Monday, September 22, 2008

Συμμάζεμα



Αυτές τις μέρες τρέχω και δεν φτάνω, για πολλούς και διάφορους λόγους, ο σημαντικότερος εκ των οποίων είναι βέβαια το Πανεπιστήμιο. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες όμως είχα ένα συνοθύλευμα εργασιών που έπρεπε να γίνουν και δεν έπαιρναν αναβολή. Πρώτο και κύριο έπρεπε να πάω στη σχολή να γραφτώ, να βρω τα βιβλία που μου έλειπαν, να πάρω πρόγραμμα, καινούρια μεγάλα τετράδια με θέματα και όλα τα σχετικά που πρέπει να κάνουν όλοι οι φοιτητές του κόσμου, να συναντηθώ με φίλους που είχα να δω από τον Ιούνιο, να καλωσορίσω μέλη της οικογένειας που ήρθαν για ένα γεια (μόνο), να είμαι μέσα σε συνεχή ενθουσιασμό για την νέα ακαδημαϊκότατη χρονιά που ξεκινά, να χαίρομαι να χαίρομαι και να χαίρομαι. ΑΛΛΑ μέσα σε όλη αυτή την τρέλα τις τελευταίες 4-5 μέρες κατάφερα και κρύωσα. Συναχώθηκα για τα καλά, οι αμυγδαλές τούμπανο, και τώρα που ξεπρήστηκαν έχουν μετατρέψει την γλυκιά και μεταξένια μου φωνούλα σε βραχνή και ελαφρώς μπάσα. Οι φίλοι μου εν τω μεταξύ με έχουν ταράξει στο δούλεμα για την μετατροπή της φωνής, και επειδή δεν έχουμε και με τι να ασχοληθούμε, έπαθα και μια ωραιότατη ψύξη στη μέση και ήρθε κι έδεσε το γλυκό.. Ένα πρόβλημα με το χέρι για το οποίο γκρίνιζα σε παλαιότερο ποστ εξακολουθεί να υπάρχει, και τελικά χρειάζεται χειρουργείο, οπότε χρειάζομαι ρεκτιφιέ άαααμεσο.
Αλλά εντάξει, δεν ξενερώνουμε ποτέ, οπότε κλείνω τα μάτια σε ό,τι με ενοχλεί και για τους επόμενους μήνες θα είμαι χωμένη με τα μούτρα στα βιβλιαράκια μου, τα οποία δεν με έχουν προδώσει ποτέ, θα βάλω τα δυνατά μου και είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε όπως ακριβώς πρέπει. Δεν ξέρω αν θα γράφω συχνά, μιας και το εφετινό πρόγραμμα απαιτεί μαθήματα από τις 7:30 το πρωί (κλινικές) μέχρι αργάααα το απόγευμα, αλλά θα περνάω όσο μπορώ να σας διαβάζω και να πετάω και κανά νέο από 'δω.
Καλό Φθινόπωρο σε όλους καλά να περνάτε :)

Υ.Γ.:Είδα στα Mango ένα παλτό κόλαση. Λέτε να βάλω το κρύωμα σαν δικαιολογία για να το αποκτήσω (άμεσα); :ρ

12 comments:

Hfaistiwnas said...

Πωπω αγχώθηκα βρε μόνο που τα διάβασα! Λογικό να μην σου μένει χρόνος, αλλά οκ, εμείς δεν φεύγουμε από εδώ (πιστεύω)..
Περαστικά τα προβληματάκια σου!!! Γρήγορα να είσαι καλά! Και να έχεις μια καλή ακαδημαϊκή χρονιά!!

alienlover said...

γειά σου Ηφαιστιωνάκο!! ευχαριστώ ευχαριστώ, και στα δικά σου :D

KitsosMitsos said...

Καλή αρχή κοπελιά! Αυτά είναι τα ευχάριστα βάσανα...
Όσο για τη δικαιολογία για το παλτό κάντο!
Καλησπέρες ;-)

Dr_MAD said...

Τώρα αρχίζουν τα όμορφα (και ουχί τα δύσκολα). Enjoy!

Οι κλινικές είναι όλα τα λεφτά, είναι η ουσία! Φιλιά πολλά στα μούτρα

PS. Θέλω να δω κι άλλες φωτό από μπουγέλο με σοκολάτα!!!

