Friday, December 11, 2009

Ευτυχές 2010 πριν καν ακόμα ξεκινήσει



Σε αυτό το μπλογκ υπάρχουν κάποιες ξεκάθαρες μουσικές συμπάθειες. Συχνά εκφράζω την απύθμενη αγάπη μου για τη Μάρθα, τη Μάρθα της καρδιάς μου, τη Μάρθα Φριντζήλα. Δεν ξέρω τί είναι αυτό που με μαγνητίζει σε αυτή τη γυναίκα πιο πολύ. Η φωνή της, η ομορφιά της, το ευγενικό πρόσωπό της, ο πολύ εξωστρεφής και ζωηρός χαρακτήρας της, ή η πολυπραγμοσύνη της; Ή μήπως όλα;
Η Μαρθούλα μου λοιπόν, κυκλοφόρησε τον νέο της δίσκο. Έναν διπλό δίσκο, ζωντανή ηχογράφηση των 2 συναυλίών της στο Αίθριο του Μεγάρου Μουσικής το Σεπτέμβριο του 2009, με τίτλο "2 Νύχτες στα Μέγαρα". Δεν ζω στην Ελλάδα για να σας πω πώς ήταν, το αποτύπωμα τους πάντως στο δίσκο, ακόμα και με την πρώτη ακροάση, μου χάρισε την αίσθηση πως κατρακυλάνε παγάκια στη ραχοκοκαλιά μου.
Αν δεν την ξέρετε, ψάξτε την.
Αν την ξέρετε, τότε ξέρετε για τί πράγμα μιλάω.
Σε κάθε περίπτωση, αξίζει την προσοχή σας.
Αυτός ο δίσκος, στην εκπνοή του 2009, είναι το δώρο μου για τις γιορτές, και για τα επόμενα χρόνια.
Κι αν θέλετε να κάνετε ένα Χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτό σας, αναζητήστε την.
Εδώ μια πιο επαγγελματική και λιγότερο συναισθηματικά φορτισμένη προσέγγιση.

Κι εδώ ένα δείγμα από το τι περιλαμβάνεται στο cd.




2 Νύχτες Στα Μέγαρα
Κυκλοφορεί από 7 Δεκεμβρίου 2009 από το Μικρό Ήρωα

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της και στο MySpace της.
Καλή ακρόαση!

4 comments:

Hfaistiwnas said...

Στην αρχή δεν κατάλαβα καν τι λέει..

alienlover said...

είναι τραγούδι από τα ελληνόφωνα χωριά της Κάτω Ιταλίας, τραγούδι της ξενιτειάς.

Hfaistiwnas said...

Κάποιες λέξεις πιάνω αλλά θα το ξανακούσω! :)

γιάννης φιλιππίδης said...

Hfaistiwna, την όμορφή μου καλησπέρα,
και να μου επιτρέψετε,

η Μάρθα συχνά πυκνά μεταφράζει και τους στίχους του, το 'χει στις προδιαγραφές της να σε κάνει να περνάς καλά, ακόμα και τραγουδώντας ένα τραγούδι από τα bolluwoodιανά...

καλησπέρα όμορφης Παρασκευής,
κορίτσι το 'κανες πάλι το θαύμα σου...