Wednesday, June 18, 2008

Μικρές Αλήθειες - Μεγάλα Ψέμματα //Updated




H ώρα της κρίσης έφτασε. Πάμε να δούμε ποιοι το βρήκαν, ποιοι πλησίασαν και ποιοι έσφαλαν.

Το 1 είναι ένα μεγάλο ψέμμα και μπάζει από παντού. Έγραφα Έχω ελάχιστα παιδικά σημάδια από χτυπήματα μιας και ήμουν πολύ προσεκτική, χαρακτηριστικό που έχω κρατήσει μέχρι και σήμερα, αφού σπανίως χτυπάω, σκοντάφτω, πέφτω ή γλυστράω. Είμαι σούπερ απρόσεκτη και ατσούμπαλη και χτυπάω μονίμως και με σημάδια, πρόσφατα έφαγα μια τούμπα με το ποδήλατο που μου χάρισε μια βόλτα από το νοσοκομείο(τίποτα το σοβαρό, μη σκιάζεστε). Ευτυχώς κανείς δεν πάτησε τη μπανανόφλουδα.

Το 2 είναι η μεγάλη αλήθεια. Έγραφα: Λατρεύω τους μονόκερους, γι'αυτό και όταν έπαιζα D&D ο χαρακτήρας μου ήταν μια paladin που χρησιμοποιούσε σαν mount έναν μονόκερω (μόνο ο Μοο το ήξερε αυτό στα σίγουρα, αφού ανήκει στην ομάδα του D&D της Κυριακής στο σπίτι μας). Επίσης, από τα Scrubs o αγαπημένος μου χαρακτήρας είναι ο J.D. γιατί μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος. Moo, το πάθος του J.D.πήγαινε για τους μονόκερους, αλλά όλες οι άλλες ιδιότητες στις οποίες αναφέρεσαι είναι 100% αληθινές. Νικητές από τύχη είναι ο Ηφαιστίωνας, η Doodler, η Beniamin και η Λίνα, ενώ η Στάσσα το βρήκε επειδή είναι και η ίδια παίκτρια και μπορούσε να ξέρει για το mount. Ο Darthiir the Abban, αν ήταν λίγο πιο αποφασιστικός θα το είχε βρει, δηλαδή άγγιξε το νερό αλλά του γλύστρισε από τα χέρια.

To 3 αποτελούταν από 2 σκέλη. Έγραφα:
Ο καθηγητής που μου διδάσκει βιολί στην Αθήνα είναι κολλητός του πρώην βιολονίστα του Αλκίνοου Ιωαννίδη (ολόσωστο, και καταπληκτικός καθηγητής. Όποιος ενδιαφέρεται για μαθήματα να στείλει μέιλ) κάτι που τελικά αποδείχτηκε πολύ χρήσιμο γιατί γνώρισα από κοντά τον πιο αγαπημένο μου καλλιτέχνη (αυτό είναι το ψέμμα). Εδώ να αφορίσω τον Sd54, γιατί ειδικά σε αυτόν και την Doodler θα είχα αναφέρει σίγουρα ότι θα τον είχα γνωρίσει από κοντά (κοντά= καφές μαζί και κουβεντούλα, ανταλλαγή κινητών,κλπ, όχι συνάντηση μετά από συναυλία - κάτι που έχει γίνει ήδη). Ντροπή Σταύρο,ντροπή!!
Ο Blueprints και ο ΚίτσοςΜήτσος λοιπόν, πλησίασαν στην πηγή αλλά νερό δεν ήπιαν.

Το 4 έλεγε πως πάσχω από β-θαλασσαιμία. Ενταξει, είπαμε, έχω ένα θεματάκι με το αίμα, αλλά βρε Μαντ, βρε Μάντ,όχι κι έτσι! Η Αν-Λου μπερδεύτηκε κι αυτή από την σοκαριστική αποκάλυψη και ξεστράτησε.

Ευχαριστώ όσους έπαιξαν :)




To λατρεμένο μου τρελόπαιδο, ο Sd54 με κάλεσε στο παίγνιο του Πινόκιο. Η μύτη μου μεγάλωσε αρκετά, και περιμένει να δει πόσοι από σας θα βρείτε την κρυμμένη αλήθεια!

1. Έχω ελάχιστα παιδικά σημάδια από χτυπήματα μιας και ήμουν πολύ προσεκτική, χαρακτηριστικό που έχω κρατήσει μέχρι και σήμερα, αφού σπανίως χτυπάω, σκοντάφτω, πέφτω ή γλυστράω.

2. Λατρεύω τους μονόκερους, γι'αυτό και όταν έπαιζα D&D ο χαρακτήρας μου ήταν μια paladin που χρησιμοποιούσε σαν mount έναν μονόκερω. Επίσης, από τα Scrubs o αγαπημένος μου χαρακτήρας είναι ο J.D. γιατί μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος.

3. Ο καθηγητής που μου διδάσκει βιολί στην Αθήνα είναι κολλητός του πρώην βιολονίστα του Αλκίνοου Ιωαννίδη, κάτι που τελικά αποδείχτηκε πολύ χρήσιμο γιατί γνώρισα από κοντά τον πιο αγαπημένο μου καλλιτέχνη.

4. Ελάχιστοι κοντινοί μου άνθρωποι γνωρίζουν ότι έχω β-θαλασσαιμία, αλλά χάριν σε αυτό το πόστ θα το μάθουν και όσοι δεν το ήξεραν.

