Friday, May 29, 2009

Νυχτερινές Αναζητήσεις


Μεγάλη η νύχτα του πτωχού πλην τίμιου φοιτητή. Και γεμάτη απορίες!

Γκράντε Απορία: Που μπορώ να βρω τις βιολοπαρτιτούρες των τραγουδιών του Θανάση Παπακωνσταντίνου;
Και άμα δηλαδή μου βρείτε αυτό, δε μου βρίσκεται και του Αλκίνοου γιατί δεν καταφέρνω να βρω τίποτα; :(

Απορία Δύο: Έχω να δω καλή ταινία, με ζουμί, ψαχνό και περιεχόμενο αιώνες. Καμιά ιδέα;

Απορία Τρία: Είναι αλήθεια ότι άμα δεν πλένεις σωστά τα δόντια σου είναι σαν να μην τα πλένεις καθόλου; (ήταν μια διαφήμιση αυτό κάποτε, και θυμάμαι ότι μιλούσε ένα πολύ φιλικό κατά τα άλλα δοντάκι, αλλά με είχε τραυματίσει η ιδέα ότι μπορεί και να μην τα πλένω καθόλου!)

Απορία Τέσσερα και τελευταία: Πότε θα κάνει ξαστεριά;

Υ.Γ.: Πότε θα φλεβαρίσει;

12 comments:

xryc agripnia said...

Μηπως ζητας πολλα;
Λεω μηπως....
:)

(Φιλια!)

tovenito said...

για αξιόλογες ταινίες μήπως να κοιτάξεις πίσω;
εννοώ καμία κλασσική. αυτές σίγουρα δεν θα σε απογοητεύσουν!

KitsosMitsos said...

Για ταινίες δεν ξέρω, βιβλία όμως αρκετά και αυτό το καλοκαίρι!

Μπουρδουμπλούμ.... said...

Αααα,εγώ μόνο για την ταινία ξέρω ν απαντήσω! Προτείνω το "Into the wild" ή "άγρια φύση" ελληνηστί. Μιλάμε για πολυυυυυ ταινία!
Καλησπέρες!

Unknown said...

Χαααααχαχαχαχα

Εξαρτάται!
(μου λες... εξαρτάται...)

>:)

alienlover said...

Αrchivaki: γιατί το λέτε αυτό; :)


Τovene: τα πουλιά πεθαίνουν τραγουδώντας/όσα παίρνει ο άνεμος/ δρ. Ζιβάγκο και πάει λέγοντας;

αχ δύσκολα μου βάζεις..


Κίτσε&Μήτσε: Καλέ λέγε, απ'όλα δεχόμαστε :)


Μπουρδουμπλουμ, έχεις το πιο τέλειο όνομα του σύμπαντος κόσμου! θα την δω, ευχαριστώ!


Νταρθιράκο, βοήθα με βρε αγόρι μου και δεν σε πιάνω. Τι εξαρτάται και από τι; οι παρτιτούρες, το πλύσιμο των δοντιών, η ξαστεριά ή οι ταινίες;


Για τις παρτιτούρες βλέπω όλοι ποιήσατε τη νήσσαν. Κλαψ!

Unknown said...

Τσκ τσκ τσκ...
Όλα απ' όλα...
Αμάν κι εσύ...
Απ' το αν θα τις βρω (να θυμηθώ να ρωτήσω έναν φίλο όταν επιστρέψει), από το τί ορίζεις ως καλή ταινία, από το τί ορίζεις ως "σωστό πλύσιμο" (εντάξει εδώ δεν εξαρτάται και τόσο, εκτός και αν τα γυαλίζεις κάθε φορά από το τρίψιμο :p) και από το αν η (4) είναι μεταφορική ερώτηση ή αναφέρεται στο μετεωρολογικό.

Μα καλά, όλα εγώ πρέπει να στα λέω;;;

alienlover said...

μην ξεχνάς πως έχω προχωρημένη εξεταστική (όπως λέμε προχωρημένη εγκυμοσύνη) και πέραν των μαθημάτων δεν στροφάρω.

άρχισε εσύ να προτίνεις, και εμείς εδώ είμαστε! ^_^ Καλημερούδια!

Unknown said...

Είσαι σιγουρη πως δεν είναι ανεμοξετάσεις;
(Καλά θα σκεφτώ μη με πιέζεις ντε σου λέω...)

Anonymous said...

καλησπέρα!
Ωραιότατη βαριά ταινία η "the secret life of words" και ελάχιστα πιο ελαφριά η "my life without me" της Isabel Coixet. Ποιότητα, κλάμα, ωραία μουσική κτλ!

alienlover said...

Darthiirako, υπερβολές, ψεύδη και ανακρίβιες! Εγώ ποτέ δεν θα 'κανα κάτι τέτοιο! ΛΕΓΕ ΟΜΩΣ!!! :ρ



Γειά σου Ανώνυμε,οι ταινίες σου έχουν υπέροχους τίτλους και θα τις ψάξω οπωσδήποτε! Να'σαι καλά!

Α, και, καλώς όρισες στις Περιπέτειες! Να περνάς να τα λέμε, αλλά να μας συστηθείς πρώτα :)

Unknown said...

Vertigo;

:p