Friday, July 20, 2007

bloggogame












 Η πρόσκληση έφτασε πριν μερικές ημέρες από τον Ίκαρο

H ιδέα έχει ως εξής. Ο μπλόγγερ προτίνει μια ή περισσότερες φωτογραφίες και τις στέλνει σε άλλους μπλόγγερ με σκοπό να γράψουν μια ιστορία εμπνευσμένη από τη φωτογραφία.
Αν και δεν έχω έμπνευση αυτές τις μέρες, στέλνω τις φωτογραφίες και αφήνω τη δικιά μου ιστορία σε εκκρεμότητα.
Τρείς φωτογραφίες λοιπόν με αγάπη από μένα για σένα..


Η πρώτη πάει στις ταξιδιάρες ψυχές
sd54 μου
Nικόλα τον βατραχάνθρωπο
Γιάννη Φιλιππίδη που τον περιμένουμε να γυρίσει
Κόκκινα βράδια της Σοφίας που όλο τριγυρίζει


Η δεύτερη πάει σε όσους έχουν επιθυμία άσβεστη να βρεθούν πίσω από μια τέτοια κονσόλα.
Η Σταλίτσα, η Έλενα κι εγώ νομίζω ανήκουμε σε αυτήν την κατηγορία. 

H τρίτη στον Νανάκο μου τον αγαπημένο που είναι γλυκός σαν μια πελώρια Sachertorte
Στην Μάτζικα που φτιάχνει υπέροχα γλυκά και είναι μια σκέτη γλύκα, 
στον αγαπητό Ίκαρο ο οποίος μας έκανε την πρόσκληση και τον κόβω για γλυκατζή
και φυσικά στον über αγαπημένο Αθήναιο που τα κείμενα του και οι εξαιρετικές συνταγές 
του με κάνουν να θέλω να σηκωθώ να μαγειρέψω ακόμα και από τον τάφο.

Την πάσα παίρνει και όποιος άλλος ενδιαφέρεται ^_^ !!!
Πείτε μας τη δικιά σας ιστορία...

8 comments:

Inspector McFarland said...

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες! Μήπως η πρώτη είναι από τη Μήλοο;! Ρωτάω επειδή την έχω φρέσκια!

Anonymous said...

αν και δεν με συμπεριέλαβες στη λίστα των παραληπτών, λέω να πάρω την βιενέζικη πάστα με την υπέροχη σαντιγύ... με πήγες χρόνια πίσω.
τα λέμε!

alienlover said...

inspector η πρώτη είναι από την Ζάκυνθο.. καλώς μας ήρθες!!

Ίκαρε συγγνώωμηηηη νόμιζα ότι αυτός που στέλνει πρόσκληση δεν παίρνει καινούρια από τον παραλήπτη, είναι λίγο μπαζουλίνι.
Η Sachertorte δικιά σου :)))))

alienlover said...

*ειμαι

Anonymous said...

κοίτα, κανονικά δεν έχει το δικαίωμα να επιστρέψει την πάσα, αν δεν ανταποκριθεί στο κάλεσμα του άλλου. [να λέμε και το δίκαιο]
αλλά επειδή η Βιένη είναι μια από τις αγαπημένες μου πόλεις είπα να πάρω την τούρτα -κι ας μην είναι απφελστρούντελ με ζεστό σιρόπι κρέμα βανίλια σε ασημένιο δίσκο στο Dougla's!

οπότε, κάπου εκεί ανάμεσα στο μπάνια και στην επάλειψη με το αντηλιακό, αν σού 'ρθει η έμπνευση μην την αφήσεις να φύγει... μια λέξη σε ένα χαρτί και όοοοοταν αποφασίσεις ή βρεις το χρόνο, την περνάς και στο pc.

φιλιά!

Unknown said...

Περιπλανήθηκα και σε βρήκα...;-)
Έχω ακριβώς ίδια φωτό από την Ζάκυνθο...καθ'ότι κατάγομαι από εκεί... Έχεις πάει...?
Ελπίζω να είσαι καλά :-)

alienlover said...

Ίκαρε, ορίστε έγραψα μια και την ανέβασα. Όσο για το apfelstrudel, με διέλυσες τώρα... Η Βιέννη είναι 2 ώρες από την Βουδαπέστη και ακόμα να αξιωθώ να πάω.....

alienlover said...

Κάτια καλώς όρισες! Να περνάς να τα λέμε! Η Ζάκυνθος είναι αγαπημένος προορισμός... :)))