Friday, March 10, 2006

Καλημέρα με συνταγές μαγειρικής!

Διασχίζοντας το πρωί, βιαστική ( όπως πάντα) , μια πλατεία γεμάτη κόσμο , βλέπω από μακριά έναν νεαρό που κράταγε κάτι διαφημιστικά περιοδικά.Δεν δίνω σημασία , συνεχίζω το δρόμο μου προς το πανεπιστήμιο, και περνώντας από δίπλα του , με σταματάει (φυσικά).
-Καλημέρα, &*))(*&^%%^^&*&^*&***)
μου λέει σε άπταιστα ακαταλαβίστηκα (= ουγγρικά). Παρατηρώ πως είναι αρκετά περίεργα ντυμένος και φοράει κάτι τεράστια γυαλιά (οράσεως), που του προσέθεταν τουλάχιστον δέκα χρόνια.
-Καλημέρα, δεν καταλαβαίνω ουγγρικά,
του λέω , και σκέφτομαι πως Αγγλικά χλωμό να μιλάει, κρίνοντας από την μικρή πείρα μου.
-"Αγγλικά μιλάτε;"
αμ δε.. που θα γλιτώσεις έτσι εύκολα ...
-"Ναι , μιλάω"
-"Είμαστε φοιτητές-μοναχοί ( student-monk, dual class) , και θέλουμε φαγητό για την οργάνωσή μας. Υπερασπιζόμαστε την "μπλα μπλα κάτι" θρησκεία και εκδίδουμε αυτά τα περιοδικά μαγειρικής (?!?!?!?!) . Τα πουλάμε σε καταπληκτικές τιμές, είμαι σίγουρος πως ενδιαφέρεστε!
-..Εεεε... ξέρετε βιάζομαι..
-Είστε φοιτήτρια εδώ; Δεν μαγειρεύετε; Είμαι σίγουρος πως μαγειρεύετε!!
-Μαγειρεύω, αλλά ξέρετε βιάζομαι..
-Ναι, αλλά πεινάμε!!FOOD FOR LIFE! FOOD FOR LIFE! FOOD FOR LIFE!!
μου λέει κοιτώντας με στα μάτια και κουνώντας πάνω-κάτω τα φρύδια του..
-Καταλαβαίνω...αλλά... κάποια άλλη στιγμή , γιατί... ΒΙΑΖΟΜΑΙ!!Γειά σας .
-ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑΑΑΑ!!!
τον άκουσα να μου φωνάζει καθώς έτρεχα να προλάβω το μάθημα..

7 comments:

Μαίρη.. said...

μου θύμισε παλιά.. σε κάτι παιδικά του στιλ πάουερ ρέιτζερς που πάντα στο τέλος έλεγε ο κακός: ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ..... :P
πάντως αυτός παίζει και να σε παρακολουθεί κιολας..:D:D:D

hopkins said...

Food for life! Food for life! Food for life! :D:D:D
Μην της λες τέτοια Μαίρη και ψάχνεται τριγύρω της μπας και την ακολουθάει! :P

Anonymous said...

χαχααχαχα..
χαχαχααχα.
Σου 'πα έπαθα ακριβώς το ίδιο σήμερα. Μόνο που εμένα ήταν από την έκθεση βιβλίου, αλλά πάλι βιβλία μαγειρικής μου δίνανε. :Ρ

snikolas said...

Έπρεπε να του πεις πως μόνο αν δοκιμάσεις από τα χεράκια του τις συνταγές του βιβλίου θα το αγόραζες. Τζαμπαντάν θα την έβγαζες…. Τώρα κάτσε και μαγείρεψε!!! :)

alienlover said...

@ μαίρη: κουνίσου από την θέση σου κοπέλα μου !! μη με τρομάζεις :ρ

@ χοπκινς: πες τα ρε Γιώργοο!!

@ έλενα: ναι αλλά εσύ ενδιαφερόσουν,έτσι μου πες τουλάχιστον!Εγώ τι να τα κάνω τα βιβλία μαγειρικής αφού υπάρχει το ίντερνετ;; :ρ

@ νικόλα: δεν πειράζει, προτιμώ να μαγειρέψω!! :)

Για να είμαι ειλικρινής... το food for life (x3)με τρόμαξε λίγο (πρωί πρωι) και τα φρύδια. Κατά τα άλλα, αν έβρισκα ενδιαφέρον το βιβλίο, δεν είχα πρόβλημα να αγοράσω..

Neilys said...

kati mou leei oti tou areses!! twra to oti tha ta peite suntoma apeili itan??

alienlover said...

@giorgie: ναι, μάλλον απειλή :ρ