Σοφία said...

Καλό κουράγιο, καλή συνέχεια και καλό φθινόπωρο! Έχω δει κι εγώ όχι ένα, αλλά δύο παλτά που μου αρέσουν και δεν ξέρω ποιο να διαλέξω! Πρόβλημα κι αυτό...

Unknown said...

Βρε!
Εσύ κατάπιες το τρομπόνι;
Και σου είπα να μην στέκεσαι και παίζεις πίσω από πόρτες...

Elementstv said...

Μπραβο καλα ξεκινα η νεα σαιζον....λολ..πραγματικα τι να πω παρα κουραγιο..

Provato said...

μωρό μου θα σκίσεις. θα γίνεις η παρανοϊκή διευθύντρια κλινικής που πάντα ονειρευόσουν και θα βασανίζεις τους νοσηλευόμενους ΚΑΙ τους νοσηλευτές σου. μπράβο.

περαστικάκια!


και να πάρεις το παλτό χωρίς δικαιολογία. η οικονομία σε έχει ανάγκη. :-)

lifewhispers said...

μεσα για το παλτο, κι εγω το ιδιο θα κανα;; τι στο καλο βγηκαν γιακαλα τα χειμωνιατικα ρουχα;;;
υπομονη χρειαζεσαι κοπελια, κατσε να μπεις σε ενα ρυθμο και βλεπεις μετα!!φιλι!

laxanaki said...

Περαστικά βρε κοριτσάκι!! όλα αυτά εσύ??? Βρε μπας να έκανες ένα ευχέλαιο?? χιχιχιχι!! Εννοείται να το χτυπήσεις το παλτό!! (εγώ και άρρωστη θα πήγαινα ;) )

bluesmartoula said...

Περαστικά κοριτσάκι μου (πω πω πρωτοτυπία!)
Εύχομαι να΄ναι περαστικά όλα.
Μην ανησυχείς, αυτά είναι πταίσματα.. Περνάν γρήγορα.
Αφοσιώσου σ΄αυτό που κάνεις... κι εμείς εδώ θα είμαστε.
Φιλάκια
Υ.Γ. Για το παλτό δεν ξέρω. Άν ήταν για παπούτσια (που έχω τρέλλα) θα΄χα φύγει πετώντας.χιχιχιχι

alienlover said...

Μήνυμα προς όλους: Το παλτό το θέλω κολασμένα, αλλά είναι ακριβό. Μπορείτε να με βοηθήσετε κάνοντας έναν έρανο, πλιιιιζ;;;;

Κitsemitse, ασφαλώς και είναι ωραία αυτά τα βάσανα, δεν παραπονιέμαι :) καλησπέρα! :)

Mαντάκο τρελογιατρέ μου, γι'αυτές τις κλινικές δεν ζούμε όλοι; :) όσο για τις φώτος από το σοκο-μπουγέλο, σκόπιμα δεν ανέβηκαν οι περισσότερες, θα γινόμασταν ομαδικώς ρόμπα. άσε τα βίντεο..
φιλιά αγόρι όμορφο, να περνάς καλά!!

Σοφία, αν δεν κάνω λάθος τσίμπησες ήδη το ένα, το ανοιξιάτικο, ή όχι; χεχεχεχε!!! Καλό Φθινόπωρο και σε σένα!!

Darthiirάκο, τι να κάνω .. την πάτησα, αλλά τώρα είμαι οκ!

Elementstv, mille merci!

Provatini λατρεμένο, εννοείται ότι όλοι όσοι είναι γύρω μου υποφέρουν, αυτό είναι δεδομένο. φιλιά μπεεεεε!!

Lifewhispers, τα χειμωνιάτικα εδώ στο βορρά είναι ήδη γεγονός! ο ρυθμός σιγά σιγά βρίσκεται:) φιλάκια!!

Λαχανάκι, μερσί, μερσί! Ευχέλαιο; Μπρρρρρρρ!!!!!

Βluesmartouli, μερσί βρε! είμαι ήδη σχεδόν καλά! Κι εσύ φετίχ με παπούτσια; Μήπως να κάνουμε ένα γκρουπάκι για όλες εμάς τις βαρεμένες και ταγμένες στα υπέροχα υποδύματα που μας περιστοιχίζουν; :)))))Φιλάκια πολλάαα!!!

Καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα σε όλους!