Sunday, June 22, 2008

10+1 άχρηστα,άχρηστα


Ο σούπερ αγαπητός Blueprints με κάλεσε στο παίγνιο των άχρηστων πληροφοριών. Αποδεχόμενη λοιπόν την .. αυθόρμητη πρόσκληση σας παραθέτω τα 10 πιο ανούσια πράγματα που δεν χρειάζεται να ξέρετε για το άτομο μου.

1.
Στο σπίτι σπανίως φοράω παντόφλες εκτός κι αν κάνει πολύ κρύο, κυκλοφορώ με κάλτσες το χειμώνα και μόλις ανοίξει λίγο ο καιρός αυστηρά ξυπολητη. Επίσης, πίνω κρύο νερό όλο το χρόνο, προς απογοήτευση της μαμάς μου, που όταν με βλέπει μονίμως γκρινιάζει για τις αμυγδαλές μου (υπερβολές).


2.
Στα έξι μου, μόλις είχε αρχίσει το καλοκαίρι, παίζοντας με τον μικρό Αϊνστάιν στον κήπο έπεσα και έκανα τριπλό κάταγμα στο δεξί αστράγαλο. Όλο το καλοκαίρι την έβγαλα με γύψο, φυσικά ούτε μπάνια ούτε τίποτα. Για να μου περάσει όμως η ώρα, ο αδελφός μου μου έμαθε την ώρα και σκάκι. Εκείνο το καλοκαίρι έκανε κλίκα με τα ξαδέλφια μου βέβαια, και λυσσάγανε στο σπίτι και στον κήπο, αφήνοντας με σαν την καλαμιά στον κάμπο. Τώρα που το σκέφτομαι, εκδίκηση δεν πήρα. Χμουυυυυυυυυ


3.
Έχω πάει μια φορά κατασκήνωση (με τον Άιν βέβαια) όταν ήμουν 7 επειδή έπρεπε η μαμά μου να μπει στο νοσοκομείο και πέρασα φριχτά. Φυσικά ούτε λόγος να με ξαναστείλουν την επόμενη χρονιά, αφού μόλις ήρθαν οι γονείς να μας πάρουν, πλάνταξα στο κλάμα (από χαρά μάλλον).


4.
Όπως όλα τα κορίτσια που σέβονται τον εαυτό τους, έχω
τ ρ ε λ λ ή
αδυναμία στον μπαμπά μου.

5. Εδώ και δύο μήνες περίπου έχω ένα προβληματάκι με το αριστερό μου χέρι, όπου είναι μουδιάσμένα μονίμως το τέταρτο και πέμπτο δάχτυλο, δεν είναι και τόσο δυνατά και συχνά παρουσιάζουν αδυναμία κίνησης. (ραντεβού με Ορθοπεδικό μεγατόνων έχει ήδη κανονιστεί)

6. Από Σεπτέμβρη ξεκινώ ξανά βιολί. Όσο το σκέφτομαι, ρίγη συγκίνησης με πιάνουν και ανυπομονώ να έρθει ο καιρός.

7. Όσες φορές κι αν πάω στο Βέλγιο ποτέ μα ποτέ δεν το βαριέμαι. Έχω βρει και την πατέντα και κάθε φορά περνάω όλο και καλύτερα (σ.σ πιο τέλεια κι απ'το τέλεια). Βρε λες να ΄ναι η παρέα;

8. Αρνούμαι να χάσω συναυλία ή άλλο γεγονός επειδή δεν έχω κάποιον να τραβολογήσω για να'ρθει μαζί μου. Έχω πάει μόνη μου σε συναυλίες, θέατρο, για καφέ, σινεμά, για μπάνιο ενώ δεν έχω πρόβλημα να ταξιδέψω με τον αγαπητό μου εαυτό, χωρίς παρουσία τρίτων. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως σνομπάρω την παρέα, άλλωστε είπαμε, όσοι πιστοί.. :)

9. Είμαι μεγάλη φαν του έντεχνου αλλά και της κλασσικής με βιολιά (φέρτε μου βιολιά λέμε!!)

