Friday, November 23, 2007

Τα Χριστούγεννα είναι ήδη εδώ!


Σήμερα το πρωί το κουδούνι μου χτυπούσε δαιμονισμένα. Η ώρα ήταν 7 ακριβώς και επειδή τέτοια ώρα συνήθως είναι αυτοί που μοιράζουν διαφημιστικά φυλλάδια αρνήθηκα να ξεβολευτώ από το ζεστό μου κρεβατάκι για να πάω να ανοίξω.[ Εδώ είναι συνηθισμένο φαινόμενο να μην πετάνε τα φυλλάδια κάτω από την πόρτα αλλά να μπαίνουν στην πολυκατοικία και να τα αφήνουν επιμελώς στα κουτιά των ενοίκων.] «Τόσες γιαγιάδες έχει αυτή η πολυκατοικία, (που σηκώνονται πριν χαράξει) το δικό μου κουδούνι βρήκαν να χτυπήσουν;» σκέφτηκα ζοχαδιασμένη και άλλαξα πλευρό.

Όταν σηκώθηκα, η γειτόνισσα που παραμονεύει πότε θα δει φως στην κουζίνα για να μου πει καλημέρα, έσπευσε να με ενημερώσει ότι είχε έρθει ο ταχυδρόμος και είχε αφήσει ένα χαρτί για μένα. Μου το έδωσε, την ευχαρίστησα και μπήκα να φτιάξω καφέ. Γενικότερα δε λειτουργώ γιατί είμαι στον δικό μου πλανήτη, αλλά ειδικά το πρωί θυμίζω καθυστερημένη ξανθιά. Σήμερα όμως ήταν μια ξεχωριστή μέρα. Θυμήθηκα ότι ο αγαπητός ibt είχε ταχηδρομήσει κάτι για μένα! Άφησα τον καφέ στη καφετιέρα, ντύθηκα και έτρεξα στο ταχυδρομείο. Και ναι!!! Ναι ναι ναι !! Είχε έρθει το πολυπόθητο πακέτο από Αγγλία!!!!

Δεν είχα την υπομονή να πάω σπίτι για να το δω τι είχε μέσα ( τι? τι άραγε??) , οπότε κάθησα στο πρώτο παγκάκι που βρήκα και το άνοιξα! Και μαζί με το πακέτο άνοιξαν και οι ουρανοί : άγγελοι άρχησαν να φτερουγίζουν πάνω από το κεφάλι μου ψέλνοντας με νάζι και χάρη «ααααλληλούια».

Γιατί..... Γιατί ο αγαπητός ibt είχε την ευγενή καλοσύνη να πάει από τα λατρεμένα Boots και να ικανοποιήσει την επιθυμία μου για βρετανικά «ξεβρωμηστικά», όπως πολύ γλαφυρά περιέγραψε στο κομψό σημείωμα που βρήκα μέσα.

Νομίζω είναι περιττό να γραψω ότι απόψε θα κάνω μπάνιο με αυτά,ε ?

Σε ευχαριστώ πολύ ibt!!!

5 comments:

the ibt said...

Χαίρομαι πολύ που είχα την ευκαιρία να εξάγω παραδοσιακά προϊόντα αυτής της χώρας. Καλά μπάνια!

P.S. Με το όνομα δε γέλασες; (Μην κάνεις αναφορά σε παρακαλώ!) :D

alienlover said...

:D είσαι απίστευτος. και για την εσωτερική συσκευασία, και το url( κατάλαβα ποιος το ειχε δώσει), και το όνομα. όποιος με είδε για την επόμενη μισή ώρα σίγουρα θα νόμιζε ότι είμαι ΠΙΚΠΑ αφού είχα ένα τεράστιο χαμόγελο που το έδενα φιογκάκι στο κεφάλι μου.
Respect και ξανά ευχαριστώ πολύ ;))))))

Σοφία said...

Αχ αυτά τα Βοots, έχουν κλείσει σπίτια :-)

Πάντως δεν υπάρχει καλύτερο ξύπνημα από αυτό του ταχυδρόμου που φέρνει πακέτο με δωράκια. Άλλο που εσύ το αγνόησες :-p

alienlover said...

Σοφία, κι εσείς του club; :)))

Σοφία said...

Μια μέρα θα βάλω φωτογραφία το ράφι με τα καλλυντικά μου για να καταλάβεις το μέγεθος του προβλήματος ;-)