Saturday, November 24, 2007

Σαν βγεις στον πηγαιμό για το Facebook, να εύχεσαι να είναι καλό το profile σου








Για να είμαι ειλικρινής τις τελευταίες μέρες γίνονται πολλά στην πολυτάραχη ζωή μου και μερικά από αυτά καλούμαι από το καθήκον της τίμιας blogger (εγώ είμαι αυτή) να σας τα αφηγηθώ για να μαθαίνετε κι εσείς.

Λοιπόν... ένα από τα σημαντικά γεγονότα σχετίζεται με την πρόσφατη δημιουργία λογαριασμού στο δημοφιλές Facebook. Για όσους δεν γνωρίζουν, είναι μια ιστοσελίδα που γίνεσαι φίλος με άλλα μέλη της κοινότητας και εκεί θεωρητικά μπορείς να περνάς τις άδειες σου ώρες keeping in touch με γνωστούς και φίλους. Στην πραγματικότητα όμως είναι ένας τρόπος να χαζεύεις , κάνοντας διάφορα κουλά κουίζ, να βάζεις φωτογραφίες σου, να σχολιάζεις τους υπόλοιπους και να τους στέλνεις μηνύματα στο mailbox της υπηρεσίας, δίνοντας νέα έννοια στο απόλυτο τίποτα.

Ο δρόμος όμως της Ιθάκης με έβγαλε στην επαφή του αγαπητού κου Αλογοσκούφη και βεβαίως του Πρωθυπουργού αυτής της χώρας , κο Καραμανλή , γιατί ως νόμιμη φορολογούμενη έπρεπε να το ζήσω και αυτό. Επειδή φυσικά τέτοιες εμπειρίες ζωής δεν μπορώ να τις κρατάω για τον εαυτό μου, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ενημερώσω την καλή μου φίλη Νίνα, για να δει κι εκείνη το θαύμα ( Εδώ το γεγονός από την δική της οπτική), και βέβαια να το πω και σε σας.

Νιώθω βαθύτατα συγκινημένη που έγινα φίλη με τους κυρίους Alogoskoufi και Karamanli και όσοι έχετε Facebook σας προτρέπω να κάνετε το ίδιο. Η ζωή σας από δω και στο εξής δεν θα είναι η ίδια.

9 comments:

fevis said...

Εγώ είμαι φίλη και με τον Γιώργο Μαζωνάκη...

Άκης said...

Δέν θέλω τέτοιους φίλους....Δέν θέλω τέτοιους φίλους...Απο το ομόνυμο τραγουδάκι!!

revqueer said...

Πραγματικά σε ζηλέυω. Είσαι άνθρωπος ευλογημένος.

Σοφία said...

Σοβαρά μιλάς?!! Θα τους κάνω κι εγώ add. Τέτοια ευκαιρία δεν γίνεται να την χάσω :-)))))

Αλήθεια, σφαλιάρες μπορείς να τους στέλνεις, ή μόνο hugs έχει;

alienlover said...

fevis: το είδα :D να γίνεις και με τα μέλη της κυβέρνησης!! θα με θυμηθείς!

άκη: όοχχι όχιιι θέελεις !!!
καλώς ήρθες στις Περιπέτειες!!

revqueer: κι εγώ με ζηλεύω :D

Σοφία: Ω ναι!!! Μπορείς να του αφιερώσεις τραγούδια, να του πετάξεις προβατάκια,να τον αγκαλιάσεις, και να τον κάνεις poke! Noμίζω ότι είναι αρκετά για έναν υπουργό!

Σοφία said...

Το ξέρουμε όμως σίγουρα ότι είναι ο Καραμανλής, και όχι κάποιος που παριστάνει τον Καραμανλή;

alienlover said...

Σοφία, δεν γνωρίζω, μιλάμε για το διαδίκτυο, αλλά όπως και να εχει μου φάνηκε εντελώς τραβηγμένο και εξωπραγματικό να έχουνε FACEBOOK!!!!

Σοφία said...

Γι' αυτό το λέω κι εγώ, επειδή μου φάνηκε τραβηγμένο. Ο καθένας μπορεί να ανοίξει ένα λογαριασμό στο όνομα "Κώστας Καραμανλής" μόνο και μόνο για να τραβήξει κόσμο ή απλά για χαβαλέ.

Πάντως αν το καλοσκεφτείς, είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αποκτήσεις πρόσβαση στα προσωπικά στοιχεία όλων αυτών που γράφονται σαν "φίλοι" σου.

snikolas said...

Είναι πέρα για πέρα γελοίο! Πραγματικά εύχομαι να είναι πλάκα κάποιου.