μεταμόρφωση , εκδ. Ροές

-Μπόρις Βιάν , Ο αφρός των ημερών, εκδ. Γράμματα (no image)

- Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, Η Νοσταλγός, εκδ. Καστανιώτης


-Bill Bufford, Καυτό. Οι περιπέτειες ενός μαθητευόμενου σεφ. Εκδ. Κριτική.




- Κική Δημουλά,Μεταφερθήκαμε Παραπλεύρως, εκδ. Ίκαρος



-Jared Diamond, Guns, germs and steel : The fates of human societies, εκδ . W. W. Norton & Company




- Mary Banks, Christine McFadden, Catherine Atkinson , The world encyclopedia of coffee




Επίσης, μια Νespressιέρα,



To καινούριο ΖΕΝ





Και ένα MacBook .




Δε ζητάω το Pro γιατί βγαίνει μόνο σε ασημί και εγώ το θέλω λευκό.


Αυτά, μόνο! Καλά Χριστούγεννα !!!

Update: Essential Listening (προσοχή στην εισαγωγή) : Πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι

15 comments:

matzalina said...

den zitas polla! na sou skypsoume kiolas?:p ate me to kalo na erthei o santa se sena kai stile ton kai apo'dw!

γιάννης φιλιππίδης said...

δε σε πιστεύω!

όπως και να ‘χει,
χίλια ευχαριστώ

φιλι φιλι

Provato said...

πόσες πιθανότητες έχεις σίχαμα της κοινωνίας να πάρεις δώρο από μένα όταν με αποκαλείς μισητό; εεεε; Μπεεεε;

δεν χρειάζεται καθόλου σκεψ σκεψ εντατίκ για να βρεις το αποτέλεσμα!

έχει χάρη που είμαστε σε περίοδο χριστουγέννων και δεν θέλω να μαλώσουμε.

xxxx :-))

alienlover said...

Μαράκι μου, όταν έρθει ο Άης, ένα τσιγάρο δρόμο απέχουμε, θα στον στείλω πακετάκι :))))

Γιάννη μου, τι να κάνουμε, αδυναμίες είναι αυτές ;))))

Προβατίνι, πάρα πολλές, δεδομένου ότι γνωρίζω κρυφά μυστικά σου τα οποία δεν θέλεις καθόλου, πίστεψε με, να δημοσιευθούν στο τίμιο τουτο μπλογκ. To laptop και το ΖΕΝ τα θέλω σε άσπρο ,εεε!!
Μπεεεεεεεεεεεε μωρό μουυ!

kisss

revqueer said...

Συγχαρητήρια που διαβάζεις βιβλία! Εύγε!

Talisker said...

εγω θα θελα καποτε να τολμησει καποιος και μια λιστα για βιβλια που ειναι πεταμενα λεφτα συνταγοποιημενα και του ποδαριου με πολυ καλο εξωφυλλο
και
μοστραρισμα στα καναλια με φωνη 090..
πολυ θα θελα
και θα χα να γραψω και μερικα...

Οπως καΙ
να χει το βιβλιο του Φιλιππιδη νομιζω το αξιζεις με ιδιοχειρη υπογραφη!! :)
Πολυ καλη και τρυφερη χειρονομια!

To H agaph arghse mia mera επισης εξαιρετικο..και νομιζω το μονο σηριαλ που θυμαμαι ανταξιο του βιβλιου...

Talisker said...

Ax sygnvmh gia την αποτομη εισαγωγη
μου βγαλε τη ψυχη η λεκτικη επαληθευση...
εχασα το μισο σχολιο στην αντιγραφη..
Καλα Χριστουγεννα λοιπον με δωρα βιβλια ναι ..νομιζω οτι ειναι ενα δωρο που μενει ...

Γιαννη Μου ΟΥΤΕ εμενα μου εχεις ιδιοχειρη αφιερωση τωρα που το θυμηθηκα ...χμμ

γιάννης φιλιππίδης said...

Το βιβλίο με αφιέρωση θα το χεις από μένα. Στείλε μου μέιλ με διεύθυνση

φιλί φιλί

Σοφία said...

Λιτοδίαιτη σε βρίσκω. Δεν ζητάς και τίποτα άλλο να στρογγυλέψει ο αριθμός των δώρων; :-p

Από τα βιβλία ξέρω μόνο το "η αγάπη άργησε μια μέρα" που είναι όντως πολύ καλό.

Το Παπάκι / The Ducky said...

Ouf vre Johanna...ante as kanw egw thn arxh!!!! Loipon, egw tha sou parw ena apo ta vivlia...den 3erw akoma poio alla sigoura ena apo ta vivlia....ta oikonomika mou mexri ekei me vgazoun. Ean twra thes ena apo t'alla tha koita3w na kanw enan erano sto uni kai o,ti vgei!!!! :P

alienlover said...

revqueer: χεεχεχ, βιβλία και ξερό ψωμί! λίγος χρόνος μου λείπει για την ανάγνωσή τους, αλλά τα καταφέρνω :))))

ταλισκερ, για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω διαβάσει "σκουπίδια", οπότε αν έχει καεί η γούνα σου, καλό θα ήταν να μας ενημερώσεις :) καλώς ήρθες στις Περιπέτειες!

Γιάννη, ΜΙΛΑΣ ΣΟΒΑΡΑ;!;!;!;!

Σοφία, μην βιάζεσαι, έρχεται το Vol 2 , χιχιχχ. Να δω ποιος θα φιλοτιμηθεί να μου τα αγοράσει όμως ....

Νίνακι deah , βρίσκω την ιδέα σου έκτακτη!! Vote for eranoh!

Talisker said...

εγω λουστηκα ενα ιλουστρασιον τον Ιουλιο ..με περγαμηνες στα ευπωλητα...
(αυτο θυμαμα προσφατα αλλα εχω φαει κι αλλα..)
ειμαι σε φιλοτιμο φεγγαρι και δεν με αφηνει το φιλοτιμο να το αναφερω αλλα αν τα παρω καποια στιγμη θα σας εχω υπ οψιν για μονολογο..::))

the ibt said...

Δε ζητάω το Pro γιατί βγαίνει μόνο σε ασημί και εγώ το θέλω λευκό.

That's my girl!

(Με το Ζ** -ew ew ew- μου τα χαλάς λίγο αλλά θα σε βάλω στον ίσιο δρόμο.)

alienlover said...

talisker: ωχ.. φαντάζομαι.. πάντως το φιλότιμο είναι καλό πράγμα :)))

Ιblog αγαπητέ, στηρίζουμε και υποστηρίζουμε την καμπάνια για την επαναφορά της λευκής έκδοσης!
όσο για τον ΖΕΝ, αγαπάμε την δημιουργική εταιρεία όσο και τα μηλαράκια :))))

Unknown said...

Όταν στα φέρει όλα αυτά ο Santa , στείλε τον και από το σπίτι μου... :)_