Sunday, November 04, 2007

Benny for the win!


Κάθε χρόνο, τα παν/μια που ακολουθούν το αμερικάνικο πρόγραμμα χαρίζουν στους φοιτητές τους 2 εβδομάδες διακοπών στο μέσον κάθε εξαμήνου, 1 για το autumn break και 1 για το spring break.

Η εβδομάδα που μας πέρασε ήταν το διάλειμμα του φθινοπώρου κι έτσι με ελαφριά πηδηματάκια βρέθηκα που αλλού; Στην Ελλάδα.

Για να είμαι ειλικρινής, μέσα σε αυτήν την εβδομάδα πρέπει να χωρέσω να δω τους γονείς μου, τους φίλους μου, την ξαδέλφη μου , και για να χαρακτηριστούν οι διακοπές πλήρεις να πάω τουλάχιστον μια φορά σε κάποια παράσταση αγαπημένων καλλιτεχνών, εί δηνατόν και παραπάνω από μία. Αντί να επιστρέφω εδώ ξεκούραστη και ανανεωμένη επιστρέφω πτώμα αφού έχω κάνει όλα τα παραπάνω και ενίοτε και περισσότερα, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία.

Επιγραμματικά , έχουμε και λέμε :
-
Δεν είδα τους γονείς μου, τουλάχιστον όχι όσο θα ήθελαν. Πιστεύω βέβαια ότι το έχουν συνηθίσει πια, και άδικα μου γκρινιάζουν που έχω το σπίτι εχμ, ως ξενοδοχείο, αφού έχω δουλειές που πρέπει να προλάβω να κάνω.

- Πήγα στο Μίλτο. Όσοι διαβάζετε το μπλογκ συστηματικά θα ξέρετε πολύ καλά για ποιον μιλάω. Για ακόμα μια φορά ήταν καταπληκτικός, ακούσαμε καινούρια τραγούδια του που βγαίνουν πριν τις γιορτές, βιώσαμε την μέθεξη σε όλο της το μεγαλείο. Η συζήτηση μαζί του στο τέλος του προγράμματος έφερε την κάθαρση και έτσι η βραδιά στέφθηκε με επιτυχία.

(Σου τηλεφωνώ. Ένα τραγούδι, δύο εκτελέσεις. Το γνωρίσαμε από τους Graviton, το αγαπήσαμε από τον Μιλτιάδη.)

- Άφησα ένα σεβαστό ποσό στα Βόδι Σοπ , και έτσι εκτόνωσα το καταναλωτικό τέρας που τρέφω με φροντίδα και προδέρμ μέσα μου.

- Περπάτησα πολύ, έβγαλα αρκετές φωτογραφίες, ένιωσα την άνοιξη στο πετσί μου αφού η συννεφιά δεν εμπόδιζε σε τίποτα τη φύση να οργιάζει με τους 28 βαθμούς που έκανε στο κέντρο της Αθήνας.

- Είδα φίλους και μερικούς επιφανείς μπλόγκερς και επιβεβαιώθηκε και λάιβ ότι είναι ιέρειες του μπλόγκινγκ.

- Πήγα στα εγκαίνια της έκθεσης των Μανώλη Χάρου και Μανώλη Ζαχαριουδάκη, "Απόπειρες Εφαρμοσμένης Μεταφυσικής"που παρουσιάζεται στο Βυζαντινό Μουσείο ως τις 30 Νοεμβρίου ( οδ. Bασ. Σοφίας 22) . Όσοι μένετε Αθήνα να πάτε να την δείτε. Αν είστε και φιλότεχνοι δε, θα ενθουσιαστείτε!

- Μίλησα στο τηλέφωνο με το πολιτικό γραφείο του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου. Διαδραματίστηκε το εξής σκηνικό.

Παρασκευή απόγευμα, βλέπω δβδ ( The Libertine Johnny Depp, John Malkovitch, Samantha Morton – Θεέ μου ΤΙ ταινία.. ).Χτυπάει το τηλέφωνο, με διακόπτει από το οφθαλμόλουτρο aka Ντεπ.

-Παρακαλώ;

- Γεια σας, τηλεφωνούμε από το πολιτικό γραφείο του κου Ευάγγελου Βενιζέλου.

- Του Μπένι; (με χαρά και ενθουσιασμό)

- Εεε... εε...ναι.... (με ντροπή στη φωνή που παραδέχεται ότι τον λένε Μπένι)

-Δεν ενδιαφέρομαι. Γειά σας.

- Επέστρεψα στην αγαπητή Ουγκα-ρία , με την πρωινή πτήση της Μάλεβ, και απορώ πως προσγειωθήκαμε σώοι και αβλαβείς, αφού το χάρτινο αεροπλανάκι που μας μετέφερε δεν την πολυπάλευε. Θυμήθηκα χαρωπά τους 3 βαθμούς που είχε 6:20 το πρωί, και τι ωραία που είναι να νιώθεις το αναπνευστικό σου να βαράει κόφτες. Sweeeet!!

4 comments:

snikolas said...

Εγώ πάλι με malev μια χαρά πέταξα, αν εξαιρέσεις δηλαδή εκείνη την φορά που δεν έπαιρνε μπρος και μας κατέβασαν να το φτιάξουν και μισή ώρα μετά μας ανέβασαν πάλι πάνω!!! Φρίκη!!!

Σοφία said...

Αυτές δεν ήταν διακοπές αλλά rollercoaster!!

Καλή ξεκούραση :-)

jojo said...

αχ τι καλά!
Στον Μίλτο είχα πάει παλιότερα και πολύ τοχα φχαριστηθεί!
Φέτος δεν είμαι για πουθενά...
το "σου τηλεφωνώ" μου άρεζε απο την πρώτη ακόμα εκτέλεση και πολύ χάρηκα που το άκουσα και απο τον Πασχαλίδη.

alienlover said...

Νικόλα, πολύξερε, εσύ μια φορά πέταξες με Μάλεβ. Άκου μας κι εμάς!!!

Σοφία, χααχα, σε ευχαριστώ!!

Jojo, Μίλτος, σταθερή αξία στις καρδιές μας! Να καθίσεις στο σπίτι σου καλή μου φέτος ;))))
Χάρηκα που που άρεσε και η εκτέλεση του Μίλτου ^_^