Tuesday, August 12, 2008

The Medical Student


Βρείτε με!!

11 comments:

Hfaistiwnas said...

Δερματολόγος;;

alienlover said...

ηφαιστιωνάκο μου σ'ευχαριστώ που μ'έκανες και γέλασα ΤΟΣΟ μα ΤΟΣΟ πολύ!!!!!
άσε να ψάξει κ κανας άλλος και θα σας πω αύριο!

Icy - Moo said...

Surgery Surgery!

Very Hardworking & Meanie!

Unknown said...

Χμφφφφττττ οργανογράμματα....

Παιδίατρος....

(αλλά έχει άδικο)

hourglass said...

Ψηφίζω κι εγώ παιδίατρος. Το οργανόγραμμα πάντως σνομπάρει επιδεκτικά τις επιμέρους χειρουργικές ειδικότητες....

alienlover said...

δεν είχε πέραση το παίγνιο,κρίμας

μα κανένας δεν το βρήκε?!?!?!

Λοιπόν,έχουμε και λέμε. Ο Ηφαιστίωνας έπεσε στα βαθιά, γιατί εγώ και το φως έχουμε τσακωθεί προ πολλού, μη κοιτάτε που το tamplate είναι λευκο.

ο Ιcy επειδή με γνωρίζει καλά ξερεί ότι είμαι *meanie* και διαβαστερή, οπότε συμπέρανε τη χειρουργική ως τη μόνη λύση (άξιος, καλά φαντάστηκε). ΑΛΛΑ τρώει μπαν γιατί δεν δικαιολογείται άνθρωπος που με ξέρει i.r.l. να με θεωρεί SANE!!!!! μα για όνομα δηλαδή..

danthiir kai hourglass, καλά μου παιδιά, αγαπώ τα παιδιά των άλλων, αλλά όταν το κλάμα βαράει κόφτες εξαφανίζονται ΟΛΑ τα καλά μου αισθήματα γι'αυτά. Αφήστε, αδαμάντινη κι εγώ.

Η απάντηση μικρά μου παιδιά
είναι ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ!!!

νιιιιιιιιχιχιχιχιχιχιχιχιιχιχιχιχι

Unknown said...

Ω παναΐα μ'!

Hfaistiwnas said...

δεν φτάνει που έκανα μια ώρα συνδιασμούς και δεν έβγαλα άκρη!!!!
Ψυχίατρος;;; Αχρείαστη να 'σαι!

Πεφτάγγελος said...

kapou se psixiatro se kobo :P

alienlover said...

darth, μη σκιάζεσαι, ατ λιστ όχι πολύ

ηφ, γιατί άσχημα θα σου 'πεφτε μια ψυχανάλυση;

12η, that's my girl!

Hfaistiwnas said...

Όχι βέβαια! Ίσα ίσα, έχω βρει από τώρα την ψυχολόγο που θα πάω.. (σοβαρολογώ..)
Αν ήσουν κοντά θα είχαμε ήδη μία συνεδρία!!!