Friday, May 16, 2008

Αδικία



Πριν από λίγο ζαχάρωνα βιβλία για βιολιά στο πλέον αρμόδιο σάιτ. Βιρτουόζους, ιστορικά, σπάνια κομμάτια, αφίσες. Περιχαρής έβαλα στο καλάθι μου αυτά που μου γυάλισαν περισσότερο, μόνο και μόνο για να διαπιστώσω ότι τα έξοδα αποστολής είναι σχεδόν όσο και η παραγγελία, εκτός αν μένεις Αγγλία. Ε όχι!!! Αδικία κυρίες και κύριοι, Α Δ Ι Κ Ι Α !!
Tη βλέπω εγώ τη δουλειά... μόνιμος κάτοικος U.K. asap!!

Στη φωτογραφία, "King of Spain" Stradivari ca. 1696, ένα από τα ελάχιστα διακοσμημένα όργανα του κατασκευαστή

7 comments:

Hfaistiwnas said...

Αδικία!!!!!
Συμπάσχω!
Καλό απόγευμα!

snikolas said...

Το ήξερα πως είσαι παιδί βιολί!

Είδωλο said...

Mαζι σου, σηκωνομαστε να φυγουμε απο την κωλοχωρα?

Σοφία said...

Στην ανάγκη, κάνε έστω ένα ταξιδάκι. Δεν είναι μακριά. Άσε που μπορείς να το συνδιάσεις με ψώνια στα Boots ;-)

Dr_MAD said...

Συμφωνώ με Σοφία. Αλλωστε πρέπει να γυρίσεις Ελλάδα σε μερικά χρονάκια να σε αναλάβω

alienlover said...

Ηφαιστίωνα, ε μα, είναι κατάσταση αυτή; Καλησπέρα!

Νικόλα, χεχεχεχ δατς μι!

Χ-Oyranoy, έχω ήδη φύγει από το Ελλάντα, το θέμα είναι πότε θα αξιωθώ να βρεθώ στη σωστή χώρα. Να σε ενημερώσω όταν είμαι έτοιμη; :)

Σοφία, όχι όχι δε γίνεται, γιατί έτσι και ξανάρθω θα μείνω μόνιμα και άστεγη. Γι'αυτό πρέπει να είμαι έτοιμη πριν έρθω..

Μαντ, γιατρέ μου, δεν γίνεται να με αναλάβεις εξ αποστάσεως; ε; blink blink blink (σου κάνω ματάκια)

Καλή εβδομάδα σε όλους!

a female Darcy said...

molis xtes afou efaga ores se ena site me vintage pragmata mexri na katalixo se 2 antikeimena ta opoia stoixizan 15 dollaria anakalipsa oti ta exoda apostolis itan 25 dollaria. ma einai pote dinaton. aisxo kai pali aisxos.