Thursday, February 22, 2007

Τα μανιτάρια

 Μερικοί από εσάς γνωρίζετε ότι μέχρι και πριν από μερικές μέρες βρισκόμουν στην Ελλάδα και έκανα τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές που δεν είχα κάνει λόγω του πανεπιστημίου και του ιδιόρρυθμου προγράμματος που ακολουθεί για την εξεταστική. Την παραμονή μου εκεί στιγμάτισαν όχι μόνο οι υπέροχες στιγμές που έζησα με τους φίλους μου, αλλά και ένα δεμάτιο άχυρα, με το οποίο έπαθα την πλάκα μου. Εξηγώ.
Ο μπαμπάς μου εκτός από μεγάλη αγάπη για τα παιδιά του και τη δουλειά του έχει και πολύ μεγάλη αγάπη για τη φύση, τον κήπο μας, τα δέντρα, το περιβάλλον και όλα αυτά.
Την πρώτη μέρα των διακοπών με πήρε από το χέρι και με τη χαρά μικρού παιδιού και λίγο συνωμοτικά μου λέει «έλα να σου δείξω κάτι!! Θα τρελαθείς!!!»
Τον ακολούθησα στον κήπο, μέχρι που φτάσαμε μπροστά σε ένα μεγάλο παραλληλόγραμμο τεμάχιο με άχυρα, σανό και δεν ξέρω και τι άλλο , τυλιγμένο με χοντρό σελοφάν. Μερικές τρύπες υπήρχαν εδώ κι εκεί, μέσα από τις οποίες ξεφύτρωναν αληθινά και υγιέστατα μανιτάρια. Και όχι μανιτάρια για κονσέρβες! Παρακαλώ! Μανιτάρια πλευρώτους!
Στην αρχή νόμιζα ότι μου κάνει πλάκα, είχα μείνει άφωνη...
«Τι ‘ναι αυτό......» του λέω;
«Μανιταράκια» μου λέει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και σκύβει να τα χαϊδέψει..
Το "σεντούκι" όπως έμαθα αργότερα, το είδε μια Κυριακή πρωί, στην γνωστή του μανάβισσα, ενώ έκανε τα ψώνια του. Η έλξη ήταν αμοιβαία, υπήρξε αυτό που λέμε love at first sight!
Περιττό να πω ότι η μνήμη της ψηφιακής μου σχεδόν γέμισε με φωτογραφίες από τα
μανιτάρια ..  









Μα δεν είναι υπέροχα ;;;;



9 comments:

jojo said...

φοβερό!
είναι ο συνήθης αυτός τρόπος που καλλιεργούνται τα εν λόγω μανιτάρια ή ήταν ένα τυχαίο γεγονός που συνάντησε ο πατέρας σου και το υιοθέτησε για το σπίτι?

πάντως φαίνονται πολύ όμορφα, ειδικά στη δεύτερη φωτό το μανιτάρι δείχνει απίστευτα εύθραυστο και τρυφερό!

αν πω εδώ οτι είναι η αγαπημένη μου λιχουδιά θα ακουστώ σαν ανθρωποφάγο ζώον????

YO!Reeka's said...

θαύμα, θαύμα!
να πάτε αμέσως το σανό, στην Παναγία τη Μανιταροκρατούσα (6ο χλμ εθνικής οδού Τρικάλων0-Καλαμπάκας)
και να μην ξεχάσετε να πάρετε τηλέφωνο το STAR κεντρικής Ελλάδας

Provato said...

είναι Μπεεεεεερίλιαντ!! υπέροχα υπέροχα υπέροχα υπέροχα! αχ τα λατρεύω τα μανιτάρια...


μπεεεε αχ βαχ!

:-)

snikolas said...

Πολύ καλή φάση. Είδα την μέθοδο στην τηλεόραση. Ψιτ… κράτα και κανένα κιλό και για μένα! :)

alienlover said...

jojo : δεν έχω ιδέα αν καλλιεργούνται έτσι.. ξέρω πάντως ότι με αυτή τη μεθοδο τα βλέπεις να μεγαλώνουν.. μόνο λίγη υγρασία χρειάζονται, και είναι μια χαρά. Άσε που γίνονται τεράστια αν τα αφήσεις.. Η δεύτερη φωτο δείχνει ένα μανιτάρι ανάποδα.. μεγάλο δεν είναι ; :)

yoreeka, κορόιδευε, κορόιδευε! Αλλά ξέρω πόσο πολύ θα ήθελες να φας από αυτά τα υπέροχα μανιτάρια!!

προβατούλι: κι εγώ τα λατρεύωωωω!!!

νικόλα: εγώ να σου κρατήσω, αλλά εσύ θα καταδεχτείς να έρθεις στην Αθήνα να τα πάρεις ; :ρρρρ

Πεφτάγγελος said...

απο τα καλά είναι;;;
αλλιώς τί να τα κάνεις;;;ούτε μαγειρεύονται ούτε σε ταξιδεύουν.. :Ρ

STATLER-WALDORF said...

Αν και τα σιχαίνομαι τα μανιτάρια για διακοσμητικό νομίζω πως θα πήγαινε στο σαλόνι μας ! Προσοχή πάντως με τα μανιτάρια γιατί τα περισσότερα από αυτά είναι δηλητηριώδες ….

Alex A. said...

Εγώ ζηλεύω για τον μπαμπά... Καθένας με τον πόνο του, τελικά :) Την καλησπέρα και την αγάπη μου μετά από καιρό.

alienlover said...

beniamin, hahaha, nai apo ta kala :D
STATLER-WALDORF : eheis dikio, alla to sugkekrimeno eidos einai akinduno ;)

alex : sou kano to trapezi, na gnoristeite kiolas :)
oso gia ton kairo,min anisiheis kai kserw.. ;) kouragio kai upomoni, polla filia kai tin agapi mou kai apo do :)