Thursday, November 15, 2007

Χιόνια Πολλά!

Σήμερα το πρωί ξύπνησα πάρα πολύ δύσκολα και αργοπορημένη, μισή ώρα μετά την έναρξη του μοναδικού μαθήματος που είχα. Κοίταξα έξω από το παράθυρο ενώσο ήμουν ξαπλωμένη και η θολή μου όραση μου έδειξε ένα άσπρο τοπίο. Υπέθεσα ότι είναι μια μέρα σαν όλες τις άλλες, που από τα πολλά σχεδόν λευκά σύννεφα τα μάτια μου (πριν βάλω γυαλιά) τα βλέπουν σαν να είναι όλα ένα, και στην προκειμένη σχεδόν διάφανα.
Αφού φόρεσα τα γυαλιά μου, σηκώθηκα, και κοίταξα ξανά. Χιόνιζε!!! Μην πιστεύοντας τι βλέπω βγήκα στο εσωτερικό μπαλκόνι που βλέπει στον κήπο και να τι αντίκρυσα!


Οστόσο έλαβα πρόσκληση με μήνυμα για πρωινό καφέ στην πόλη, ντύθηκα γρήγορα, πήρα την φωτογραφική και μέχρι να φτάσω στο σημείο συνάντησης σάρωσα το τοπίο φωτογραφίζοντάς το.
Εδώ άλλο ένα δείγμα, από το πάρκο κοντά στο σπίτι μου.


Μέχρι αυτήν την ώρα βέβαια δυστυχώς έχει λιώσει, αλλά η αγγλόφωνη φοιτητιώσα κοινωνία της πόλης ευελπιστεί σύσσωμη να το στρώσει ξανά!

We (L) snow !!!

9 comments:

lifewhispers said...

πες μου που εισαι τωρα, να ερθω να δω κι εγω ασπρη μερα γιατι εδω που ειμαστε...ποτε !! :)

Σοφία said...

Θέλω κι εγώ χιόνιιιιιιιιιιι!

Στο Λονδίνο χιονίζει πάρα πολύ σπάνια και μου λείπει :-(

alienlover said...

lifewhispers: η επιλαχούσα χώρα είναι η Ουγγαρία, κοπιάστε!!!

Σοφία: Κι εγωωωω .. κι έλιωσεεεεε :(((((((

revqueer said...

Αχ, πόσο το ζηλεύω αυτό το σκηνικό!!!

etalon said...

χιονιζει σημερα κι...εδω που ειμαι αλλα λίγα πράγματα.
Στη Θεσσαλονικη βρέχει...

Ονειρεύομαι ζεστες κουβερτες με σοκολατα και μελο ταινια στο dvd.

ok
θα συνέλθω

alienlover said...

revqueer: μην νομίζεις οτι εγώ δεν το ζηλεύω.. εδώ και μέρες το θερμόμετρο έχει κολλήσει στους 0 βαθμούς και να χιονίσει δε λέει. Δεν είναι κατάσταση αυτή :(

etalon: που βρίσκεσαι και χιονίζει;;; θέλω κι εγώωω!!!
και όχι, δεν χρειάζεται να συνέλθεις!!μια χαρά είσαι και εσύ και οι κουβέρτες με τη σοκολάτα και την ταινία :))))))

Alex A. said...

Μια καλησπέρα κι απ'την κρύα αλλά όχι χιονισμένη Κηφισιά. Διάβασα και το προηγούμενο ποστ και χαίρομαι που είσαι καλύτερα. Φιλιά!

APSOY said...

Μα δε μπορούσε κι εμένα το πρωινό μου να ήταν σαν το δικό σου? :D

Να χαρείς το χιόνι, να ακυρωθούν μαθήματα, να κανονίσεις εκδρομή και να παίξεις χιονοπόλεμο, και να περάσεις αξέχαστα! :D
(αυτό ήταν μια μικρή ευχή!)
:)

alienlover said...

alex: καλημέρα/καλησπέρα κι από μένα! Εδώ δεν ξαναχιόνισε, αλλά κάνει αρκετό κρύο. Φιλιά πολλά!! :)))

Ααααααααψουυυ!!!!!!!! , μην νομίζεις, δεν είναι κάθε πρωινό μου έτσι όμορφο και άσπρο! Να εύχεσαι να ξαναχιονίσει, για να χαρώ το χιόνι και την υπόλοιπη ευχή σου :)))