Sunday, September 30, 2007

Bits and bytes


  • Θέλω ένα έτοιμο bonsai ή να φτιάξω το δικό μου,asap
  • Θέλω να αλλαξω το template μου, αλλά δεν βρίσκω τίποτα αξιόλογο (any ideas?)
  • Ερωτεύτηκα αυτό το τραγούδι, once and forever
  • Το νέο cd του Μάλαμα είναι κα-τα-πλη-κτι-κό!
  • Όπως επίσης και η συλλογή Travelogue του Ξενοφώντα Ραράκου
  • Ζητείται ζωγράφος να μου ζωγραφίσει τον τεράστιο μονότονο τοίχο πάνω από το κρεβάτι μου
  • Θέλω να μάθω Γαλλικά τ ώ ρ α ...
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα ..

7 comments:

Jimbo said...

Κομματάρα (διαφήμιση bravo)!

snikolas said...

bonzai πρέπει να το κάνεις μόνη σου για να αξίζει. Όσο για τα γαλλικά... θέλει πολύ χρόνο και πολύ κόπο.

Neilys said...

Προσφέρομαι να ζωγραφίσω! οκ μπορεί να μην κάνω και κανένα τοπίο αλλά όλο και καμιά χαριτωμένη μουτζούρα θα καταφέρω χεχε

jojo said...

give_more_info_about_Sokratis

καινούριος δίσκος? πότε, που, πως λέγεται?

καλημέρα και καλό μήνα!

alienlover said...

Γεια σας παιδάκια!!! Καλό μήνα σε όλους!!

Λοιπον..

Δημήτρη, βγήκε το πρώτο επεισόδιο της 4ης σαιζόν και είπα να το γιoρτάσω :D

Νικόλα, συμφωνώ μαζί σου, σκέφτομαι να ξεκινήσω με κερασιά ή ελιά!! Έχω πορωθεί με την ιδέα! Όσο για τα Γαλλικά, έχω βρει τον δάσκαλο, μου λείπει λίγο ο χρόνος, αλλά κάτι θα κάνω!!!

Πίρι, μιλάμε για την Ουγγαρία, σε περίπτωση που σου διαφεύγει! :ρ Μπορεί ο σπιτονοικοκύρης μου να πάθει εγκεφαλικό μόλις το δει, αλλά αφού έτσι κι αλλιώς όταν θα φύγω θα το βάψει, γιατί να μην το χαρώ κι εγώ; Έλα και θα σου πληρώσω και τα μεροκάματα!

Jojo, καλή μου, επειδή σε συμπαθώ τα μάλα, πάρε εδώ λίνκ για να το κατεβάσεις και ελπίζω να το χαρείς όσο κι εγώ!

http://rapidshare.com/files/58339343/S._MAL.rar

Σοφία said...

Θα διαφωνήσω με τον Snikola για τα Γαλλικά. Λίγο χρόνο θέλει, καθώς και λίγο κόπο. Απλά είναι μέχρι να το πάρεις απόφαση να ξεκινήσεις.

Bon chance!

alienlover said...

Oh Sofi, merci beaucoup που διαφωνείς με τον Nicola, γιατί με παραάγχωσε!!!
Καλο σου-κου!!!