Friday, November 21, 2008

Winter God Loves Me


Πριν μια δυο μέρες έγραφα πως δεν έχω αρκετό χρόνο για να κάτσω να γράψω κανονικά ποστ και ως εκ θαύματος (που λέει και ο Τζούμας) ο Πανάγαθος που μερικές φορές με αγαπάει πολύ μου έστειλε ένα κείμενο της lifewhispers όπου έγραφε όλα όσα σκεφτόμουν. Πόσο πιο τέλεια; :-D Αναδημοσιεύω λοιπόν κατόπιν αδείας, το κείμενο αυτούσιο το βρίσκετε εδώ.

Χειμώνες

Με ξύπνησε η βροχή νωρίς το πρωί. Αξημέρωτα για μένα. Σηκώθηκα από το κρεβάτι, πήρα την κουβέρτα μου και μεταφέρθηκα στον καναπέ μου. Είχα αφήσει αναμένα από χθες βράδυ και κάτι φωτάκια που έχω στο σαλόνι, και που όλοι λένε ότι είναι Χριστουγεννιάτικα, αλλά εγώ λέω ότι δεν είναι. Έξω μόλις που άρχιζε η μέρα, σκοτάδι ακόμη. Δεν ήθελα να φτιάξω καφέ. Ήθελα να μείνω μεταξύ ύπνου, ξύπνιου και του οικείου συναισθήματος του χειμώνα που ξημέρωνε.

Οι χειμώνες, φτιάχνουν τις πιο όμορφες ιστορίες. Από τον ήχο της βροχής στο μπαλκόνι, μέχρι τη μυρωδιά του καφέ το πρωί, μέχρι τη νυσταγμένη ματιά στο δρόμο, μέσα από κλειστές κουρτίνες, μέχρι τα μύχια ενός ζεστού καλοριφέρ, μέχρι ένα γκρίζο ουρανό που υπόσχεται καταιγίδες, μέχρι την αναμονή μιας αγκαλιάς . Κι επειδή είμαι άνθρωπος ανάποδος, με το που έρχεται χειμώνας μόνο φτιάχνει η διάθεση μου, έχω όρεξη να πάω για ένα ζεστό καφέ και τσιγάρο Κυριακή πρωί ( ή μια τυχαία Τρίτη), με θέα άδειες πλατείες και ανθρώπους κουκουλωμένους με παλτό. Και τώρα μόνο, ό, τι και να συμβαίνει, θα βρω δικαιολογία να πω “δε με νοιάζει”. Παίρνω μαζί μου αγαπημένες σκέψεις, πρωτόγνωρα λόγια, βραδιές με φίλους και αφήνω το mood να με παρασύρει.

Όσο μουντό και να τον θεωρείς, στην πραγματικότητα ο χειμώνας έχει τα περισσότερα χρώματα. Αρκεί να θες να τα δεις, και να μη στριμώχνεις τον εαυτό σου μέσα σε παράπονα για τη δουλειά, γκρίνια για την διαβολεμένη κίνηση στους δρόμους, και για τη βροχή που σου χαλάει τις βόλτες. Σιγά. Πάρε μια ομπρέλα (ή μην πάρεις καλύτερα) και βγες έξω, απόλαυσε το, δες το αλλιώς ρε. Βρέξε λίγο την παρουσία σου, για να αφήνεις και πιο έντονα ίχνη. Δεν έχω καλύτερο από το να τρίβω τα χέρια μου στις τσέπες στο παλτό (όχι απαραιτήτως το δικό μου :) ) να ζεσταθώ,και να βλέπω ίχνη της αναπνοής μου στον αέρα.

Οι χειμώνες της ζωής σου κουβαλάνε λεπτομέρειες που δεν είχες προσέξει. Και αν κοιτάξεις λίγο καλύτερα, θα δεις οτι αυτές είναι που σε βάζουν στο τριπάκι της αλλαγής.

Πολλά υποσχόμενος. Αυτό σημαίνει χειμώνας για μένα. Νομίζω, φέτος, περισσότερο από κάθε άλλο χειμώνα..


Αlien's P.S.1:Picture belongs to HeartFelt (Flickr).Thank you!!

Alien's P.S.2: Χειμωνιάτικα τραγουδάκια συνοδείας.

Κοριτσάκι mille merci :)))

6 comments:

Hfaistiwnas said...

Όλες οι εποχές τις δικές τους εικόνες...
όσο περνάνε τα χρόνια θα βλέπουμε όλοα και πιο μεγάλες διαδρομές..

Bebedores do Gondufo said...

I like your blog.
Paulo
Portugal

KitsosMitsos said...

Όλα καλά και παλεύονται, μόνο ο σημερινός αέρας μας τα χαλάει. Δε σ'αφήνει να κάνεις δουλειά ούτε βόλτα!
Όταν απαγορεύσουν το κάπνισμα στους εσωτερικούς χώρους, τότε ίσως τον ευχαριστηθώ περισσότερο τον χειμώνα.
Καλημέρα.

Anonymous said...

μικρη μου, σ ευχαριστω πολυ. να ξερεις οτι κατα βαθος ο καθε χειμωνας εχει κρυμμενο μεσα του το πιο ζεστο χαμογελο...

Anonymous said...

ρε συ σου ξαναφησα σχολιο και εδω και στο απο πναω και δεν ειναι πουθενα!!

alienlover said...

@Ηφαιστιωνάκο, καλά να 'μαστε και θα τα δούμε όλα.. :)

@Paulo,welcome & thank you!! I like it too :D

@KήτσοΜήτσο, ο αέρας είναι ενοχλητικός όλο το χρόνο.. παράδειγμα.. καλοκαιράκι στην παραλία και όλη η άμμος σε μάτια/γλώσσα/u name it.. Ανυπομονώ για την καπνοαπαγόρευση!!! Ο χειμώνας είναι πυροτέχνημα εικόνων .. σκέτη φαντασμαγορία και απορώ πως μέχρι τώρα σου έίχε διαφύγει αυτό ;)))

@Lifewhispers, κούκλα άνοιξα τα ανώμυμα σχόλια αλλά ενεργοποίησα τον μετριασμό (μη γίνει εδώ μέσα παρέλαση ανόητων ανωνύμων) γι'αυτό και έψαχνες το σχόλιο σου. Μη μου άγχεσαι όμως,το άλιεν για όλους φροντίζει!!
Ο χειμώνας είναι εδώ και περιμένει να τον απολαύσουμε..χωρίς ομπρέλα και λοιπές προφυλάξεις.. :)

Φιλιά @ ya all!!