Monday, October 08, 2007

Παπούτσια!!! Παπούτσια παντού!!!

Λατρεύω τα παπούτσια! Τα καθημερινά, τα αθλητικά, τα κομψά, τα ξεχωριστά , μα ιδιαίτερα τα ψηλά! Γόβες, peep-toes, μπότες, μπαλαρίνες, σαγιονάρες, πέδιλα, τα θέλω όλα και τα αγαπώ σε βαθμό φετιχισμού.
Τυχαία σήμερα βρήκα στο διαδίκτυο μερικές φωτογραφίες, οι οποίες με συντάραξαν συθέμελα!!! Πρέπει να αποκτήσω αυτά τα αριστουργήματα πάραυτα!!!!! Πάω να πάρω τα χάπια μου, νιώθω πως θα εκραγώ!
(οι φωτογραφίες από το www.myspace.com/deelitephotography )










11 comments:

snikolas said...

Τα παπούτσια με αφήνουν παγερά αδιάφορο… αλλά τα πόδια που βλέπω εδώ… άλλο πράγμα! ;)

Σοφία said...

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι... σε καταλαβαίνω απόλυτα!

Jimbo said...

Εδώ συγκλόνισαν εμένα που δεν με αφορά άμεσα το είδος προς διαφήμιση... Φαντάζομαι εσένα!

ΥΓ: Η χαρα του ποδολάγνου αυτό το ποστ! :)

toolman said...

μμμμμ πατουσάκια!! γιάμ γιαμ!!!

candy's τετραδιάκι said...

Σε καταλαβαινω απολυταααααα!!! :))

Unknown said...

Χαίρετε, χαίρετε!!

Νικόλα, όντως τα πόδια είναι καταπληκτικά!! το ότι τα παπούτσια σε αφήνουν αδιάφορο, και μάλιστα παγερά, με πληγώνει ιδιαίτερα, αλλά δεν έχω παρά να το καταπιώ.

Σοφία και Τετραδιάκι της Κάντυ, χαίρομαι που εκεί έξω υπάρχουν κι άλλες σαν εμένα!! Ελάτε κορίτσια, πρέπει να ενωθούμε! Να κάνουμε επαναστατικό κίνημα εναντίων των κακόγουστων παπουτσιών!!

Δημήτρη,από χθες έχω χάσει το μπούσουλα!! Είμαι σε διαδικασία αγοράς της τρίτης φωτογραφίας (χακί μπότες) μπας και ηρεμίσω καθόλου! (τα άλλα δεν τα βρίσκω :( )
Μίλησες για ποδολάγνους και έσκασε μύτη και ο Toolman :D

Toolman, mmmmmmmmmm παπουτσάκια!! Γιαμ γιααααααμμμ!!

Τετραδιάκι της Κάντυ, καλώς όρισες στις Περιπέτειες :)

alienlover said...

όοοοπα! εγώ είμουν στο απω πάνω σχόλιο, με τα παπούτσια τρελάθηκε και ο Mozilla! :PPP

Fibi said...

Είμαι υπέρ του τακουνιού στιλέτου, το υποστηρίζω όσο μπορώ!

Καλά τα κόκκινα με την κορδέλα είναι πολύ top!!!

γιάννης φιλιππίδης said...

Πάντα αναρωτιόμουν για την ισορροπία ενός κορμιού σε ψιλοτάκουνη γόβα. Λυπόμουν και συμπονούσα κορίτσια και γυναίκες, υποπτευόμουν ότι αυτό προκαλεί πόνο στα πόδια... Αλλά εσείς οι γυναίκες έχετε μάθει να ομορφαίνετε πονώντας συχνά. Αλλά από εμφάνιση μμμ!!!!!!!!

φιλί κι από δω μετά από καιρό

alienlover said...

fibi, καλώς όρισες !!!
vote for γόβα στιλέτο , με χίλια!!!
για τα κόκκινα peep toes έκανα φόνο ευχαρίστως.. αλλά και τα σανδάλια με την κορδέλα είναι σκέτη αμαρτία...

Γιάννη μου, όλα είναι θέμα συνήθειας.. αν και η αλήθεια είναι ότι η πολύωρη και/ή καθημερινή χρήση των εν λόγω τακουνιών, και ιδιαίτερα τέτοιου ύψους είναι μια επίπονη και επικίνδυνη διαδικασία, γιατί κυρίως βλάπτουν την σπονδυλική στήλη...
αλλά με μέτρο δεν υπάρχει πρόβλημα...
Αν και,όπως ξέρεις, δεν τα φοράμε μόνο για να νιώθουμε εμείς ωραία, αλλά και για να αρέσουμε σε σας :)

bluesmartoula said...

Καλά, με πέθανες...
Πεθαίνω για γόβες
Και οι φωτογραφίες που ανέβασες δείχνουν απίστευτα "πατούμενα".
Αχ Βαχ
Καληνύχτα