Monday, November 20, 2006

House



Να εξηγηθώ για να μην παρεξηγηθώ. Τα τελευταία 2-3 χρόνια τηλεόραση δεν βλέπω. Δεν βλέπω σειρές ούτε ακούω ειδήσεις και ακουμπάω το τηλεκοντρόλ μόνο για να την κλείσω. Τα νέα ανά τον κόσμο έφταναν τα μικρά και τρυφερα αυτάκια μου, μέσω ραδιοφώνου και διαδικτύου (internet, connecting people). Μόνο άνιμε έβλεπα, τα οποία δεν κατατάσσονται στις σειρές, ούτε στις ταινίες, ούτε στα καρτούν (μακράν καλύτερα και των 3, αλλά δεν θα επεκταθώ), κι αυτά στο pc/laptop.
Επίσης, απέφευγα να δω σειρές όπως Desperate Housewives, Six Feet Under, Grays Anatomy, ER κλπ κλπ γνωρίζοντας πως είναι "ποτισμένες" με εθιστικές ουσίες, ευχάριστες κι ωραίες, που όμως θα μου έκλεβαν τον ωραιότατο χρόνο μου για 500 άλλα εξίσου ωραία πράγματα. Καλά ως εδώ; Μια χαρά!
Έλα μου όμως η τύχη/μοίρα/το πεπρωμένο (του δίνω σημασία Γιώργο μου, μην μου άγχεσαι), ήθελε να με κάνει να αναθεωρήσω τις απόψεις μου και μου έφερε στα χέρια (στον εξωτερικό σκληρό για την ακρίβεια) την σειρά
House. Μια σειρά που έχει αλλάξει τον τρόπο σκέψης μου, που με έχει καθηλώσει μπροστά σε μια οθόνη, που η πρώτη σκέψη μου το πρωί και η τελευταία το βράδυ είναι πόσα επεισόδια μου έχουν απομείνει....
Αμερικάνικη σειρά ιατρικού περιεχομένου, κινείται γύρω από ιδιωτική κλινική με βασικό ήρωα έναν εκκεντρικό, διαφορετικό, μοναχικό, ενίοτε αγενή γιατρό, αλλά εξαιρετικό Παθολόγο/Νεφρολόγο, διευθυντή του τμήματος Διαγνωστικής Ιατρικής. Το τμήμα αυτό, και συγκεκριμένα ο dr Gregory House και η ομάδα του, καλούνται να διαγνώσουν μια σειρά από περιπτώσεις που άλλοι γιατροί αδυνατούν. Το κάθε επεισόδιο επικεντρώνεται σε ένα περιστατικό και με αυτό πετυχαίνεται οι ρυθμοί της σειράς να είναι έντονοι. Το μότο του γιατρού είναι "όλοι ψεύδονται". Διατυπώνει επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη..
“The great thing about telling somebody they’re dying is it tends to focus their priorities. You find out what matters to them. What they’re willing to die for. What they’re willing to lie for.”
Αξίζει κανείς να δει την σειρά, γιατί εστιάζει στις σχέσεις των ανθρώπων και στο πόσο ένας φαινομενικά σκληρός και αδιάφορος γιατρός, το μόνο που επιδιώκει είναι να κάνει το σωστό.
Ξεκίνησε το 2004 και ακόμα συνεχίζεται, ενώ έχει κερδίσει μια σειρά από βραβεία που την φέρνουν σε μια εξέχουσα θέση στην καρδιά του κοινού.
Στην Αμερική προβάλλεται από το κανάλι FOX , στην ελληνική τηλεόραση η πρώτη σεζόν από το κανάλι Star. Enjoy!

6 comments:

snikolas said...

Τρίζουν τα κόκαλα του George (ναι βρε αυτόν που διαφημίζει τους καφέδες nespresso λέω) που δεν βλέπεις E.R. (στην εντατική)

Anonymous said...

Για όσους τα κατεβάζουν, η 3η season υπάρχει και με ελληνικούς υπότιτλους στο http://www.greektvsubs.gr/

Το ER πάντως είναι κλασσικό πλέον!

jojo said...

διαφημίζει καφέδες nespresso o George????
τώρα είμαι ακόμη πιο χαρούμενη για την nespressιέρα μου! :)

αλλο ξεκίνησα να γράψω και άλλο έγραψα...

ναι, την έχω δει τη σειρά και είναι όντως πολύ καλή.
σε κρατάει.

alienlover said...

νικόλα.. που να κατεβάζω 12 seasons ER..λασε που δεν πίνω και νννεσπρέσσο....

α.. κλασσικό, ναι , αλλά υπάρχει το House(οοοολεεε!!), το Bodies, το Gray's Anatomy άσε που (απ'ότι ξέρω) δεν παίζει και ο George πια..

jojo, θα συμφωνήσω.. έχει πολύ ενδιαφέρον :) μόνο που δεν έχω νεσπρεσσιέρα ρε γμτ.. :ρ

Anonymous said...

Οχι,ρε γαμωτο...γιατι μου το κανες αυτο!Και ελεγα να μην δω αλλη ιατρικη σειρα γιατι εχω αρχισει να πιστευω οτι μπορω να κανω εγχειρηση ανοιχτης καρδιας με κλειστα ματια.

alienlover said...

archive, αυτη τη σειρά ΠΡΕΠΕΙ να τη δεις!!!!!!!