Friday, July 06, 2007

Τα μάτια του Μάγου

Πρώτα πρώτα θα πρέπει να πω ότι κάποιος από σας που διάβασε την αγάπη μου για τις συναυλίες με μούτζωσε διπλά και με καταράστηκε που πάω και ξαναπάω κι έτσι την προηγούμενη εβδομάδα έγινε κάτι που ακόμα και να το σκεφτώ ντρέπομαι. ( πρόβατε ματιάρη άμα σε περιλάβω σε τσάκισα)!

Θα πάρω όμως τα πράγματα από την αρχή. Από τα μέσα του Μάη που ανακοινώνονται οι περισσότερες συναυλίες είχα σταμπάρει μερικές που ήξερα ότι την πρώτη εργάσιμη μερά που θα βρίσκομαι στην Αθήνα θα πήγαινα να πάρω εισιτήρια γι αυτές που μου γυάλιζαν. Όπερ και εγένετο.

Πήραμε εισιτήρια για Evanescence, Φ.Πλιάτσικα + Μαχαιρίτσα, Ojos de Brujo και πήγα για καφέ στα Αστροδολάρια (Σταρμπακσ ελληνιστί) και με στοργή και προδέρμ τα θαύμαζα και τους μιλούσα. Με τον αδελφό μου συζητούσαμε για το τι άλλο θα παίξει και οι προτάσεις μου για Κότσιρα (που απ΄ότι έμαθα καλύτερα που δεν πήγα γιατί ο Κότσιρας έκοψε το μαλλί - ποτέ δεν θα του το συγχωρέσω, ακούς Γιάννη, ΠΟΤΕ!!! ) και Μιλτάρα απορρίφθηκαν γιατί μπορεί να είμαστε νειάτα φρέσκα, ζουμερά και τρυφερά, (τρέμε τριαντάρη μπλόγκερ) αλλά μια κούραση μιας πιάνει όταν είμαστε 5-6 ώρες όρθιοι ( 2,5 ώρες τουλάχιστον πριν ανοίξουν οι πόρτες στηνόμαστε απ' έξω για να είμαστε οι πρώτοι στα κάγκελα μπροστά στη σκηνή, και 2 ++ ώρες συναυλίας) κι έτσι είπαμε να βάλουμε ένα φρένο.

Η πρώτη συναυλία πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και ποταμούς ιδρώτα στο Καραϊσκάκη, το ίδιο και του Αλκίνοου με Μάλαμα που είχα εισιτήρια μιας και η μανούλα προμηθεύτηκε τα πολύτιμα χαρτάκια πολύ πριν φτάσουμε Ελλάδα , και σειρά είχε ο Φιλιππάκος, του οποίου η γιορτη στο Λυκαβηττό είχε πάρει παράταση εκτός από 29-30 Ιουνίου και για την 1η του Ιούλη (αυτήν διαλέξαμε).

Την Κυριακή το βράδυ εγώ ήμουν χαλαρή και άνετη μπροστά στο μωρό, και έκανα τσατ με μουσική υπόκρουση την Ελευθερία να επιμένει "ναιιιιιιιιι σεεε θέεεεελωωωωωωωω" και να είμαι σίγουρη ότι ολόκληρο το συμπαν είναι εναντίον μου. Το σπίτι βρισκόταν σε αναβρασμό, μιας και ο αδελφός μου με τον Ξάδελφο είχανε βαλθεί να γκρεμίσουν το σπίτι τα πουλάκια μου.
Κάαααποιαα στιγμή εκεί κοντά στις 21:40 μου έρχεται μια χαλαρή φλασιά ότι ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑ και μάλιστα έχει αρχίσει εδώ και 10 λεπτά. Σημειωτέον ότι ήμουν στο εξωτικό Bugs Bunny Island ( Λαγονήσι).

Φωνάζω από το μπαλκόνι στα παιδιά να μου πουν αν μπήκε ο μήνας ΟΝΤΩΣ. Και φυσικά είχε μπει, και βέβαια ξεχάσαμε τη συναυλία, και ένιωσα τόσο ελλεϊνά ηλίθια που δεν μπορώ να περιγράψω. Εντάξει, περιττό να πω ότι ξενέρωσα τη ζωή μου οικτρά.
Μου πήρε 3 μέρες να το ξεπεράσω, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι και τώρα που το σκέφτομαι ένα δάκρυ μαζεύεται στο δεξί μου μάτι.