10. Βρίσκομαι σε τρομερό δίλημμα. MacBook ή MacBoocAir ; Να ζει κανείς ή να μη ζει; Ιδού η απορία!

+1! Έχω κάνει λίστα με τα πράγματα που πρέπει να έχω επιτεύξει πάσει θυσία μέχρι τα τριάντα, και είναι μεγάααααλη......


Sd54 μου, Doodleraki μου, Beniamin, Moo, Σοφία, Συκιά πείτε μας τα άχρηστα σώψυχά σας! Φυσικά όποιος άλλος θέλει να παίξει, έχει πρόσκληση από μένα!!

υ.γ.: Η αλήθεια του προηγούμενου παίγνιου μόλις έλαμψε!

16 comments:

Anonymous said...

Ωραια τα βιολιά.Τα Τουρκικα και τα Τσιγγάνικα.
Τριπλο καταγμα? OMG!
Στη σκατογρια θα πάμε?

Είδωλο said...

Mac Book Pro
εγω εχω το απλο. Ομορφο το Air αλλα δεν εχει Cd Drive, επισης πολυ λιγες θυρες, αλλα ειναι πιο εφετζιδικο και εχει φωτιζομενα πληκτρα

Επισης μην το παρεις σε ασπρο γιατι γινεται Χ Α Λ Ι Α

ΠΑΥΛΟΣ said...

Αχ, σε έχωσε και σένα το καθαρματάκι βλέπω!!!

Hfaistiwnas said...

Έχω σταματήσει να περπατάω ξυπόλητος γιατί έχουμε πολλά ζωύφια.. και δεν μένουν μόνο έξω απο το σπίτι! λολ!
Πρέπει να ήταν γερό πέσιμο για να κάνεις τριπλό κάταγμα! απαπα! Κατασκήνωση ποτέ! Μόνο τα κοριτσάκια το έχουν αυτό πάμτως... Με το καλό και το βιολί.. Για καφέ και για μπάνιο έχω πάει και εγώ μόνος.. και δεν μπορώ να πω ότι πέρασα άσχημα...
Καλησπέρα!

snikolas said...

Δηλαδή εγώ τώρα τι να πω; μόνη σου σκάβεις τον λάκκο σου! Ένα ολόκληρο καλοκαίρι βρε παιδάκι μου για να μάθεις την ώρα; ολόκληρο καλοκαίρι;;;;;;

BLUEPRINTS said...

θα πρέπει άμεσα να λύσεις το 5 για να πετύχεις το 6, οκ? επίσης αυτή τη λίστα που έχεις κάνει για τα πράγματα που πάσει θυσία πρέπει να έχεις πετύχει μέχρι τα 30 δε σε αγχώνει λιγάκι;
φιλιά πολλά

turigr said...

Πλήρης ταύτιση στο 1!!! Με το καλό ν' αρχίσεις πάλι το βιολί.

alienlover said...

Θεία, βασικά αν μου πλήρωναν το εισητήριο θα το σκεφτόμουν αλλά τώρα θα πρέπει να έχω ήδη επιστρέψει στη βάση μου..

Χ-Ουρανού..μου τα χαλάς..
το Pro είναι ακριβόοοο άσε που το έχει ήδη ο Άιν..
Το Air είναι κουκλί,κι ας βγαίνει μόνο σε ασημί .. τα φωτιζόμενα πλήκτρα είναι στα συν.
τώρα που λες ότι το άσπρο χαλάει..ουφ.....με χάλασες...

Παύλο, καλώς ήρθες από δω! ω ναι :))) Όλοι θα χορέψουμε τελικά!

Ηφαιστίωνα, άστα..δεν ήταν τόσο τραγικό το πέσιμο,αλλά ο τρόπος που έπεσα και το εμπόδιο που βρήκα έκαναν τη ζημιά.
Πιο καλή η μοναξιά/από σένα που δε φτάνω/κλπ κλπ

Νικολίτο διάνοια,δεν χρειάστηκα όλο το καλοκαίρι,αλλά στον περιορισμένης εμβέλειας εγκέφαλό μου έχω συνδέσει την εποχή με το γεγονός.

