Wednesday, September 13, 2006

Dear Santa..


To ξέρω ότι σε σένα οι ευχές μου πραγματοποιούνται όλο το χρόνο. Σου ζήτησα mp3 player και μου έφερες ακριβώς αυτό που ήθελα , χωρίς να στο έχω πει. Σου ζήτησα σκληρό και πάλι μου έφερες. Ένα απλό κιμονό ζήτησα, ένα τέλειο μου έφερες, και τόοοσα άλλα ....  Κινητό τελικά δεν σου ζήτησα , ούτε και φωτογραφική , γιατί θα μου φέρει ο Σ. από τη Βιέννη και είπα να μην σε βάλω σε άλλα έξοδα.

Ξέρω ότι δεν χρειάζεσαι Χριστούγεννα για να με επισκεφτείς. Και επίσης ποτέ δεν μου αρνείσαι κάτι κι έτσι με κακομαθαίνεις. Αλλά να μωρέ Άγιε μου, το brioche που πήρα από τις Βρυξέλλες τελείωσε, και τι θα τρώω τώρα; Άρεσε και του Σ. και της Μ. . Τώρα που θα έρθεις, εντάξει δεν θα έρθεις τώρα-τώρα, αλλά πλησιάζει ο καιρός, μπορείς να γεμίσεις τον σάκο σου με την προμήθεια του Delhaize και να μου φέρεις λίγο; Και λίγες πραλίνες .. Κι εγώ όταν έρθεις θα σε πάω όπου θες. Όπου-όπου , και θα σου δείξω τον καλύτερό μου εαυτό. Και θα σε βάλω να κοιμηθείς και στο κρεβάτι μου. Δεν σε καλοπιάνω καλέ μου, απλά σου προσφέρω ότι έχω. Και θα είμαι και καλή και θα διαβάζω. Αλήθεια. Και δεν θα ξενυχτάω, και θα προσέχω τις παρέες μου.

Έ καλέ μου Άγιε,θα μου φέρεις ;;


(Σ'ευχαριστώ, τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο - ως τον ουρανό και πίσω:) )

Αφιερωμένο εξαιρετικά ;)


3 comments:

snikolas said...

Ποπο… δεν ντρέπεσαι; Αυτά που λες του ανθρώπου που θα κάνεις “αν” έπρεπε να είναι κατοχυρωμένα και αδιαπραγμάτευτα, και όχι να του τα θέτεις σαν ανταμοιβή. Όχι, όχι, δεσποινίς… όχι, εγώ λέω να μην σου φέρει τίποτα αν δεν αυξήσεις την προσφορά σου.

nanakos said...

Για μπριός δεν ξέρω αλλά αν θες μικρούλα μου μπορώ να σου στείλω ένα κιλό φέτα από του Ζαφόλια να τρως εσύ και τα υπόλοιπα γράμματα της αλφαβήτας και να γλύφεστε! Και πουράκια Παπαδοπούλου! Και γκοφρέτες! Πολλές γκοφρέτες!

alienlover said...

Νικόλα, έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τον Άγιο. Οπότε άστο , μην το ψάχνεις :ρ

Νανάκο μου, κάθε προσφορά δεκτή! :D:D:D:D