Sunday, August 24, 2008

Δεν υπάρχουν

1

2

3

15 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Χαχαχα!!!
Όντως δεν υπάρχουν!!!

lifewhispers said...

jesus!

Είδωλο said...

Uhm...
H αληθεια ειναι πως και εγω θα ηθελα να εξομολογηθβ κατι...
Οταν εχασα την παρθενια μου, δεν ματωσα, ειναι φυσιολογικο γιατρε μου?

Lina said...

αν ειναι δυνατον!!! μου θυμίζει μια συζητηση με μια κοπελίτσα που με ρώτησε αν μπορεί να μεινει έγγυος με στοματικό έρωτα. της απάντησα ότι μπορεί, αλλά το κακό είναι ότι θα μεγαλώσει στο στομάχι της και αντί να το γεννήσει απο τη φυσική οδό θα πρέπει να το.... αφοδευσει =ΡΡΡ

Dr_MAD said...

Αν έπινε το μωρό όλο αυτό το αίμα θα γινόταν ο σχορτσιανίτης 18άρης (γιατί δε θα θυμάσαι τον Μουρεσάν)

alienlover said...

linaκι, ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!

γιατρέ, μετέφασε σιλ βου πλαι γιατί δεν σε εννοώ.

snikolas said...

Μα δε είναι ερώτηση να σκίσεις τα πτυχία σου;

Ps. Δεν σε ξέχασα για αυτό που ζήτησες. Απλά πρέπει επιτέλους να ανοίξω τον άλλον υπολογιστή μου και να σου στείλω το αρχείο.

KitsosMitsos said...

Πραγματικά δεν υπάρχουν! Χαχαχαχα! Έχω πέσει κάτω απ'τα γέλια! Χαχαχαχα! Έξω κυκλοφορεί πολλή βλακεία τελικά!

Σοφία said...

Ήμαρτον!

kostassol said...

xaxaxaxa...me ekanes k gelasaaa nasai kala giati simera to xreiazomoun :-)

Elementstv said...

looooooooooooooooool

Alex A. said...

Καλησπέρα μετά από καιρό! (καλά πάνω στην ώρα επέστρεψα - θεϊκό ποστ!)

goculture.gr said...

πολύ καλό!

ONEIRO...PARMENOS said...

Αυτός που εξέφρασε την απορία, αν δεν είναι τουλάχιστον πολύ ωραίος... είναι πραγματικά άτυχος! :Ρ

alienlover said...

κρατώντας ως δεδομένο των αριθμών των σχολίων που συνήθως λαμβάνω σε αυτό το πόστ ξεσαλώσατε βλέπω!

γειά σου Άλεξ Α. Καλώς μας ξανάρθες! Να περνάς να τα λέμε :)

αγόρια και κορίτσια της μπλογκόσφαιρας, ο Αινστάιν μίλησε. Η βλακεία δεν έχει όρια.