Tuesday, March 14, 2006

"Δεν έχω τι να τραγουδήσω, τι να πω.."

και δεν μπορώ να αποφασίσω και τι θα κάνω απόψε.
Αυρίο είναι αργία,οι Ούγγροι γιορτάζουνε την επανάσταση τους κατά των Αυστριακών -νομίζω( βλ. Αυστροουγγρική αυτοκρατορία) . Και απόψε κάνουμε πάρτυ σε κλαμπ. Αλλά νυστάζω και είμαι κουρασμένη.
Δύο λοιπόν τα τινά.
1. Θα βγω, θα μου φύγει η κούραση , αύριο θα ξυπνήσω μεσημέρι και θα ξενερώσω την υπόλοιπη μέρα με την ιδέα οτι την Πέμπτη έχω τεστ Λατινικών ( 2 μήνες ακόμα μείνανε, άιντε να περάσουνε, άαααϊντε) και θα καταλήξω να διαβάσω το βράδυ, 15' πριν αρχίσω να βαριέμαι----->ύπνος.
2.Θα κάτσω μέσα , θα καθαρίσω το μισό σπίτι, θα ξυπνήσω χαράματα πριν χτυπήσει το επαναλαμβανόμενο ξυπνητήρι του κινητού , θα τσαντιστώ που μια φορά μπορώ να κοιμηθώ πρωί και ξύπνησα νωρίς, θα καθαρίσω το υπόλοιπο σπίτι , δεν θα διαβάσω κατά τη διάρκεια της μέρας ,ούτε της νύχτας και θα πάω να γράψω ότι θυμάμαι - στρατηγική που τις τελευταίες δύο φορές έπιασε και με το παραπάνω ( αυτό δυστυχώς συμβαίνει μόνο στα Λατινικά).
Με την πρώτη εκδοχή θα εκμεταλλευτώ την σπάνια ευκαιρία να βγω με τους φίλους μου , να χαλαρώσω για να αρχίσω , και καλά, με όρεξη το διάβασμα για τον δεύτερο κύκλο διαγωνισμάτων.
Με την δευτερη απλά θα ξεκουραστώ , και καλά, στο σπίτι.
Ζητώ βοήθεια.

10 comments:

. said...

να κάνεις ό,τι θέλεις!! αυτή είναι η λύση. Τι σου ρχεται πρώτα στο μυαλό; αυτό να κανεις

Dead Disney said...

^^^^--->+fwnw!!!

the ibt said...

Πώς την είπες την πόλη που σπουδάζεις; Auschwitz?

:p

Neilys said...

egw lew ksekourasi!! Oso gia to ti na tragoudiseis... xm kati se xatzigianni?

snikolas said...

Συνδυασμός των δύο δεν παίζει;

alienlover said...

Παιδάκια, ευχαριστώ πολύ! Τελικά βγήκα, και το καταευχαριστήθηκα!Ήταν τέλεια! Γελάσαμε πολύ, ο dj τέλειος,οι φίλοι μου καμμένοι όπως πάντα. Αφου συζητάγαμε περπατώντας το πρωί για κανά τέταρτο αν θα πάρουμε ταξί ή όχι, καταλήξαμε να το αποφασίσουμε να πάρουμε 5' απόσταση με τα πόδια . Γέλασαμε κι εμείς κι ο ταξιτζής όταν του 'παμε τις διευθύνσεις μας , χαβαλές τα ξημερώματα.

@ iglog team και dead disney καλώς ήρθατε! Να περνάτε να τα λέμε!

@iglog: δεν πέφτεις και πολύ έξω, Szeged λέγεται :ρ:ρ

nanakos said...

Sto dilimma volta/ diavasma apaxiw kai na apantisw! Omws tha proteina na vazeis kai kamia ilektriki gaiti etsi otan kathiseis na diavaseis den tha se apospoun ta trwktika kai ta koleoptera :-) filia

Unknown said...

Έτσι. Μια καλή παρέα είναι πάντα ότι πρέπει.

YO!Reeka's said...

Έμαθαν οι Ούγγροι να μιλούν αγγλικά, ή ακόμα;!
Είχε πάει ο αδερφός μου Erasmus προ πενταετίας και δεν μπορούσε να συνεννοηθεί πουθενά! :)

alienlover said...

νανάκο: ποιος σου είπε καλό μου ότι θα διάβαζα αν καθόμουν σπίτι;κουρασμένη ήμουν:ρ. ΦΥΣΙΚΑ και δεν ανοιξα βιβλίο, ούτε την ημέρα του ποστ, ούτε και την επόμενη :Ρ:Ρ:Ρ Και ναι κύριε, καθάρισα κιόλας!Αντεεε :ρ

darth: :):):)))))))

gelial:αν έμαθαν οι Ούγγροι αγγλικά; Γκχ γκχχχ.. ναι αμέ.. έμαθαν τόσο καλά Αγγλικά που όταν είχα έρθει κόντευα να κόψω τις φλέβες μου που δεν έβρισκα ψυχή ζώσα να συνεννοηθώ.. άστα.. μεγάλη πίκρα. Βέβαια..εδώ που τα λέμε και Έλληνες άνω των 30 δεν τα πανε καλύτερα από τους Ούγγρους. Μην πέσετε να με φάτε..σίγουρα θα υπάρχουν και εξαιρέσεις!
Α! Καλωσήρθες :))