Thursday, June 21, 2007

Για την ώρα μόνο αυτό..


9 comments:

snikolas said...

Μόνο βουτιές σκεφτόμαστε όλοι!

alienlover said...

ego omws meno apenanti apo tin thalassa kai twra kano diakopes. esu ti kaneis? douleueis :P

nanakos said...

Καλοκαιρινό μου κοριτσάκι...:-)

βούτα βαθιά για τους αστερίες!

Anonymous said...

Kalos irthes stin panemorfi kai apistefta zesti athina mas!!!!!!


;)

the ibt said...

Δεν είναι μαγικό; Εγώ ακόμα τρίβω τα μάτια μου βλέποντας θάλασσα!

Καλές διακοπές! Να σκιστείς στο φαΐ, στο ξενύχτι, και σε ό,τι άλλο θες μέχρι τελικής πτώσεως. Αυτό είναι το δικό μου μόττο για αυτό το καλοκαίρι.

Σοφία said...

Σε ένα τέτοιο παγκάκι θα μπορούσα να περάσω ατέεεεελιωτες ώρες!

νερα'ι'δάκι .... said...

Kαλώς μας ήρθες στην πατρίδα! :-))
Και καλές διακοπές!!!

alienlover said...

Νανάκο μου αγαπημένε, αυτό ακριβώς θα κάνω!!!

sd54, πλάσμα μοναδικό, καλώς σε βρήκα καλό μουυυυυ!!! Η Αθήνα μας είναι ένα θαύμα.-

iblog: Θαύμα δε λες τίποτα!! Καλές διακοπές και σε σένα!!Καλό καλοκαίριιι!!!

Σοφία: yes indeed... εγώ να δεις...

(μια) σταλίτσα μου: Καλώς σε βρήκα!!Καλό (συναυλιακό) καλοκαίρι!! Θα πας αύριο Αλκίνοο;
Πάρε τηλ να βρεθούμε άμα είναιιι!!


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΙΙΙΙΙΙΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!

Άσπρο στο Μαύρο said...

Μια μοναξιά που θλίβει ακόμη και τη θάλασσα.
Τοπίο χωρίς ανθρώπους φύση νεκρή.

Καλοκαίρι χαρούμενο σε όλους