Sunday, October 22, 2006

And I'm happy, oh so happy..

Πόσος καιρός έχει περάσει από την τελευταία φορά που φιλοξένησα κάποιον στο σπίτι που ήρθε από άλλη χώρα; Που μέτραγα τις μέρες ανάποδα και οργάνωνα το που θα τον πάω, τι θα δει, που θα φάμε, σε ποιον θα τον γνωρίσω; ‘Οχι πάρα πολύς, αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτός ο χαρούμενος αναβρασμός μου έχει λείψει.

Ο Ξένιος Δίας μέσα μου κάνει πάρτυ αυτές τις μέρες, γιατί αυτήν την εβδομάδα 3 αγαπημένα μου πρόσωπα θα έρθουν εδώ. Και είμαι τόσο χαρούμενη, που σχεδόν έχω αποσυντονιστεί.

Επίσης, σε μία εβδομάδα περίπου επιστρέφω Ελλάδα, όπου εκεί θα έχουμε άλλους αναβρασμούς (νίχιχι).

Mode –
έχω τρελή διάθεση, αγαπώ σχεδόν όλον τον κόσμο- in.
 

1 comment:

alienlover said...

eipa sxedon olon ton kosmo!!
an thimasai, eihame kanei koini sunainesei postaki me poious den agapame :P


hehe, 2 ki apopse :D:D:D:D