Thursday, April 05, 2007

Επήλθε η πόρωσις!!

Η ώρα σχεδόν 2 το πρωί και η απόλυτη ησυχία επικρατεί στο σπίτι. Διαβάζω στην κουζίνα με καθαρό μυαλό και φοβερή διάθεση, διαύγεια υποθέτω όμοια με αυτή που οι χρήστες αμφεταμινών διαθετουν στην εξεταστική (τι κρίμα να είναι απαγορευμένες.. :ρ) . Σήμερα τα (ήδη πολύ ευαίσθητα νεύρα μου) γίναν κρόσια. Δεν κατάφερα να συγκεντρωθώ καθόλου, μιας και οι γειτόνισσες μου αποφάσισαν να λύσουν το Κυπριακό στο μπαλκόνι που μοιράζομαι μαζί τους, ο κηπουρός να κουρεύει το γκαζόν για 1 ώρα και 45’ (τόση ώρα δεν μπορώ να καταλάβω τι έκανε στον μικροσκοπικό κήπο μας) , τα πουλάκια να κελαηδάν με ρυθμό εκνευριστικό, τηλέφωνα και κουδούνια να κουδουνίζουν και άλλα τέτοια παρόμοια ευχάριστα γεγονότα να λαμβάνουν χώρα δίπλα ακριβώς στα βιονικά μου αυτιά. Τώρα όλα και όλοι σώπασαν. Επιτέλους σιωπή... Νιώθω υγιής!!

5 comments:

snikolas said...

Υπάρχει μια εφεύρεση… χρόνια τώρα… τη λένε ωτοασπίδες! Δοκίμασε… μπορεί και να βοηθήσει! :p

matzalina said...

idiotropi ise filenada:p kai KAKIA gia na min 3exniomaste!! sou ftiaksa ti diathesi twra e???:)

alienlover said...

ax nikolino mouuuu τι καλός που είσαιιιι!! σε ευχαριστώ που μου δίνεις τέτοιες πληροφορίες, άγνωστες στο ευρύ κοινό... !!

madammme matzaline, είπα εγώ ποτέ ότι δεν είμαι ιδιότροπη και κακιά;; Ε ναι λοιπόν, μου έφτιαξες το κέφι!!

david santos said...

Helo!
Thanks for you work and have a good weekend. Happy Easter.

drskafidas said...

βαλε ησυχια στη διαπασων