Friday, August 22, 2008

Mislead Creativity - 90's Compilation//Updated Update!


Εχθές ήταν ένα πολύ οδυνηρό βράδυ. Συζητώντας με φίλο περί μουσικής καταλήξαμε ότι μπορεί μεν να μην μεγαλώσαμε με τραγούδια των 70's και 80's που ήταν εμπνευσμένα και κομματάρες (ευτυχώς έτσι γλυτώσαμε και την φριχτή μόδα της εποχής) και μπορεί να μην μπορούν οι επόμενες δεκαετίες να συγκριθούν με αυτές τις δύο αλλά και η δεκαετία του 90 μουσικά είχε να προσφέρει άξια δείγματα δημιουργικότητας, τρας και ανεκδιήγητης ενδυμασίας. Με τη βοήθειά του λοιπόν, και αφού θυμηθήκαμε τα τραγούδια που ακούγαμε στο δημοτικό σας παραθέτω ό,τι μας προκάλεσε πολλά μικρά εγκεφαλικά συγκίνησης και εύχομαι να προσφέρει και σε σας το ίδιο.


90’s Compilation Part A

1.Θάνος Καλλίρης – Το νου σου κύριε Οδηγέ

2.Θάνος Καλλίρης – Κάποιο Καλοκαίρι

3.Κωνσταντίνα - Γλυφάδα-Μαρακές

4.Κωνσταντίνα – Θα φύγω με τους φίλους μου για Κάιρο

5.Κωνσταντίνα - Μια Ελλάδα φως

6.Κώστας Χαριτοδιπλωμένος – Ψηλές Κοντές

7.Γαρμπή & Σχοινάς - Και ζήσαμε

8.Χρήστος Δάντης - Μωρό μου εσύ

9.Χρήστος Δάντης – Πάει η αγάπη μου

10.Χρήστος Δάντης – Που και πότε

11.Χρήστος Δάντης – Ψάξε με

12.Χρήστος Δάντης – Κάποιος σ’αγαπάει

13.Χρήστος Δάντης – Οι ωραίοι έχουν χρέη

14.Στέφανος Κορκολής – Έχω μια διαίσθηση

15.Στέφανος Κορκολής – Μάρε-Μάρε

16.Στέφανος Κορκολής – Και βγάλε το κραγιόν σου

17.Στέφανος Κορκολής – Ti voglio

18.Στέφανος Κορκολής – Σκόνη και Θρύψαλλα

19.Στέφανος Κορκολής - Με το σημάδι του σκορπιού

20.Σοφία Αρβανίτη – Μη μου μιλάς για καλοκαίρια

21.Πωλίνα & Δάντης – Push-Ups

22.Πωλίνα – Πάμε για τρέλες στις Σεϋχέλλες

Εδώ το Πρώτο Μέρος


90s Complilation Part B

1.Kώστας Μπίγαλης – Μελισσούλα-Μελισσάκι

2.Kώστας Μπίγαλης – Στης Μονεμβασιάς τα Κάστρα

3.Kώστας Μπίγαλης - Γειτόνισσα

4.Kώστας Μπίγαλης – Ρίνα Κατερίνα

5.Kώστας Μπίγαλης – Του Αιγαίου τα μπλουζ

6.Kώστας Μπίγαλης –Τούλα Υποκριτούλα

7.Kώστας Μπίγαλης – Η κόρη του περιπτερά

8.Kώστας Μπίγαλης – Σημαδάκι μελανό

9.Kώστας Μπίγαλης – Ψούρης Καψούρης

10.Χρήστος Δάντης – Δακτυλικά Αποτυπώματα

11.Χρήστος Κυριαζής – Έχω κλάψει

12.Χρήστος Κυριαζής – Μου θυμίζεις τη μάνα μου

13.Χρήστος Κυριαζής – Τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια

14.Κώστας Χαριτοδιπλωμένος – Καίγομαι

15.Κώστας Χαριτοδιπλωμένος – Κίνδυνος Θάνατος

16.Καίτη Γαρμπή – Κι αν ξυπόλητη χορεύω

17.Καίτη Γαρμπή – Μη με συγκρίνεις

18.Καίτη Γαρμπή – Ατόφιο Χρυσάφι

19.Πεπάρα Τσεσμελή – Και Σκανδαλίζομαι

20.Πεπάρα Τσεσμελή – Οι Μπότες

21.Έφη Σαρρή – Τι είχαμε, τι χάσαμε; (οεο;)

22.Βίσση&ΚαρβέλαςΈνα χρόνο το περισσότερο (μάξιμουμ λέμε)

23.Άννα ΒίσσηΠαραισθήσεις

24.Άννα ΒίσσηΠαραλύω

+1 από τα 80’s: Πωλίνα – Ούρσουλα (εντάξει, εδώ αν δεν ξέρεις ποια είναι η τραγουδίστρια χάνεις τ’αυγά και τα πασχάλια)

Εδώ το Δεύτερο Μέρος

Update!!

90’s Compilation – Part C

1.Βίκυ Χαρίτου – Νύχτες στη Μύκονο

2.Θάνος Καλλίρης - Γιορτάζω

3.Θάνος Καλλίρης – Αγάπη Καλοκαιρινή

4.Πασχάλης – Joanna (give me hope)

5.Πασχάλης – Το σχολείο

6.Ελίνα Κωνσταντοπούλου – Όταν το τηλέφωνο χτυπήσει

7.Αντύπας – Είμαι ανεβασμένος

8.Αντύπας – Καλησπέρα

9.Λάμπης Λιβιεράτος – Μπαμ και Κάτω!

