Saturday, April 28, 2007

To πιο ακριβό παγωτό

Την Τετάρτη το μεσημέρι περπατούσα από το πανεπιστήμιο σπίτι. Έκανε πολύ ζέστη παρόλο που μόλις είχε σταματήσει να βρέχει, έτσι το να φάω παγωτό ήταν ζήτημα επιβίωσης. Μπαίνω λοιπόν σε ένα ζαχαροπλαστείο. Δύο κοπέλες εξυπηρετούν εκείνη τη στιγμή, η μία είναι απασχολημένη με τον διπλανό μου, η άλλη με εμένα. Αφού της παραγγέλνω το παγωτό, βγάζω τα γυαλιά ηλίου από το μάτια μου (τα φοράω πάντα εκτός από τη νύχτα) και τα ακουμπάω στο ψυγείο μπροστά μου. Γυρίζω στην τσάντα μου να βγάλω χρήματα. Μέχρι να ξαναγυρίσω στην κοπέλα να πληρώσω τα γυαλιά έχουν εξαφανιστεί μαζί με τον νεαρό διπλανό μου. 1-2 άτομα τον είδαν, κανένας δεν τον σταμάτησε, κανένας δεν είπε τίποτα.. Πάνε τα γυαλάκια μου.... :-( 

4 comments:

snikolas said...

Τελείως τρελό! Τον είδαν και δεν έκαναν τίποτα; Έλεος ρε συ…

alienlover said...

naii......... :(

Alex A. said...

"Άστα κάτω ρεεε..." (αναδρομική ατάκα). Άσχετο: Ο νεαρός "έλεγε" τίποτα; Για να ξέρουμε αν πρέπει να στεναχωρηθούμε διπλά (και για τα γυαλιά και για το παλληκάρι). By the way, χάνω κατά μέσο όρο 1 ζευγάρι γυαλιά το χρόνο. Πρόσφατα έχασα και του ηλίου και της μυωπίας!

alienlover said...

Αααα γειά σου Άλεξ!!!
όχι το παλικάρι ήταν αδιάφορο.
Αχ, θα με περιμενεις να έρθω Ελλάδα να πάμε μαζί για γυαλιά;;
(εδώ δεν μου αρέσουν βρε παιδί μου..) :D
Από που μας γράφεις καλό μου, Αμέρικα; Φιλάκια πολλά!!