Blueprints, σε λίιιγες μέρες που έρχομαι Αθήνα θα πάω στον γιατρό. Απλά ....να.....ήλπιζα πως θα περάσει...μόνο του...
Όσο για τη λίστα,μπα..κυρίως έχω βάλει να 'χω μάθει καλά 3-4 γλώσσες και να 'χω μετακομίσει μόνιμα σε γερμανόφωνο έδαφος.Πραγματοποιήσιμα (θα ήθελα να) πιστεύω αμφότερα
φιλάκιααααα

Turigr, καλώς ήρθες στις περιπέτειες!!:) Σ'ευχαριστώ!!

'νύχτα παίδες!

Mirela said...

Mεγάλη μαγκιά αυτό που μπορείς να πας οπουδήποτε και χωρίς παρέα... είναι τέλειο να μη βαριέσαι τον εαυτό σου, άσε που δείχνει και ισορροπημένο άτομο!

;)

Dr_MAD said...

Προσπάθησε να μην ακουμπάς ώρα τον αγκώνα σου στο τραπέζι ή στο μπράτσο της καρέκλας. Το ωλένιο νεύρο περνά από την ωλένια αύλακα του ωλεκράνου στην έξω επιφάνεια του αγκώνα. Αν δεν είναι αυτό, δοκίμασε να κοιμηθείς χωρίς μαξιλάρι για 2-3 μέρες. Ισως είναι από υπερδιάταση του βραχιονίου πλέγματος κούκλα. Αμα ήσουν εδώ θα σου έκανα κι άλλα :-P

PS: Το βιολί σου εσύ...

revqueer said...

Να πάρεις εκδίκηση για το 2! Ποτέ δεν είναι αργά!

a female Darcy said...

xaxa sto proto simfonoume...
se zileuo pou xereis violi, emena vrisketai sti lista me ta pragmata pou prepei na keno prin pethano...

So_Far said...

Το 5 με το μούδιασμα, μυρίζει μάλλον αυχενικό σύνδρομο.. συνηθισμένο αν διαβάζεις πολλές ώρες και κάτι τέτοια έχουμε περάσει όλοι στη φοιτητική μας ζωή
Μεταξύ MacBook or MacBookAir ?? Με τρελαίνουν τέτοια διλήμματα, αν είχα το ίδιο ούτε εγώ θα ήξερα τί να κάνω, σε καταλαβαίνω απόλυτα
+1, καλές είναι οι λίστες, βάζουν και ένα πρόγραμμα στη ζωή αλλά άσε και τα πράγματα να κυλήσουν μόνα τους μην τσιτώσεις επειδή υπάρχει η λίστα

laxanaki said...

μουδιασμα στα 2 αυτά δάχτυλα είχα και γω... μάλλον κάποιο νεύρο ειναι γιατι μετά από 2-3 βδομα΄δες μου περασε!!!

alienlover said...

Μιρέλα,καλώς ήρθες απ'τα μέρη μας! Ισορροπημένη δεν ξέρω να είμαι, μπορώ να περάσω καλά με μένα πάντως:)

Μαντάκο,basic human anatomy :ρ Δοκίμασα το μαξιλάρι βέβαια που δεν είχα σκεφτεί,αλλά δεν είδα διαφορά :(
Ποοοοολλά ευχαριστώ πάντως!!

υγ. το βιολί μου δε λες τίποτα :D

Revάκο, λες ε; χμουυυυυυυυ

So_far,καλώς όρισες κι εσύ στις Περιπέτειες!! Νομίζω κατέληξα στο απλό...Μάλλον..
Η λίστα είναι απλά για να μην ξεχνιέμαι, τίποτα το ιδιαίτερο, ριλάξ:))

Λαχανάκι, είναι 2 μήνες τώρα.. Το πρόβλημα είναι στο ωλένιο νεύρο,όπως επισήμανε και ο επίσημος γιατρός των Περιπετειών, αλλά ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!:))

Σοφία said...

Θα ανταποκριθώ κι εγώ κάποια στιγμή! Δεν το έχω ξεχάσει, απλά είμαι λίγο χαμένη αυτή την εποχή. Ευχαριστώ για το ταγκάρισμα!