10.Ζιγκ Ζαγκ – Φύσηξε Έρωτας

11.Ζιγκ Ζαγκ – Γι’αυτό σ’αγαπώ

Κι εδώ το τρίτο (και τελευταίο)


N.B.:Τα τραγούδια του Πασχάλη δεν είμαι σίγουρη ότι ανήκουν στα 90's, καθώς οι πληροφορίες που μπορούσα να αλιεύσω ήτo περιορισμένες. Επίσης, ψάχνω απεγνωσμένα το τραγούδι του Πασχάλη με την κόρη του Ζήνα - Οι Καταπληκτικοί και του Δάκη το Τσάι με Λεμόνι (στο μπαλκόνι). Όποιος καλός άνθρωπος τα έχει, εγώ τεμενάδες θα του κάνω αν τα στείλει!


Καλή Ακρόαση!


Υ.Γ.1: Η συλλογή αφιερώνεται με αγάπη στον Σταύρο και τη Χριστίνα που ξέρω ότι θα εκτιμήσουν δεόντως το περιεχόμενο.

Υ.Γ.2: Προσθαφαιρέστε ελεύθερα!

Υ.Γ.3: Και τώρα που έκαψα και τα τελευταία εναπομείναντα εγκεφαλικά κύτταρα, σας αφήνω να απολαύσετε τα άσματα των ασμάτων και να θυμηθείτε τα παλιά.Σμουατς!

Y.Γ.4: Mε την ευγενική χορηγία του Hourglass βρέθηκαν τα τραγούδια που πιο πάνω αναζητούσα!
Εδώ ο Δάκης
Κι εδώ ο Πασχάλης μετά κόρης!
Σ'ευχαριστώ πολύ Ηourglass!! ^_^

14 comments:

Hfaistiwnas said...

Κατεβάζω κατεβάζω!!!!!!
Ευχαριστούμε!
Τι μου θυμίζεις κοπελιά!!!
Έχω να ακούσω τα περισσότερα χρόνια!!!!!

Anonymous said...

apla respect.... egrapses kalo mou kai mou anevases to kefi sta upsi...!!!

"an theleis n'anoiksoune-n'anoiksoune tis kardoulas mou oi portes...vgale ola ta rouxa sou ektos-ektos apo tis mpotes..."

PEPI FOR EVER!!!
SAVE TSESMELI!!!

Unknown said...

Ααα ωραία. Κι έλεγα τί θ' ακούω στο ταξίδι της επιστροφής :)))

hourglass said...

Άμα πω ότι τα έχω ήδη όλα θα φανώ πολύ καμένος? :-S

Hide In My Suitcase said...

Wow! Den einai toso trash oso sxediazes mallon (kata ti gnwmi mou), alla kai mono gia ti istoriki kai politistiki tis aksia katevainei amesws!

alienlover said...

hf, εγώ να δεις καλό μου τι θυμήθηκα...καλή ακρόαση, έχει και παρτ 3!

doodleraki μουυυυυ, μα δεν είναι θεά η Πεπάρα; αγαπώ Τσεσμελή.&_

Νταρθιιιιιρ,για σένα δουλεύω, βρε! τσιμπα και το παρτ 3!

Ηourglass, ναι. ξες τι κόπο έκανα να τα βρω;

Γιάννη, καλώς ήρθες! τα δικά μου αυτάκια που είναι από τζάκι και μεγαλωμένα με βαριά κουλτούρα, όοολα αυτά ακούγονται τραγικά τρας, γι'αυτό και διαμαρτύρονται μαζί με τα εγκεφαλικά κύτταρα. Η συλλογή βέβαια έγινε με ρίσκο, αλλά αν δεν παίρνουμε και κανά ρίσκο σ'αυτή τη ζωή, τι θα λέμε στα εγγόνια μας;

Unknown said...

Όμορφαααα :)

Hfaistiwnas said...

Αχα!!! Το εόδα!!
Ξανά-thanks!!!

alienlover said...

καλή ακρόαση you guys, εμείς από δω το ξεφτυλίσσαμε το ζήτημα. αν ήτανε βινύλιο θα 'χε λιώσει.

δεν πρόσθεσε κανείς τίποτις. κρίμας κι είχα όρεξη να ψάξω τις επιθυμίες σας να τις ανεβάσω στο παρτ 4. μα τόσο πολύ σας κάλυψα;; :D:D

ONEIRO...PARMENOS said...

Μπορώ να τραγουδάω στον καθρέφτη μου για ώρες πλέον...
Σ' ευχαριστώ! :)

alienlover said...

do so, ονειροπαρμένε, τα κομμάτια είναι αξεπέραστα :)

Anonymous said...

omorfa omorfa!!!!

alienlover said...

τώρα που το ξαναβλέπω, mrzwrz, ντρέπομαι αφόρητα..μα καλά; που βρέθηκε τόσος Μπίγαλης στα παιδικά μου ακούσματα; Μη χειρότερα..
Καλώς ορίσατε.

Anonymous said...

xaxaxaxax.eu xarist www