Saturday, June 09, 2007

Λαϊκό προσκύνημα

Αντιγράφω από το δελτίο τύπου:


Δύο από τους πιο σημαντικούς τραγουδοποιούς της μουσικής μας σκηνής, ο Σωκράτης Μάλαμας και ο Αλκίνοος Ιωαννίδης, ενώνουν τις δυνάμεις τους για μια άκρως ενδιαφέρουσα καλοκαιρινή περιοδεία. Ποντάροντας καλλιτεχνικά στην αισθητική τους συγγένεια, οι δύο καλλιτέχνες αποφασίζουν να μοιραστούν το ίδιο πούλμαν, την ίδια σκηνή, τα ίδια τραγούδια, την ίδια μπάντα και το ίδιο κοινό για τους επόμενους μήνες. Τους συνδέει εξάλλου η πίστη στη δουλειά τους, η προσήλωση στο υλικό τους, και η σταθερή τους παρουσία. Μέσα στα χρόνια και οι δύο ανέπτυξαν μια ουσιαστική σχέση με το κοινό τους. Η επιθυμία τους να συνεργαστούν είναι παλαιότερη. Αφορμή για να πραγματοποιηθεί στάθηκε η περσινή συνεύρεσή τους με τη Χάρις Αλεξίου, που κυκλοφόρησε πρόσφατα σε διπλό cd και dvd. Μέσα από μια συνεργασία με αυστηρά καλλιτεχνικό ζητούμενο θα περιοδεύσουν ανά την Ελλάδα και την Κύπρο, παρουσιάζοντας τραγούδια από τη δισκογραφία τους, ψάχνοντας ο καθένας το ρόλο του μέσα στο υλικό του άλλου, παίζοντας με τις ομοιότητες και τις διαφορές τους, τα προτερήματα και τις ελλείψεις τους, τις αβεβαιότητες και τις αναζητήσεις τους και βρίσκοντας μέσα στο δύσβατο τοπίο της εποχής μας, ένα κοινό δρόμο γι’ αυτό το Καλοκαίρι.

Μαζί τους οι μουσικοί:
ΚΛΕΩΝΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ: Κιθάρα
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΟΥΔΗΣ: Τσέλο, Κρητική Λύρα, Κρουστά
ΣΩΤΗΡΗΣ ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ: Πλήκτρα
ΘΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ: Τύμπανα
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: Κοντραμπάσο
ΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΟΥΛΑΚΗΣ: Νέϊ, Κιθάρα
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΑΠΑΚΗΣ: Μπουζούκι, Λαούτο


Το Πρόγραμμα

ΙΟΥΝΙΟΣ
25/6/07 Αθήνα Θέατρο Λυκαβηττού
28/6/07 Θεσσαλονίκη Θέατρο Γης

ΙΟΥΛΙΟΣ
9/7/07 Αθήνα Θεατρο Πέτρας
12/7/07 Πάτρα Αρχαίο Ωδείο
16/7/07 Μαλακάσα Terra Vibe
18/7/07 Λεμεσός
19/7/07 Λευκωσία
27/7/07 Άρδας Φεστιβάλ Άρδα
28/7/07 Αγ. Νικόλαος Χαλκιδικής
31/7/07 Ανώγεια

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
3/8/07 Γεφυρούδι Σερρών
4/8/07 Νεστόριο Καστοριάς River Party
8/8/07 Σάμος Γήπεδο
10/8/07 Μυτιλήνη
12/8/07 Παραλία Κατερίνης
14/8/07 Παξοί
17/8/07 Στενή Ευβοίας Προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
18/8/07 Κασσάνδρα Χαλκιδική Αμφιθέατρο Σίβηρης
20/8/07 Χανιά Θέατρο Ανατολικής Τάφρου
21/8/07 Ηράκλειο Κηποθέατρο Νίκου Καζαντζάκη
28/8/07 Θέρμη Θεσσαλονίκης
29/8/07 Γιαννιτσά

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
10/9/07 Βύρωνας Θεατρο Βράχων "Μελίνα Μερκούρη" Μελίνα Μερκούρη
17/9/07 Βόλος Δημ. Θέατρο Βόλου "Μελίνα Μερκούρη"
18/9/07 Λάρισα Κηποθέατρο Αλκαζάρ



[Εννοείται ότι θα τσακιστώ να τελειώσω τις εξετάσεις για να είμαι Ελλάδα για τις συναυλίες :D]

Όσοι πιστοί, τον δρόμο τον ξέρετε!!

6 comments:

Μπουρδουμπλούμ.... said...

Αχ,το είδα κι εγώ και θα σκάσω άμα δεν πάω!!! Το πρόβλημα μου(ε,όχι ακριβώς 'μου', 'τους' καλύτερα...) είναι πως θα γυρίσω μετά τη συναυλία,που μικρό κορίτσι είμαι(χα,εδώ γελάμε!) πως να πάρω ταξί? Σε 2 μήνες όμως που θα πάω να μείνω μόνιμα Αθήνα,θα έχω μεγαλώσει και no problem...Ουφ,τα 'πα και ξεθύμανα!!
Παντως θα σκάσω-θα σκάσω-θα σκάσω άμα δεν πάω! Κι έχασα και πέρυσι τη συναυλία τους με την Αλεξίου ,γρφφφμμμ...
Καλημέρα..!

Σοφία said...

Δυστυχώς είναι πολύ απίθανο να πετύχω συναυλία τους τις μέρες που θα είμαι Ελλάδα... Κλαψ!

νερα'ι'δάκι .... said...

Στις 25 θα ειμαι εκει!! :-))

nanakos said...

Εννοείται πως θα είμαι έξω από κάθε συναυλία γυμνός, με sandwich-board υπέρ της Νάνσυς Αλεξιάδη!

υ.γ. Αν πας δεν θα σου ξαναμιλήσω!

alienlover said...

μπουρδουμπλούμ: που μένεις καλό μου; δεν μπορεί, ολόκληρη την Ελλάδα θα οργώσουνε, πουθενά δεν βολεύεσαι; :ρ

σοφία: σε νιώθω :(

(μια) σταλίτσα: κι εγώ για τις 25 παλεύω...

νανάκο μου: με πλλληγώνννεις...

jojo said...

yessssss!!!!!

αυτά είναι πραγματικά καλά νέα!
αν και δυστυχώς δεν θαμαι εδώ(Θεσσαλονικη) για τις συναυλίες του Ιουνίου, θα είμαι όμως για του Αυγούστου στη Θέρμη οπότε δεν θα τους χάσω!

thanks very very much!!!