Saturday, August 11, 2007

Mihalis vs Simon

Μήπως αυτό





μοιάζει λίγο με αυτό;


9 comments:

pixelcitizen said...

Μα γιατί ο Simon ν'αντιγράψει το Μιχάλη μας;
Δεν του έχουν πει πως κάνει κακό στο image?
Και αφού ήταν που ήταν ο ξενέρωτος ο ξένος τόσο κουτοπόνηρος που πίστευε ότι εμείς in Greece δεν θα το ανακαλύπταμε...γιατί δεν αντέγραψε κατ'ευθείαν και το τραγούδι;
"Hands high" ας πούμε;
Ftou sou, Simon...just ftou sou.
;-)

€lisavet said...

Είχε έμπνευση ο Καπετανίδης! Σαν αυτή του Φοίβου, ένα πράγμα!

Knight of Cups said...

Μα τέτοια ομοιότητα!Τέτοια! Μιχάλη γιατίιι;; :-'( O Καπετανίδης φταίει..Είμαστε σίγουροι ότι το έβγαλε πρώτος οοοο.. Simon!:-'P Καλησπέρα alierlover :-')

Σοφία said...

Εμένα δεν μου μοιάζουν (αλλά εντάξει, από μουσική είμαι άσχετη, το παραδέχομαι). Πάντως του Μιχάλη το τραγούδι μ' αρέσει περισσότερο.

[Να κρυφτώ αμέσως;]

alienlover said...

pixel όλοι θέλουν να αντιγράψουν το Μιχάλη μας, εγώ αυτό έχω καταλάβει.

Ελισσάβετ ο Καπετανίδης ΑΛΛΩΣ ΤΕ έχει πάντα έμπνευση...

knight: καλησπέρα και σε σένα!! Εννοείται ότι ο Μιχάλης ΜΑΣ, το παιδί το δικό ΜΑΣ το έβγαλε πρώτος.Ο άλλος ο μαυριδερός τον αντέγραψε είμαι σίγουρη.
Καλώς ήρθες στις περιπέτειες της Whitefire :)

alienlover said...

Σοφία, εσύ αποτελείς ξεχωριστό σχόλιο.


ΚΡΥΨΟΥ


ΓΡΗΓΟΡΑ

ΣΟΦΙΑ


αλλά πριν απο αυτό, ξαναδές το βίντεο πουλάκι μου. Η κοπέλα με τα τατουάζ ας πουμε δε σου κρούει τον κόδωνα του κινδύνου;;

g for george said...

Καλά... ο δανεισμός (sic) ιδεών σε μουσική και βίντεο είναι παγκόσμιος.
Έχει μμμμεεεερικές ομοιότητες με το βίντεο του Σίμωνα, το παραδέχομαι.

Παρόλα αυτά...

Hands off Mihalis!

Σοφία said...

Πες το βρε παιδί μου ότι κοιτάμε το styling! Την πρώτη φορά άκουσα τα τραγούδια χωρίς να δω τα βίντεο, και αναρωτιόμουν πώς στην ευχή σου μοιάζαν...

Θα συμφωνήσω με τον G πάντως. Δεν είναι η πρώτη φορά που δανείζεται ένας καλλιτέχνης από άλλον... τι δηλαδή, να τον κρεμάσουμε τον καημένο τον Simon επειδή αντίγραψε τον Μιχάλη; Κρίμα κι είναι νέο παιδί... όταν με το καλό σταθεί στα πόδια του, θα βρει έναν σκηνοθέτη της προκοπής να συνεργαστεί και θα κάνει κάτι πιο πρωτότυπο :-p

the ibt said...

Χέρια ψηλά κι όλα τα φτάνω
έλα να πάμε από τον Webbe πιο πάνου.

Απίστευτο!