Λοιπόν;

Με τη σειρά μου καλώ την Beniamin την 12η, τη Σοφία και όποιον/α άλλον/η θέλει να παίξει αλλά κανείς δεν τον/την κάλεσε

16 comments:

Unknown said...

Χμμμ
Με μπέρδεψες...

Icy - Moo said...

Οκ, δυσκολο

Το πρωτο δεν ειναι σιγουρα, αν και δεν νομιζω να σε εχω δει να σαβουριαζεσαι ποτε. Too bad.

Το δευτερο ειναι λιγο μπερδεμα γιατι εχει δυο σκελη. Το Unicorn το θυμαμε, τον αλλο χαρακτηρα δεν τον ξερω αλλα μια συντομη επισκεψη στο wikipedia με ενημερωσε οτι αυτο που κανει ειναι Daydreaming το οποιο δεν αποκλειω. Επισης "His dream job (revealed in the episode "My Dream Job") is to be the "Chocolate King", in which his entire world would be made out of chocolate" το οποιο ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ *DING* DING*DING*

Το τριτο ειναι επισης περιεργο γιατι ημουν σιγουρος οτι ο καθηγητης σου ειναι ο ιδιος ο πρωην βιολονιστας του Αλκινοου Ιωαννιδη και οχι ο κολλητος του.
Αλλα δεν παιρνω και ορκο.

Οσο για το τεταρτο... ε δεν ξερω.

brexians said...

to 2 einai psema i paladin sto special mount kalei ena "heavy horse" kai oxi ena leptepilepto monokero!
am I right?

Anonymous said...

Plaka kaneis? Esu anevases to level diskolias... omg!

Loipon... to proto xmmmm kati mu leei oti einai to akrivos antitheto... to deftero einai too much gia na einai afto... to trito kai pali xmmmm... to tetarto... ai parata mas, den ksero kan ti einai afto? Therapevetai? :DDD

Tha epistrepso se ligoo... me perissotero mualo.. :DDD

Unknown said...

Όντως το 2 παρουσιάζει μεγάλη λεπτομέρεια, και μιας και το mount στην ουσία είναι θέμα DM και όχι κανόνων (ως γνωστών οι κανόνες είναι απλά ένας οδηγός :p) το 2 παρουσιάζει πολλές πιθανότητες να είναι αληθινό. Τόσο πολλές που μπορεί να είναι και ψέμα... εκεί είναι που μπερδεύομαι... :s

Anonymous said...

mas douleueis etsi?? xaxa!!! loipon, to prwto nomizw den isxuei ap'oso se kserw... to tetarto den kserw kan ti einai&nomizw ekmetaleuesai tis gnwseis sou stin iatriki gia na mas mperdepseis... oson afora to 3o, de thumamai na to exeis anaferei, epomenws einai liiigo parapoiimeno, ennow konta stin alitheia alla oxi alithino... pisteuw einai to 2o, giati einai leptomerestato, alla den exw idea apo auta, paizei na mas douleueis... xaxa!!!

filakia!!!
(se mena itan to 3o...) ;) :D

Πεφτάγγελος said...

o_O
Σίγουρα δε σαβουρντιέσαι;;επειδή κρίνω εξ ιδίων τα αλλότρια θα πω το 1.. :Ρ

Πεφτάγγελος said...

απντειτ..
δεν το έπιασα το παίγνιον..οπότε αφού ολα είναι έναα ψέεεμαααααα ψάχνω την αλήθεια ε;;;
θα πω το 2 γιατί αν πω το 4 φοβάμαι ότι θα μου πεις ότι έχεις α-θαλασσαιμία ή α-κοκκιναιμία.. ο_Ο

Dr_MAD said...

Αναμεσα στο 2 και στο 4 είμαι. Αλλά επειδή ως γνήσιο φυτό δεν έχω ιδέα από παιχνίδια, θα καταλήξω στο 4

[δαγκώνει τα χείλια του]

KitsosMitsos said...

Θα ψηφίσω το 3 έτσι στην τύχη.
Για να δούμε...

Hfaistiwnas said...

Εγώ θα πω το 2 και ότι βρέξει ας κατεβάσει!!!!!!!!!

Anonymous said...

Loipon, epestrepsa...

anamesa sto proto kai sto trito tha po...

Den ksero..

oso afora to proto.. ontos den se exo dei pote na parapatas kai na pefteis... alla ti sto diaolo san mikri den tha eixes pesei?

gia to trito tora... o kathigitis sou itan o Papastamou i o kollitos tou?

Grrrrrrr... se miso!!!

Tha po to Trito..!!!

An-Lu said...

Το 4 μου φαντάζει πιό αληθινό. Γιά το 1 δεν το συζητώ, δεν υπάρχει παιδί που να ΜΗΝ έχει φάει τα μούτρα του και να ΜΗΝ έχει σημάδια... Το 2 μου φαίνεται λίγο κούκου και το 3 αρκετά αληθοφανές...

BLUEPRINTS said...

εγώ λέω το 3 δαγκωτό... (από το 2 δεν κατάλαβα αρκετά πρόσωπα, ζώα, πράγματα)

Lina said...

το 2.

όσο για τα χτυπήματα γοργονίτσα.. εγώ δεν έχω σημάδια γιατί ήμουν φοβιτσιάρα και δεν έπεφτα! αλήθεια=)

stassa said...

Πάλαντιν με μονόκερω... ε, το 2! :)

(half-orc barbarian εδώ. Εννοείται!)