Εχθές όμως είχαν σειρά Τα Μάτια του Μάγου ( Ojos de Brujo) ένα ισπανικό συγκρότημα εκ Βαρκελόνης ορμώμενο το οποίο το γνώρισα throught the hard way αλλά 'νταξ'. Κλασσικά στο Βράχων από τα χαράματα, με τα πόδια μου ήδη να πονάν από το ολοήμερο περπάτημα στο Παγκράτι για να βρω φόρεμα για το Γάμο. (όχι παιδάκι μου, δεν παντρεύομαι, κουνήσου από τη θέση σου!!!!) .

Το πρόγραμμα ανοίξαν το συγκρότημα Imam Baildi , μια χαρά αγοράκια, μια χαρά μουσική. Στη συνέχεια ρίξαμε πολύ γέλιο με τους Palliria και κάναμε διάφορα κακά σενάρια όσο τραγουδάγανε (;) , όχι απαραίτητα με το συγκρότημα.(ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ). Και όταν με το καλό φύγανε, διαπιστώσαμε ότι ένα πρόβλημα στον φωτισμό θα έκανε το συγκρότημα να βγει 1 ώρα και 45 λεπτά αργότερα ( 23:15) . Αλλά επειδή ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη ( εμάς δηλαδίς) η Μαρίνα και ο Carlitos ξεπέρασαν κάθε προσδοκία μας. Τραδούδησαν 2,5 ώρες περίπου, εκρηκτικότατοι, πολύ κεφάτοι, πολύ καλός ήχος, πολύ ωραία ατμόσφαιρα, γενικά όλα τα καλά του Θεού είχανε τα παιδιά, και χίλια μπράβο. Καλά η χορεύτρια φλαμένκο που είχανε μαζί τους, δεν μας άφησε άφωνους, μας ισωπέδωσε κυριολεκτικά.

Εντάξει, μέχρι να φτάσουμε στο σπίτι είχαμε γίνει 2.500 κομμάτια, τα πόδια μας σερνόντουσαν αλλά καθόλου δεν πειράζει γιατί περάσαμε πολύ γαμηστερά. Μπράβο μας.

(το σεντονάκι μου αφιερωμένο στον über αγαπημένο ματιάρη Πρόβατο για να μην γκρινιάζει ότι δεν κάνω πόστ και με ξαναγκαντεμιάσει. Ντάξει μπεμπέεεεε μουυ;;)

7 comments:

Provato said...

ξέχασες ότι είχες συναυλία;

ΞΕΧΑΣΕΣ ΟΤΙ ΕΙΧΕΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑ!!!!!;;;;;;


XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA


XIXIXIXIXIXIXIX


XOXOXOXOXOXOXOXOXOXO!!

Provato said...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

ΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ



ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ


ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ


ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧ


ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ


ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧ

ΧΟΥΧΟΥΧΟΥΧΟΥΧΟΥΧΟΥΧΟΥΧΟΥ

ΑΧ ΖΒΗΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ

ΧΟΥΧΟΥΧΟΥΧΟΥΧΟΥ!

Provato said...

αχ αυτό είναι πεθαίνω από υπερβολικό γέλιο. ειδοποιήστε την αδερφή μου να μοιράσει τα ΥΠΑΡΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΝΤΑ ΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ

ΟΥΧΟΥΟΥΧΟΥΧΟΥΧΟΥΧΟΥ


ΩΧ ΜΑΝΙΤΣΑ ΠΕΘΑΙΝΩ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!


:-))))))))))))

XIXIXIXIXIXIXIXIXIXIXIXIXI!

Provato said...

"ένιωσα τόσο ελλεϊνά ηλίθια που δεν μπορώ να περιγράψω"

σε ικετεύω λυπήσου με προσπάθησε να περιγράψεις σε παρακαλώ σε παρακαλώ να γονατίζω κοίτα γονατίσμ γονατίσμ


ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩΩΩΩΩΩ!


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ

ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ!

ΑΧ ΠΑΝΑΪΑ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΖΖΖΖΒΗΝΩ!

alienlover said...

ta perithoria stenepsan. tha ektelesteis tin augi.-

Σοφία said...

Κοίτα, κι εγώ μια φορά ξέχασα ότι είχα πτήση για εξωτερικό, αλλά να ξεχάσεις συναυλία με τον Πλιάτσικα, αυτό πια είναι από τα άγραφα!!

alienlover said...

kai prosekse: den to ksehasa mono ego, pou eho to mualo mou pano apo to kefali mou , alla to ksehase KAI o adelfos mou. ti allo na po dld.. ti allo na po.......